دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ ها با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ ها اثر مارک منسون

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ ها

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ ها

کتاب صوتی خلاصه کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ ها اثر مشهور مارک منسون است که مخاطبانش را به این صورت راهنمایی می‌کند: در دنیایی که با دغدغه‌ها و مسائل مختلف احاطه شده است، چطور می‌توانیم روی چیزهای غیر مهم زندگیمان خط بکشیم؟ 

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه و بازنویسی نازنین صابری و صدای هوتن شاطری پور می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ ها

هنر ظریف رهایی از دغدغه ها، ما را با حقیقت پنهان زندگی آشنا می‌کند. چیزی به نام رهایی از دغدغه‌ها وجود ندارد. دنیای ما با دغدغه‌ها و مسائل گوناگون احاطه شده است، بخشی از وجود ما این را می‌طلبد که همیشه برای چیزی دغدغه داشته باشیم و اهمیت بدهیم. اما سوال مهم این است که ما باید انتخاب کنیم دغدغه چه چیزی را داشته باشیم؛ اما چه چیزی؟ 

پاسخ این سوال را می‌توانید در این کتاب پیدا کنید. مارک منسون قرار است به ما بیاموزد چطور می‌توانیم در زندگی روی همه چیز به جز مهم‌ترین‌ها خط بکشیم. این کتاب نثری روان دارد و در بیان مفاهیم پیچیده به سادگی، واقعا استادانه عمل کرده است. نویسنده زندگی خودش را هم وارد داستان می‌کند. مثال‌هایی که می‌زند سبب می‌شود تا مخاطب با او احساس نزدیکی بیشتری بکند و به این ترتیب، شنیدن اثر واقعا لذت‌بخش‌تر می‌شود. او مفاهیمی را مانند رنج، درد، دغدغه، مرگ و زندگی را به‌صورت واقعی و ملموس واکاوی می‌کند و همانطور که در متن کتاب هم آمده، شعارش یه کلمه است: «صداقت».

ما باید بیاموزیم که چطور ذهن خود را اولویت‌بندی کنیم. به این ترتیب، می‌توانیم تمرکز خود را روی چیزهایی که واقعا برایمان ارزش و اهمیت دارد، بگذاریم. پس بهتر است این نکته را همین الان باهم مرور کنیم. هنر ظریف رهایی از دغدغه ها، قرار نیست به ما بیخیالی مطلق را بیاموزد، بلکه قرار است کمکمان کند تا ذهن را از چیزهای غیرضروری پاک کنیم. 

کتاب صوتی خلاصه کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ ها برای آن‌هایی که فرصت کافی برای مطالعه نسخه اصلی را ندارند، یک تجربه عالی است. اگر دوست دارید یاد بگیرید چطور می‌توان با دغدغه‌ها و مسائلی خداحافظی کرد که ذهن را درگیر می‌کنند اما عملا کمکی به بهبود زندگی نمی‌کنند، این کتاب برای شما است.

درباره مارک منسون 

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی، متولد ۹ مارس ۱۹۸۴ در تگزاس است. او از دانشگاه بوستون در رشته مدیریت مالی فارغ‌التحصیل شد. اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

درباره هوتن شاطری پور

هوتن شاطری پور یکی از گویندگان توانای ایرانی است. صدای او را در کتاب‌های صوتی بسیاری می‌توانید بشنوید که بازه وسیعی از کتاب‌های حوزه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و داستانی را شامل می‌شوند. هوتن شاطری پور همچنین در سال ۱۳۹۵ در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

shadi
۱۴۰۰/۱۲/۲۲

صدای گوینده فوق العادست

الهام جعفری
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

خیلی کتاب آرام بخشیه شنیدنش لذت بخشه و دیدگاهتون نسبت به مسائل بد کاملا عوض میشه صدای گوینده هم مناسبه اما کتاب به قدری خوب و کاربردیه که بهتره به جای خلاصه،کتاب کاملش رو بخونید

sahari
۱۴۰۲/۰۵/۲۷

این کتاب یکی از بهترین کتابهاییه که خوندم و چقدر زندگی منو تغییر داد، صوتیشو الان گرفتم چه صدای دلنشینی داره و چه خوب کتابو روخوانی میکنه

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان