دانلود و خرید کتاب ابرقدرت های خلاق لورا جوردن بامباخ ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ابرقدرت های خلاق

کتاب ابرقدرت های خلاق نوشته لورا جوردن بامباخ و مارک ارلز است. مینی‌بوک ابر قدرت‌های خلاق یک دفترچه راهنما برای بازکردن قفل خلاقیت شماست که توسط تیمی از افراد خلاق که رویاهای خود را عملی کرده اند نوشته شده است. مینی بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. برای تهیه مینی بوک‌ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند.

درباره کتاب ابرقدرت های خلاق

ما در عصر دیجیتالی و جهانی شدن زندگی می‌کنیم؛ نوآوری یک هنجار جدید محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید با سرعت شگفت‌انگیز پیشرفت‌های تکنولوژیکی همگام باشید، بهتر است آماده دویدن شوید. به این معنی که هرگز تا به این روز قیمت بیشتری روی خلاقیت گذاشته نشده است. این همان مزیتی است که همگان در دنیایی که با تمایل بی‌پایانش به چیزهای جدید و منحصربه‌فرد تعریف می‌شود، در جستجوی آن‌اند. همچنین این تنها کاری است که بشر هنوز می‌تواند بهتر از ماشین و ربات انجام دهد.

اما یک مشکل وجود دارد: ارتباط برقرار کردن با جنبه خلاقتان ممکن است درست نباشد. چگونه تفکر خلاق را یاد می‌گیرید؟

اصل در خلاقیت، ابتکار نیست – بلکه ارزش افزوده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور خلاقیتتان را تقویت کنید.

خوانن کتاب ابرقدرت های خلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی خلاق داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ابرقدرت های خلاق

این‌طور به آن فکر کنید: در هر چه شما درصدد برنامه‌ریزی‌اش باشید، ایده‌های دو نفر همیشه بیشتر از یک نفر خواهد بود. و این نکته اهمیت اندیشیدن دقیق دربارهٔ افرادی که مایل به همکاری با آن ها هستید، را می‌رساند.

فرض که برای وب‌سایت جدیدتان به یک فیلم نیاز دارید. اگر یک ویدئو آرتیست با استعداد را می‌شناسید، دست به همکاری بزنید! وقتی بفهمید چه کسی می‌تواند در رسیدن به موفقیت یاری‌تان کند، با آن‌ها تماس بگیرید و متقاعدشان کنید تا به شما بپیوندند.

البته استثناهایی هم وجود دارد، اما در کل شایع نیست. در بیشتر موارد، هنگامی‌که با دیگران کار می‌کنید، می‌بینید که بسیار خلاق‌تر هستید. این مدل جعبهٔ شنی خلاقیت نامیده می‌شود.

به کودکانی بیندیشید که در یک جعبهٔ شن و ماسه در تعامل با یکدیگرند.

نوآوری‌ها پروپیمان و ناگهانی به ذهن آن ها می‌رسد. اگر یک کودک نوپا شروع به کندن از یک طرف تپهٔ شنی کند، یکی از هم بازیانش احتمالاً شروع به کندن از طرف دیگر می‌کند. بفرمایید - همین‌طوری یک تونل داریم! 

این یک نمونهٔ عالی از روش کار خلاقیت در گروه است.

با رد کردن ایده‌های قدیمی و داشتن استراحت و آرامش کافی، خلاقیت خود را تقویت کنید.

هر کس داشته‌های مورد علاقه‌اش را ارزشمند می‌شمارد و اندک‌اند چیزهایی که از آنچه خود خلق کنید گران‌بهاتر باشند – هرچه باشد، ایده ها مانند بچه‌های شما هستند.

این یک ذهنیت ذاتی است، اما اغلب سودمند از آب در نمی‌آید. بهترین کار شما نتیجهٔ رهاکردن پیوستهٔ شماست. این به‌ویژه در مورد ایده‌ها صدق می‌کند. تفکر خلاق تماماً راجع به چند و چون راه‌حل‌های نو است، و برای رسیدن به آن، باید ایده‌هایی که صرفاً جواب نمی‌دهد را از سرتان بیرون کنید.

آن را مانند یک کمد در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید برای چیزهای جدید جا باز کنید، به همین ترتیب باید برخی از وسایل قدیمی خود را دور بریزید.

این کار را از گروه هنرمندان ژاپنیِ دست‌اندرکار در تبلیغ بسیار موفق و پرمخاطب "زیلوفون در جنگل" برای ارائه‌دهندهٔ تلفن همراه دوکومو۳ الگو بگیرید.

نظرات کاربران

کاربر ۲۵۸۹۰۶۵
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

مختصر و مفید بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۷٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان