دانلود و خرید کتاب کاهش وزن با تنفس پم گروت ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاهش وزن با تنفس اثر پم گروت

کتاب کاهش وزن با تنفس

نویسنده:پم گروت
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کاهش وزن با تنفس

کتاب کاهش وزن با تنفس نوشتهٔ پم گروت و ترجمهٔ نفیسه معتکف است و انتشارات لیوسا آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب نفس عمیق بکش و لاغر شو.

درباره کتاب کاهش وزن با تنفس

آیا می‌توانید باور کنید که تنفس نامناسب ریشه‌ٔ مشکلات وزنی است؟ چه مفهوم جالبی! اطلاعات خارق العاده‌ای که کمک کند تا با تنفس لاغر شوید! اگر از رژیم‌های غذایی خسته شده‌اید باید از دریافت این مطلب که کلید کم‌کردن وزن تنفس است خوشحال شوید. تنفس صحیح باعث می‌شود بدن، خود شفا بخش شود و هر نوع اختلال و ناهنجاری را درست کند.

افرادی که یوگا می‌کنند، خواننده‌ها، رقصنده‌ها و ورزشکاران  یاد می‌گیرند تا ماهیچه‌هایشان را رها کنند و با انبساط قفسه‌ٔ سینه هوا را عمیقاً وارد ریه کنند و در نتیجه ریه اکسیژن بیشتری به بدن می‌رساند. اکسیژن بیشتر باعث متابولیسم بیشتر می‌شود و از این رو قول این کتاب انجام می‌پذیرد.

تنفس صحیح باعث هماهنگی جسم و روان، افت فشار روحی، شفافیت ذهنی و باطراوت وشاداب ماندن پوست می‌شود. نفس‌کشیدن به قدری مهم است که لازم نیست انجام آن را به خاطر آورید و عملی است که به طور خودکار انجام می‌دهیم. در این کتاب به اهمیت و قدرت تنفس پی می‌برید و یاد می‌گیرید که چطور حواستان را متوجه نفس‌کشیدنتان کنید و آن را بهبود بخشید.

خواندن کتاب کاهش وزن با تنفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با ساده‌ترین روش به کاهش وزن خود برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کاهش وزن با تنفس

«تو انواع و اقسام غذاها را از گریپ‌فروت گرفته تا جلبک و زیره امتحان کرده‌ای، تمام کتاب‌های رژیم لاغری را که تابه‌حال نوشته شده خوانده‌ای، تمام حرکت‌های بدنسازی را انجام داده‌ای، پولت را صرف خرید انواع و اقسام وسایل ورزشی که در تلویزیون تبلیغ می‌شود، کرده‌ای.

با این حال هنوز هم چاق هستی.

درواقع تو در مقایسه با چند سال قبل وزنت بیشتر شده و به نفعت است که چند کیلویی وزنت را کم کنی.

آیا تابه‌حال به ذهنت خطور کرده که یک جای کار اشکال دارد یا چیزی فراموش شده یا از قلم افتاده است؟

مسئله این نیست که تو تلاش خود را نکرده‌ای. خیلی هم تلاش کرده‌ای.

آیا امکان دارد که در این همه تلاش و تقلایت گیری وجود داشته است؟

تو به غذایی که می‌خوری توجه می‌کنی، چربی را از وعدهٔ غذایی خودت حذف می‌کنی، کالری‌های غذا را می‌شماری، با این حال به یک عامل عمده که موجب سوخت‌وساز سلول‌هایت می‌شود و انرژی بدنت را تأمین می‌کند، بی‌اعتنا هستی.

هرگز به ذهنت نرسیده که به میزان مصرفی اکسیژن بدنت توجه کنی، هرچند هفتاد درصد از مواد زائد بدن تو از طریق تنفس جریان خود را طی می‌کند. دکتر لارنس لمب مشاور سابق مؤسسهٔ پزشکی سلامت جسمانی می‌گوید: «خیلی عجیب است که ما هر آنچه را وارد بدنمان می‌کنیم، کنترل و بررسی می‌کنیم ولی اصلا توجه نداریم که این مواد چگونه از بدن ما خارج می‌شود. ما حتی توجه نمی‌کنیم که شاید مشکل به دلیل کارکرد بدنی‌مان باشد.»

توجه کن وقتی که اتومبیلت به خوبی کار نمی‌کند، تو سرخود از نوع دیگر بنزین یا روغن موتور متفاوت استفاده نمی‌کنی. در عوض آن را پیش مکانیک می‌بری تا تعمیرش کند. درواقع تو به کانون مشکل توجه می‌کنی، به سیستمی که بر بنزین یا روغن موتور نظارت دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۱۰۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان