دانلود و خرید کتاب چهار ستاره؛ جلد اول تِرا دِرمن ترجمه الهام فیاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار ستاره؛ جلد اول اثر تِرا دِرمن

کتاب چهار ستاره؛ جلد اول

معرفی کتاب چهار ستاره؛ جلد اول

منتقد کوچک اولین جلد مجموعه چهار ستاره است. این کتاب نوشته ترا درمن است که با ترجمه الهام فیاضی منتشر شده است. مجموعه چهار ستاره را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

مجموعه چهار ستاره داستان دختری به‌ نام گلادیس گتسبی است که به عنوان کوچک‌ترین منتقد غذا مطلبش در مجله نیویورک استاندارد منتشر می‌شود، علاقه‌ی گلادیس به آشپزی و غذا بسیار است و او مدام سعی می‌کند غذاهای خوشمزه برای دیگران درست کند اما این موضوع همیشه خالی از دردسر نیست.

مجموعه چهار ستاره شما را به دنیای آشپزهای حرفه‌ای و منتقدهای غذا می‌برد.

خواندن مجموعه چهار ستاره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چهار ستاره؛ جلد اول

نه... ده... و یازده‌سالگی... خودش را دید که گوجه‌فرنگی‌های رنده‌شده را روی حرارت ملایم می‌پزد، غذاهای دریایی را بخارپز می‌کند، سالاد بهاره درست می‌کند، استیک‌ها را گریل می‌کند، سوشی مخصوص خودش را می‌پیچد و خامهٔ زده‌شدهٔ ابداعی خودش را هم می‌زند. خودش را دید که پنجره را باز می‌گذارد تا بوی غذاها بیرون برود و دزدکی کیسه‌های زبالهٔ پر از پوست تخم‌مرغ و آشغال سبزیجات را از خانه بیرون می‌برد. خودش را دید که ته‌ماندهٔ غذاها را توی یخچال درب و داغان و زنگ‌زدهٔ ته گاراژ می‌چپاند که سال‌ها بود کسی حتی طرفش هم نرفته بود. (توی آن یخچال فقط چندتا قوطی قُرشدهٔ نوشابه و چسب دوقلوی خشک‌شده پیدا می‌شد.)

توی همین رفت‌وآمدهای یواشکی‌اش به گاراژ بود که چشمش به مشعل دمندهٔ پدرش خورده بود که فقط گوشه‌ای افتاده بود و خاک می‌خورد.

صدای زنگ هشدار دود، گلادیس را از افکار دور و درازش بیرون کشید و به لحظهٔ حال پرت کرد. پدرش خیز برداشت، بازویش را گرفت و او را از کنار پنجره کنار کشید؛ هم‌زمان کیف اداری‌اش هم ول شد توی هوا و با صدای مهیبی روی زمین پخش شد. مادرش هم برای برداشتن آتش‌خاموش‌کن از روی دیوار، آن‌قدر تند دوید که گلولهٔ موی پشت سرش باز شد و روی شانه‌هایش ریخت. او به‌قدری توی آشپزخانه اسپری زد که پودر سفید آتش‌خاموش‌کن همه جا توی هوا پخش شده بود. گلادیس از یک موضوع مطمئن بود: امروز هرگز به‌عنوان روزی افتخارآمیز که او مهارت‌های آشپزی‌اش را به همه ثابت کرده است، در خاطره‌ها ثبت نمی‌شود. امروز روزی نیست که افتخارآفرینی‌اش در آشپزی مادر و پدرش را متقاعد کند تا به‌عنوان جایزه، آزادی‌های بیشتری در آشپزخانه به او بدهند. نه، امروز تا ابد به‌عنوان روزی در خاطره‌ها می‌ماند که گلادیس گَتسبی خانه را آتش زده و... امروز روزی است که اگر کسی از خانواده‌شان جان سالم به در ببرد، او حسابی توی یک دردسر بزرگ گُندهٔ کمرشکن می‌افتد. 

نظرات کاربران

zeynab
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

عاااالی بود

☆𝙆𝙖𝙧𝙞𝙣☆
۱۴۰۰/۰۳/۰۳

دومین کتابی باحالی که از پرتقال خوندم امروز تمومش کردم واقعا خیلی قشنگ بود خیلی باحال بود💜:)

Tannaz
۱۴۰۰/۰۳/۱۹

بی نظیر بود👌👏

گربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

ارزش یه بار خوندن رو داره

fatemeh
۱۴۰۰/۰۳/۱۲

خیلی عالی⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sara
۱۴۰۰/۰۱/۳۱

خیلی قشنگ بود. زندگی یک دختر را نشان می داد که عاشق اشپزی بوده و حالا مخفیانه منتقد رستوران است. بسیار زیبا هر 3 تا جلدش را خواندم

* Saba *
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

بد نبود😐 فقط اگه علاقه‌ی خیلیی زیادی به آشپزی دارید پیشنهاد میکنم

F. R
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

عالِلللللللی بود من چاپی هر ۳ جلدشو دارم البته سه رو نخوندم هنوز چون تو سبد خریدمه هنوز سفارشش رو کامل نکردم ولی این ۲ جلد واقعا عالی بود مخصوصا عاشق جلد ۲ شدم این کتاب مخلوطی از همه چیز

- بیشتر
tannaz
۱۴۰۰/۰۶/۰۴

بی نظیر بود 👏👌

💫🌈Yasaman🌈💫
۱۳۹۹/۰۹/۳۰

ععععااااااااااااااااااااللللللییی 💜💕مرسی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
یک‌دفعه باد زمستانی زوزه‌ای کشید و جهتش را عوض کرد؛ از پنجرهٔ آشپزخانه به داخل وزید و باعث شد پردهٔ آبی و سفید پنجره توی هوا پیچ و تاب بخورد. با صدای پشتِ سر همِ جرینگ، قژژژژ و تِق، کسی کلیدش را توی قفل در جلویی خانهٔ گَتسبی‌ها چرخاند.
شهرزاد بانو😇
«چیزی که به نظر تو بده ممکنه به نظر یکی دیگه جالب باشه. یا برعکس.»
کاربر ۱۵۸۲۹۰۵

حجم

۱۹۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۹۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۴,۴۰۰
تومان