دانلود و خرید کتاب چگونه سالم بمانیم؟ فیلیپا پری ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه سالم بمانیم؟ اثر فیلیپا پری

کتاب چگونه سالم بمانیم؟

معرفی کتاب چگونه سالم بمانیم؟

مینی بوک چگونه سالم بمانیم؟ نوشته روان شناس و نویسنده بریتانیایی فیلیپا پری است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب چگونه سالم بمانیم؟ است. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید استرس مثبت را برای دستیابی و حفظ سلامت روان خود پرورش دهید.

درباره کتاب چگونه سالم بمانیم؟

آیا در دوره‌ای استرس‌زا از زندگی‌تان این احساس را داشته‌اید که نزدیک است عقل از سرتان بپرد؟ آیا اعصابتان آن‌قدر به‌هم‌ریخته شده که آشکارا این‌طور به نظر برسد یک‌قدم بیشتر تا دیوانگی فاصله ندارید؟

همه ما تجربه چنین لحظاتی از آستانه فروپاشی را داشته‌ایم و می‌تواند وحشتناک باشد. پس چگونه می‌توان در دنیایی دیوانه جلوی دیوانه‌شدن را گرفت؟ این مینی‌بوک به سوالات شما پاسخ می‌دهد.

مینی بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. برای تهیه مینی بوک ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند. مینی بوک ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.

خواندن کتاب چگونه سالم بمانیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کینم.

بخشی از کتاب چگونه سالم بمانیم؟

آیا می‌توانید احساسات خود را مانند یک کلید روشن و خاموش کنید؟ ممکن نیست، حتی اگر سعی کنید خود را به چیزی غیر از این متقاعد کنید.

بااین‌وجود می‌توانیم و باید فضایی برای توجه و نگریستن به چگونگی احساسات خود و اینکه در درونی‌ترین لایه خود که هستیم، پیدا کنیم.

تمرین "خودنگری" برای حفظ سلامت روانتان از بالاترین درجه اهمیت برخوردار است، زیرا به شما کمک می‌کند متوجه رفتارهایی که سلامتی‌تان را به خطر می‌اندازند، شوید و در نتیجه آن‌ها را تغییر دهید.

باتوجه‌به خود می‌توانید از یک واقعه فاصله بگیرید تا بدون قضاوت، ارزیابی بهتری از احساسات و افکارتان داشته باشید.

فرض که شما از چیزی که دوستی به شما گفته عصبانی هستید. جدا از عصبانی بودن، سعی کنید شاهد خشمتان باشید. این به شما کمک می‌کند تا خود را از احساساتتان جدا کنید و این شما را آرام می‌کند.

یکی از مؤثرترین روش‌های تمرین خودنگری، نوشتن دفترچه خاطرات است. احساسات، افکار یا خاطرات اتفاقی خود را که در طول روز به ذهنتان می‌رسد، یادداشت کنید. سپس نوشته‌هایتان را در جستجوی جملاتی که تکرار مکررات یا بروز عادت‌های احساسی به نظر می‌رسد، بخوانید. هنگامی‌که نسبت به این لحظات آگاه باشید، بهتر می‌توانید در آینده از دستشان خلاص شوید.

روشی دیگر برای تمرین خودنگری از راه "توجه متمرکز" است. در این روش، شما بر بدن و ذهن خود در لحظه حاضر تمرکز کرده و آن را تجربه می‌کنید. وقتی افراد مراقبه یا دعا می‌کنند، توجه متمرکز را بکار می‌گیرند. این کار باعث بهبود تمرکز و کاهش اضطراب و افسردگی می‌شود.

پس شما چه کنید؟ فقط نفس بکشید. یک دقیقه بنشینید و بر تنفس خود تمرکز کنید.

نظرات کاربران

غزل
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

نویسنده نکات جدید و تازه ای را ارائه کرده.کتاب آموزنده‌ست؛ اما ترجمه‌ی پیچیده‌ای داره همین موضوع از جذابیت و روان بودن کتاب کاسته.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
نیمکره راست عاطفی مغز شما هنگام تصمیم‌گیری در زندگی بر نیمکره چپ منطقی مغزتان غلبه دارد.
نازمهر
احساسات، افکار یا خاطرات اتفاقی خود را که در طول روز به ذهنتان می‌رسد، یادداشت کنید. سپس نوشته‌هایتان را در جستجوی جملاتی که تکرار مکررات یا بروز عادت‌های احساسی به نظر می‌رسد، بخوانید. هنگامی‌که نسبت به این لحظات آگاه باشید، بهتر می‌توانید در آینده از دستشان خلاص شوید.
غزل
ما این توانایی را داریم که خودمان دوباره داستان زندگی‌مان را بنویسیم. با اصلاح روایت‌هایی که با آن زندگی می‌کنیم، می‌توانیم طرز تفکرمان را تغییر دهیم، معنا و اهداف مثبت‌تری از دنیای اطراف به سمت خود جذب کنیم و به اهدافمان برسیم. داستان‌هایی با تغییر مثبت می‌توانند برای انگیزه شخصی معجزه کنند.
سجاد احمدی

حجم

۱۲٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۲٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان