دانلود و خرید کتاب دختری با روبان سفید مژگان کلهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختری با روبان سفید اثر مژگان  کلهر

کتاب دختری با روبان سفید

معرفی کتاب دختری با روبان سفید

کتاب دختری با روبان سفید نوشته مژگان کلهر در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه نوجوان منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

کتاب دختری با روبان سفید یکی از کتاب‌های مجموعه رمان نوجوان امروز است. 

کتاب درباره دختری به نام احترام است که عاشق کتاب خواندن است او عموما نادیده گرفته می‌شود و خودش را میان کتاب‌های یادگار پدربزرگش حبس می‌کند تا اینکه یک روز اشتباهی باعث به آتش کشیده شدن انباری‌ای می‌شود که در آن کتاب می‌خواند و داستان و اتفاقات از همان روز شروع می‌شود.

خواندن کتاب دختری با روبان سفید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دختری با روبان سفید

چرا؟ بعضی وقت ها دلتان نمی خواهد چيزی بخوانيد؟ مثال كتابی، چيزی؟

سيم زار بانو گيج می‌شود: نه! بدون سواد هم می دانم چه طوری فسنجان درست كنم. مادرم می‌گفت توی كتاب‌ها همه‌اش بدبختی و بيچارگی است.

مادر آقاجان ســرک می‌كشد توی آشپزخانه و با سيم زار بانو احوال پرسی می‌كند. احترام نمی‌داند چرا مادربزرگش این قدر ســيم زار بانو را دوست دارد. احترام آرام در پشــتی آشــپزخانه را باز می‌كند و پشــت در غيبش می‌زند. انباری، دیوار به دیوار آشــپزخانه اســت و تویش پر است از گونی‌های برنج، روغن، چراغ‌های خوراک پزی و پریموس‌های از كار افتاده. و قفســه‌ای پر از كتاب‌های قدیمی و كهنه و ورق ورق شده كه از پدر آقاجان به ارث مانده. تنها روشنایی‌اش، نور كمی است كه از پنجره نزدیک سقف می‌تابد. احترام شمع را روشــن می‌كند و روی چوبی، كنار شمع‌های آب شده دیگر می‌چسباند. نور شــمع جانی به انباری می‌دهد وچيزها شكل و شمایلی می‌گيرند و زنده می‌شــوند. احترام كتابی از قفسه برمی‌دارد و باز می كند. واژه‌ها را به سختی هجـی می كند؛ اما همين كار، هياهوی بيرون را از خاطرش پاک می‌كند و او را به دنيای دیگری می‌برد.

نظرات کاربران

معصومه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸

من نسخه ی چاپی این کتاب رو خوندم کتاب جالبیه حتما بخونید🌺🌺

Helia
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

کتاب خیلی خوبیه من نسخه چاپی رو خوندم پیشنهاد میکنم حتما بخونین کتاب متفاوتیه

یلدا
۱۴۰۰/۰۵/۳۰

کتاب قشنگی بود ، خیلی موضوع جذابی داشت اما دو تا مشکل خیلی مهم داشت : اول از همه اینکه خیلی زود داستان تموم شد ، اصلا مهلت نداد که خواننده کتاب رو تجزیه و تحلیل کنه ، به نظرم داستان

- بیشتر
🐞marinett🐞
۱۴۰۰/۰۵/۲۷

فوق العادس! من این کتابو از کتابخانه غرض گرفتم و داستانش رو میدونم رمان درباره ی دختری به نام شیرین هست که پدرش را بر اثر یک اتفاق از دست میدهد مادرش برای درامد زایی و خرج زندگی به ناچار پرستار یک

- بیشتر
nooshin.a.j
۱۴۰۰/۰۴/۰۵

عالیه❤️ من نسخه ی چاپی رو خوندم

کاربر ۱۴۲۶۹۳۹
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

میشد سیم زار خانم بچه ای همسن احترام باشد. این طور اخر ماجرا واقعی تر میشد

کاربر 3861190
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

کتاب عالیه من نسخه چاپی ش رو خوندم خیلی قشنگه و جذاب بود

~شهید هادی~
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

در کل رمان زیبایی بود ولی گاهی اوقات باعث سردرگمی میشد، و ای کاش نویسنده داستان رو باز تر میکرد و به مسائل دید جزئی تری داشت .

کاربر ۴۴۰۸۷۱۴
۱۴۰۱/۰۲/۱۲

من کتاب و دوست داشتم و به نظرم تاثیر گذار بود

Hz+
۱۴۰۰/۰۴/۱۹

عالی بود یکی از بهترین کتاب های زندگیم بود🌹

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵۳۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان