دانلود و خرید کتاب چگونه دروغ سنج انسانی باشیم؟ فیلیپ هوستون ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چگونه دروغ سنج انسانی باشیم؟

مینی‌بوک چگونه دروغ سنج انسانی باشیم؟ خلاصه‌ای مفید از کتاب اصلی نوشته فیلیپ هوستون و همکارانش است که با ترجمه هانیه ذوالفقاری می‌خوانید. این کتاب روش‌های مورد استفاده افسران CIA برای اعتراف گرفتن و دروغ‌سنجی را به شما آموزش می‌دهد.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی‌بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. با خواندن مینی بوک ها می‌توانید در کمتر از ۲۰ دقیقه با محتوای برترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان آشنا شوید و گستره جذابی از موضوعات متنوع، مانند: روان‌شناسی و موفقیت، خودیاری، مدیریت، کسب‌وکار، سبک زندگی، تاریخ، زندگینامه افراد موفق، انگیزش و الهام‌بخشی، مهارت‌های ارتباطی و فروش و بازاریابی پیش روی شماست.

 درباره کتاب چگونه دروغ سنج انسانی باشیم؟

این مینی‌بوک، استراتژی‌های معمولی را که دروغگوها برای فریب شما استفاده می کنند را همراه با ابزارهایی که به شما در کشف آنها کمک می کند ،فاش می‌کند.همچنین از روش‌های آزمایش شده میدانی برای کشف دروغ توسط افسران سابق CIA استفاده کرده است که به تشخیص علائم دروغ و پرسیدن سوال‌های مناسب برای کشف حقیقت کمک می‌کند.

بخشی از کتاب چگونه دروغ سنج انسانی باشیم؟

چگونه حقیقت را در بین دنباله‌ای از دروغ تشخیص دهید.

اگر کسی از شما بپرسد که چند بار در طول روز دروغ می‌گویید، جوابتان چیست البته بدون دروغ گفتن؟ برخی مطالعات نشان می‌دهد که ما به طرز باورنکردنی تا ۲۰۰ مرتبه در روز دروغ می‌گوییم. برخی دیگر معتقدند که این رقم نزدیک به ده برابر این مقدار است.

ما به دلایل متعددی، هم خوب و هم بد، دروغ می‌گوییم. گاهی برای محافظت از دیگران؛ گاهی فقط برای نجات خود از مهلکه.

اما جدای اینکه چرا مردم دروغ می‌گویند، بسیاری از ما مشغول به حرفه‌هایی هستیم که دسترسی ما به اطلاعات صادقانه، از ملزومات آن‌هاست. اگر یک وکیل، مدیرعامل یا حسابدار هستید، مهم نیست که چرا مردم دروغ می‌گویند. آنچه مهم است، تنها حقیقت است.

این مینی بوک تجربه میدانی دروغ‌سنج‌های حرفه‌ای و کارکشته را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بهتر بتوانید راستی کلام دیگران را تشخیص دهید و همچنین نحوه طرح سؤالاتی بجا که مردم را به افشای دروغ خود وامی‌دارد را درمیابید.

در این مینی بوک خواهید آموخت:

_چرا وقتی به شما دروغ گفته‌شده، یکجا نشستن کار بسیار سختی است؟

_چرا همیشه این‌طور به نظر می‌رسد که متعصبین ورزشی از داور متنفرند؟

_انواع مختلف دروغ و استراتژی‌های مختلف برای به‌کارگیری آن‌ها علیه خود افراد دروغگو چیست؟

نظرات کاربران

جستجوگر
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

اگر آدم عادی ای باشید که خب این کتاب به درد شما نمیخوره چون این کتاب برای افراد بازجو یا مدیر یک شرکت هست موقعی که میخواد از کارمند هاش بازجویی کنه و اگر بازجو باشید بازم به درد شما

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱۷٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان