دانلود و خرید کتاب چهار ستاره؛ جلد سوم تِرا دِرمن ترجمه الهام فیاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار ستاره؛ جلد سوم اثر تِرا دِرمن

کتاب چهار ستاره؛ جلد سوم

معرفی کتاب چهار ستاره؛ جلد سوم

ستاره‌های شیرین سومین جلد مجموعه چهار ستاره است. این کتاب نوشته ترا درمن است که با ترجمه الهام فیاضی منتشر شده است. مجموعه چهار ستاره را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

مجموعه چهار ستاره داستان دختری به‌ نام گلادیس گتسبی است که به عنوان کوچک‌ترین منتقد غذا مطلبش در مجله نیویورک استاندارد منتشر می‌شود، علاقه‌ی گلادیس به آشپزی و غذا بسیار است و او مدام سعی می‌کند غذاهای خوشمزه برای دیگران درست کند اما این موضوع همیشه خالی از دردسر نیست.

مجموعه چهار ستاره شما را به دنیای آشپزهای حرفه‌ای و منتقدهای غذا می‌برد.

خواندن مجموعه چهار ستاره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چهار ستاره؛ جلد سوم

گلادیس نگاهی به اطراف سالن اجتماعات بزرگ انداخت و یکی دیگر از دوستانش را دید. چاریسا بنتلی به همراه رولاندا رویس و مارتی آستین کنار صحنه نشسته بود. چندتا از بچه‌های دیگری را هم که از اردوی پارسال می‌شناخت دید که اینجا و آنجا در میان جمعیت نشسته بودند. اما تعداد چهره‌های ناآشنا بیشتر بود و گلادیس نمی‌دانست نسبت به این موضوع چه حسی دارد. چون شش سال طول کشیده بود تا بالاخره توانسته بود در دبستان به بچه‌های قدیمی‌تر عادت کند.

دکتر اسلون توضیح داد که برای دستشویی رفتن، حتماً باید مجوز عبور از راهرو بگیرند. بعد گلویش را صاف کرد و گفت: «و در آخر، دربارهٔ فعالیت‌های فوق‌برنامه یه خبر دارم. به خاطر کم شدن بودجه، مدرسهٔ راهنمایی شهر دامپسفورد برای فعالیت‌های فوق‌برنامه، به اندازهٔ سال‌های قبل بودجه نداره. ولی هنوز هم امکان تشکیل گروه‌ها و تیم‌های مختلف رو داریم، اما اگه گروه‌ها بخوان اردو برن، یا تجهیزات بخرن، باید پول لازم رو خودشون تأمین کنن.»

پارم زیر لب غر زد: «وای نه!»

گلادیس به سمت دوستش برگشت و پرسید: «چی؟» کم شدن بودجه برای او چیز مهمی نبود، چون به‌هرحال نمی‌خواست عضو هیچ گروهی بشود... به‌نظرش کارش در نیویورک‌استاندارد به تنهایی فوق‌برنامه محسوب می‌شد. ولی انگار پارم خیلی ناراحت شده بود.

نظرات کاربران

گربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

من چند ماه پیش خوندم خیلی قشنگ بود درباره دختری یه که منتقد رستورانه برای نیویورک تایمز و کارفرماش نمی دونه چند سالشه و این دختره درباره رستوران های مختلف نقد می نویسه پیشنهاد می کنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
«آره ولی رهبر بودن بدون اینکه بتونی دل کسی رو به دست بیاری تا ازت پیروی کنه، به درد نمی‌خوره.»
کاربر ۲۸۷۵۶۳۶

حجم

۱۸۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۸۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۴,۴۰۰
تومان