دانلود و خرید کتاب عادات میلیونرها برای موفقیت دین گراتزیوزی ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادات میلیونرها برای موفقیت اثر دین گراتزیوزی

کتاب عادات میلیونرها برای موفقیت

معرفی کتاب عادات میلیونرها برای موفقیت

کتاب عادات میلیونرها برای موفقیت، دروازه ثروت و شکوفایی را به روی شما می‌گشاید. این کتاب اثر دین گراتزیوزی و ترجمه هانیه ذوالفقاری است و به مخاطبان کمک می‌کند تا با نگرش افراد موفق نسبت به زندگی آشنا شوند و راه و روش آنان را پیش بگیرند.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. 

درباره کتاب عادات میلیونرها برای موفقیت

دین گراتزیوزی در کتاب عادات‌ میلیونرها برای موفقیت درباره عادت‌هایی حرف می‌زند که شما را به یک میلیونر تبدیل می‌کند. او در این مینی‌بوک چکیده‌ای از تمام دوره‌های موفقیتی می‌نویسد که به به افراد مختلف کمک می‌کند تا نگرش مثبتی به زندگی به دست بیاورند و تولیدات و خروجی بیشتری داشته باشند. او در این کتاب دستورالعمل‌های صریحی را بیان می‌کند که به هرکسی کمک می‌کند تا در مسیر رشد و شکوفایی مادی و اقتصادی قرار بگیرد. 

دین گراتزیوزی به مخاطبان توضیح می‌دهد که سرعت داشتن وقتی خوب است که در مسیر درست قرار گرفته باشید در غیر این صورت زودتر گم می‌شوید و فقط به دور خودتان می‌چرخید. اما چه زمانی می‌توان اطمینان داشت که در مسیر درست قرار گرفته‌ایم؟ همان زمانی که این عادات را در وجود خودمان پرورش دهیم. عاداتی که به ما کمک می‌کنند تا جسور و شجاع باشیم، از هر چیزی نکته الهام‌بخشی پیدا کنیم و باورهای قدیمی و محدود کننده را کنار بگذاریم و باورهایی را به کار بگیریم که ما را توانمندتر از قبل می‌سازند. 

کتاب عادات میلیونرها برای موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

عادات میلیونرها برای موفقیت برای تمام کسانی که دوست دارند در زندگی خود تغییراتی اساسی به وجود بیاورند و در مسیر شکوفایی اقتصادی به جلو قدم بردارند، مطالبی مفید و کاربردی دارد.  

بخشی از کتاب عادات میلیونرها برای موفقیت

طرز فکر میلیون دلاری را جایگزین سبک فکر فعلی‌تان کنید.

افرادی که از لذت ثروت و موفقیت برخوردارند، آیا تنها دست خوبی در بازی زندگی به آنها رسیده است؟

نه! موفقیت هیچ ربطی به شانس ندارد. افراد موفق فقط یکجا منتظر نمی‌نشینند تا چیزهای خوب نصیبشان بشود. آن‌ها با کار و حرکت، رفاه و موفقیت خودشان را به چنگ می‌آورند.

آن‌ها افرادی‌اند که خواب و خیال‌هایی برای خودشان دارند، خطر می‌کنند و خود را به دل موقعیت‌های نا آشنا می‌اندازند. هرچند درست است که هر اقدام جسورانه و خطرکردنی هم نتیجه‌بخش نیست، اما این طرز فکر باعث افزایش احتمال موفقیت کلی افرادی می‌شود که دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

این همان چیزی است که افراد موفق را از افراد متوسط متمایز می‌کند؛ آن‌ها از طرز فکر میلیون دلاری برخوردارند.

اما می‌دانید قضیه از چه قرار است؟ شما هم می‌توانید این طرز فکر را داشته باشید البته اگر آن را بخواهید!

فقط کافی است که مثل یک میلیونر فکر و رفتار کنید. یعنی جایگزین‌کردن باورهای محدودکننده‌تان با باورهایی که توانمندتان می‌کند و همچنین جایگزین‌کردن عادت‌های مضرتان با عادات کارآمد.

با هدفمندی بیشتر عمل کنید و با شناسایی آنچه که حقیقتاً به شما انگیزه می‌دهد، پایبند اهدافتان بمانید.

آیا می‌توانید صادقانه بگویید که می‌دانید در زندگی خواستار چه هستید؟

اگرنه، تنها نیستید. بیشتر مردم با این سؤال دست‌وپنجه نرم می‌کنند. هرچند در گفتن آنچه از زندگی نمی‌خواهند مشکلی ندارند! به‌عنوان‌مثال ممکن است بگویند نمی‌خواهند تنها یا فقیر باشند اما هنگامی‌که نوبت به آنچه واقعاً خواهان آن هستند می‌رسد، سردرگم می‌شوند.

نظرات کاربران

میم‌ بانو
۱۴۰۲/۱۰/۱۰

عادت بد دیگری که همه ما داریم ؛ جدی گرفتن نصیحت افراد فاقد صلاحیت است.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
سرخ‌پوستان ناواهو داستانی دارند که برای فرزندانشان نقل می‌کنند. داستان به این شکل پیش می‌رود: در درون همۀ ما، دو گرگ وجود دارد که در یک پیکار دائمی با یکدیگرند. یکی از گرگ‌ها موجودی حسود و بدجنس است که فقط شرارت را در دنیا می‌بیند. دیگری سرشار از عشق و شفقت است؛ معتقد است که اگر تمام حواسش را جمع چیزی کند، می‌تواند به آن برسد. کدام‌یک از این گرگ‌ها پیروز میدان است؟
سجاد احمدی
شما باید از چرایی کارهایتان سر در بیاورید. این تنها چیزی است که شما را به حرکت در می‌آورد. چیزی که واقعاً شما را به حرکت در می‌آورد. این عمیق‌ترین، دست‌نخورده‌ترین و حقیقی‌ترین خواستۀ شما است.
سجاد احمدی

حجم

۱۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۱۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان