دانلود و خرید کتاب رهایی مالی گرانت ساباتیر ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رهایی مالی

گرانت ساباتیر، میلیونر جوان و کارشناس امور مالی در کتاب رهایی مالی، راهی اثبات شده را به شما معرفی می‌کند که برای به دست آوردن تمام پولی که شما در طول زندگی نیاز خواهید داشت، کمکتان می‌کند.

این کتاب را با ترجمه سارا ابراهیمی در اختیار دارید.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.

درباره کتاب رهایی مالی

رهایی مالی، یک کتاب راهنما است که به شما راهکارهای عملی می‌دهد. این راهکارها شما را در کسب ثروتی که برای تمام طول عمرتان کافی باشد، راهنمایی خواهد کرد. در حقیقت اگر قرار است که به ثروت دست پیدا کنید اما به کار کارمندی مشغول هستید یا فکر می‌کنید در این راه به بن بست رسیده‌اید این کتاب به شما کمک می‌کند. نویسنده کتاب، گرانت ساباتیر این اثر را بر اساس تجربه شخصی خودش نوشته است. زمانی که پول چندانی نداشت، سخت کار کرده بود اما نتیجه‌ای دلخواهش عایدش نشده بود و با پدر و مادرش زندگی می‌کرد و از استقلال نیز برخوردار نبود.

گرانت ساباتیر معتقد است برای رسیدن به ثروت لازم است از هنجارهای اجتماعی سرپیچی کنید. با این کار می‌توانید ۱ دلارتان را به ۵ دلار تبدیل کنید و همچنین از حقوق کارمندی که در ثروتمند شدن مفید نیست، چشم‌پوشی کنید. علاوه بر این، او در این کتاب به سوال دیگری که ممکن است از خودتان بپرسید «آنچه انیشتین از هشتمین عجایب جهان می‌گفت، چه بود؟» هم پاسخ می‌دهد.

کتاب رهایی مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب رهایی مالی برای تمام کسانی که به افزایش درآمد و ثروتشان فکر می‌کنند و به دنبال راهکاری برای آن می‌گردند، مطالبی خواندنی و جذاب دارد.

درباره گرانت ساباتیر

گرانت ساباتیر نویسنده کتاب‌های پرفروش ، کارشناس امور مالی شخصی و خالق MillennialMoney.com است. ساباتیر با نوشتن کتاب پرفروش رهایی مالی: راهی اثبات شده برای به دست آوردن تمام پولی که شما در طول زندگی نیاز خواهید داشت، مشهور شد. این کتاب بیش از ده میلیون خواننده در سراسر جهان دارد.

او از دانشگاه شیکاگو فارغ التحصیل شده است و نوشته‌هایش در نشریات مشهوری مانند نیویورک تایمز ، واشنگتن پست ، NPR ، مجله پول و ... منتشر می‌شود. او همچنین خالق پادکست آزادی مالی است و در آن از امور مالی شخصی، سرمایه گذاری، کارآفرینی، ذهن آگاهی و ... حرف می‌زند.

بخشی از کتاب رهایی مالی

بیاموزید که چگونه می‌توان مدت‌ها قبل از سن بازنشستگی، ثروت کافی برای خود ایجاد کرد.

آیا شما بهترین سال‌های زندگی خود را در یک اتاقک بی‌روح سپری می‌کنید؟ آیا برای هزینه یا مخارج زندگی خود تلاش می‌کنید؟ شاید شما در بدهی غرق باشید و نمی‌دانید که چگونه روبه‌جلو پیش بروید.

این دقیقاً همان احساسی است که گرانت سباتیر میلیونر، در سن ۲۴ سالگی داشت. پنج سال بعد، او خودش را از نیاز به کارکردن رها کرد. گرانت بدون قمار یا دریافت ارثی عظیم، به این دستاورد مهم رسید. او یک استراتژی مالی ایجاد کرد که باعث استقلال مالی او شد و به هدف خود پایبند ماند.

در این مینی بوک، ما استراتژی‌های گرانت را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین شما می‌توانید نقشه راه خود را برای رهایی مالی ایجاد کنید.

برای رسیدن به آزادی مالی، باید از هنجارهای اجتماعی سرپیچی کنید.

در آگوست ۲۰۱۰، نویسنده گرانت ساباتیر در پایین‌ترین حد خود قرار داشت. در سن ۲۴ سالگی بیکار بود و با پدر و مادرش زندگی می‌کرد. او سه سال سخت‌کار کرده بود - تقریباً پنج هزار ساعت از زندگی خود - و به جز ۲.۲۶ دلار در حساب بانکی‌اش، چیزی نداشت...

نظرات کاربران

Aref
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

کتاب بیشتر درمورد “ کم کردن خرج های اضافی “ گفته بود نه “ بیشتر کردن درآمد مثلا گفته میتونید از قهوه روزانتون صرف‌نظر کنید و نگفته چکار میتونید بکنید تا از اون قهوه صرف‌نظر نکنید. با بینشش مخالفم

shoeib yousefi
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

در مورد پس انداز کردن و اثر مرکب در زندگی مالی صحبت کرده. در کل کتاب بدی نبود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۵٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان