دانلود و خرید کتاب سالی پر از بله گفتن شوندا ریمز ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سالی پر از بله گفتن اثر شوندا ریمز

کتاب سالی پر از بله گفتن

معرفی کتاب سالی پر از بله گفتن

مینی‌بوک سالی پر از بله گفتن خلاصه‌ای مفید از کتاب اصلی نوشته شوندا ریمز است که با ترجمه هانیه ذوالفقاری می‌خوانید. 

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی‌بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. با خواندن مینی بوک ها می‌توانید در کمتر از ۲۰ دقیقه با محتوای برترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان آشنا شوید و گستره جذابی از موضوعات متنوع، مانند: روان‌شناسی و موفقیت، خودیاری، مدیریت، کسب‌وکار، سبک زندگی، تاریخ، زندگینامه افراد موفق، انگیزش و الهام‌بخشی، مهارت‌های ارتباطی و فروش و بازاریابی پیش روی شماست.

درباره کتاب سالی پر از بله گفتن

این مینی بوک درس‌هایی را می‌آموزد که امروزه یکی از زنان پیشرو در صنعت سرگرمی آن را فرا گرفته است؛ همچنین ما را به سفری همراه با شوندا ریمز می‌برد.سفری از احساسات کودکی گرفته تا آرزوهای بزرگسالی، ازموفقیت های حرفه‌ای تا چالش‌های شخصی تا یاد بگیرید که چرا گفتن بله به چیز های جدید و ناشناخته بسیار مهم است!

 خواندن کتاب سالی پر از بله گفتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان به کتاب های حوزه موفقیت و خودیاری را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

 درباره شوندا ریمز

شوندا ریمز، یلم‌ساز برندهٔ جایزه و تهیه‌کنندهٔ برنامه‌های تلویزیونی پرطرف‌داری مانند رسوایی و آناتومی گِرِی، با قراردادن زنان و سیاه‌پوستان آمریکایی در نقش‌های اصلی، به طور ویژه به جابه‌جایی مرزهای قابل نمایش در تلویزیون، کمک کرده است. در نتیجه، امروزه او یکی از قابل احترام‌ترین افراد در این صنعت به شمار می‌رود.

بخشی از کتاب سالی پر از بله گفتن

در این مینی بوک خواهید آموخت:

- چگونه به یک فاد تبدیل شوید؟

- چرا باید همیشه برای بازی با بچه‌هایتان وقت بگذارید؟

- چرا شوندا ریمز هر کاری بکند، موردپسند بیل کلینتون قرار می‌گیرد؟

نویسنده یک فمینیست، خواهر، مادر و قصه‌گوی مادام‌العمر است.

به‌عنوان کودکی که در شیکاگو - ایلینویز - بزرگ شده، سرگرمی مورد علاقهٔ ریمز، بازیِ تظاهر کردن بود. این بازی برای او به معنای پنهان شدن در انبار مادرش، فقط جهت از خود درآوردن داستان‌ها و شخصیت‌ها برای همهٔ مواد غذایی فاسد نشدنی بود. در خیال او، قوطی‌های سیب‌زمینیِ شیرین بر لوبیاهای سبز حکم فرمانی می‌کردند و رب گوجه‌فرنگی برای سرنگونی رژیم آن‌ها نقشه می‌کشد. تخیل قدرتمند ریمز می‌توانست به قفسه‌ای از قوطی‌ها زندگی ببخشد و آن‌ها را به پادشاهانی مستبد و شهروندانی یاغی تبدیل کند. او تا به امروز نیز این خاطراتش را در مصاحبه‌ها عنوان می‌کند!

استنباط این موضوع چندان سخت نیست: شوندای جوان یک فرد درون‌گرا بوده است. خجالتی و درعین‌حال عمیقاً خلاق. ریمز به‌خوبی به یاد می‌آورد که وقتی مادرش او را مجبور می‌کرد تا بیرون برود و بازی کند، چگونه کتاب‌ها را قاچاقی بیرون می‌برده است.

ریمز از زمانی که به‌خاطر می‌آورد، قصه‌گو بوده است. این اشتیاق، همراه با ذات شدیداً رقابت‌طلبش، او را از کالج دارتموث به مدرسهٔ فیلم‌سازی یواِس‌سی و از آنجا به جایگاه فعلی او به‌عنوان مدیر شرکت تولیدات تلویزیونی خودش، سرزمین شوندا یا شوندالَند، رسانده است.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

کتاب درباره سازنده سریال آناتومی گری هست و تجربیات اون به عنوان یک کارگردان سیاه پوست به اشترک گذاشته 🥀

Aref
۱۴۰۰/۰۳/۰۹

احمقانس ...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
هیچ مادر کامل یا متخصص کاملی وجود ندارد: مقایسه و رقابت را کنار بگذارید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
ریمز خیلی زودی پی برد که باید رؤیاهای خود را تعقیب کند، نه جا پای کس دیگری بگذارد.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
پیشنهادات قابل اجرا: رؤیا نبافید؛ فقط دست‌به‌کار شوید!
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
آری گفتن به نیازهای خود، گاهی به معنای نه گفتن به نیازهای دیگران است.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
مینی بوک ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. برای تهیه مینی بوک ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند. مینی بوک ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
اگر تنها ۳۰ دقیقه در روز وقت بگذارید، می‌توانید رؤیاهای خود را به پروژه‌های واقعی با فضای رشد و توسعه تبدیل کنید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
به‌جای خیال‌پردازی دربارۀی زمانی که سرانجام در زندگی‌تان، خواهید توانست کاری را که دوست دارید انجام دهید، همین امروز دست‌به‌کار شوید! اگر احساس می‌کنید وقت ندارید، وقت بگذارید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ

حجم

۱۲٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

حجم

۱۲٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان