دانلود و خرید کتاب رازهایی درباره خواب ریچارد وایزمن ترجمه زهرا مجیدی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهایی درباره خواب اثر ریچارد وایزمن

کتاب رازهایی درباره خواب

معرفی کتاب رازهایی درباره خواب

کتاب رازهایی درباره خواب نوشته ریچارد جان وایزمن و ترجمه زهرا مجیدی پور و آزاده کوچک پور است. این کتاب به پرسش‌های مختلف شما درباره این پدیده شگفت انگیز پاسخ می‌دهد. 

درباره کتاب رازهایی درباره خواب

خواب یک دنیای جذاب و پر رمز و راز است. می‌تواند ارتباط شما را به طور کلی با دنیای پیرامونتان قطع کند و شما را به دنیای خیالی و شگفت انگیز مخصوص خودتان ببرد. گاهی اوقات خواب‌های ما بی‌معنا هستند و گاهی دیگر می‌توانند معنا و مفاهیم عمیقی را در پس خودشان داشته باشند. بسیاری اوقات ممکن است پس از بیدار شدن، احساس خستگی کنیم. بهتر است برای اینکه از خوابمان لذت ببریم این موارد را یاد بگیریم: چگونه خستگی وجودمان را رفع کنیم، با بیخوابی مقابله کنیم و رازهای مرتبط به تاریکی و خواب را کشف کنیم. ریچارد وایزمن در کتاب رازهایی درباره خواب به این پرسش‌ها پاسخ داده است. 

کتاب رازهایی درباره خواب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با پدیده عجیب خواب آشنا شوید و پاسخ پرسش‌هایتان را درباره خوابیدن و خواب دیدن بگیرید، این کتاب به شما کمک می‌کند.  

درباره ریچارد وایزمن

ریچارد وایزمن در سال ۱۹۶۶ در لندن متولد شد. او استاد فهم عمومی روان‌شناسی دانشگاه هرتفوردشایر در بریتانیاست. ریچارد وایزمن زندگی حرفه‌ای خود را به عنوان یک تردست آغاز کرد، و سپس در رشته روان‌شناسی در کالج دانشگاهی لندن تحصیل نمود. او پی‌اچ‌دی روان‌شناسی را از دانشگاه ادینبرو دریافت کرده‌است. او برای تایمز، گاردین و دیلی‌تلگراف می‌نویسد و آثارش از جمله کتاب کوچک شانس، ۵۹ ثانیه و آیا خوشبختی اتفاقی است؟ هر روز یک جو شانس به فارسی ترجمه شده‌اند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان