دانلود و خرید کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید دونالد ترامپ ترجمه غزال پارسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید اثر دونالد ترامپ

کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

معرفی کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

کتاب الکترونیکی «چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید» نوشتهٔ دونالد ترامپ با ترجمهٔ غزال پارسا و ویراستاری مریم جمشیدیان در انتشارات تحول چاپ شده است. چگونه سرمایه‌‌گذار خوبی باشیم؟ سوال مهمی که ترامپ به آن پاسخ داده است، او راه رسیدن به پول و چگونگی فکر کردن درباره‌ٔ مهارت‌های شغلی و زندگی را به ما آموزش می‌‌دهد. ما باید بتوانیم وقتی پولی را به دست می‌آوریم، بدانیم چطور خرج کنیم، دونالد ترامپ راه و ایده‌های مصرف پول به بهترین چیز‌های زندگی را بدون خرج کردن زیاد می‌گوید.

درباره کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

این کتاب به سه بخش اصلی: معاملات املاک، پول و تجارت زندگی تقسیم شده و او درباره‌ٔ انواع و اقسام سرمایه‌‌گذاری‌ها، خرید ملک و آپارتمان‌ها و گرفتن وام تقسیم شده است. همچنین کتاب به مسائلی همچون «چطور سرمایه‌گذار خوبی باشیم؟»، «چگونه شاخص‌های بازار سهام را دنبال کنیم؟»، «چگونه سرمایه‌ی خود را تقسیم کنیم؟» «چگونه سهام و اوراق بهادار بخریم؟»، «چگونه کلاهبرداری را تشخیص بدهیم؟» و «چطور ذره‌ذره پول جمع کنیم؟» می‌پردازد. 

کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

ثروت من همیشه در حال حرکت است. از آن به عنوان ابزاری برای تثبیت موقعیت‌های تجاری فعلی خود، ایجاد فرصت‌های جدید و رقابت‌های تجاری جدید استفاده می‌کنم. اگر استفاده من از آن درست باشد که اغلب هم درست است ثروت بیشتری به دست خواهم آورد.

البته باید بگویم همان قدر که از پول در آوردن لذت می‌برم، به همان اندازه پول برایم مسئولیت‌های اجتماعی نیز به همراه می‌آورد. با این که املاک و کارهای تجاری مختلف من، هزاران تن را مشغول به کار کرده است و جامعه نیز به سهم خویش از اشتغال و درآمد این افراد بهره‌مند می‌شود، اما باز هم احساس می‌کنم سهمی از این ثروت شخصی باید صرف کمک به افراد نیازمند، پاداش کارهای خوب و تشویق برای کار بهتر و بازدهی بالاتر در سطح جامعه شود. بنابراین، هنگامی که برای بازماندگانتان برنامه‌ریزی می‌کنید دو مسئولیت دارید:

١. بدون آگاهی برای فرزندان خود ثروتی به جا نگذارید که آن‌ها را فلج کند و مانع از تلاش و یافتن راه زندگی‌شان شود.

۲. برای خود میراثی به جا بگذارید که همواره در امور خیر در گردش باشد.

باید با وکیلی که در امور ارث تخصص دارد، مشورت کنید. آن وکیل شما را با قوانین و موضوعاتی که کاربری مفید پول شما را افزایش می‌دهد آشنا می‌کند و باقی کارهای دیگر به عهده خودتان خواهد بود. به تنهایی یا اگر صلاح می‌دانید با همسرتان بنشینید و فهرستی از اولویت‌ها را تهیه کنید. فرزندانتان چقدر مستحق هستند یا نیاز دارند؟ آیا کسی از اعضای خانواده شما هست که بخواهید به او کمک کنید یا هدیه ای بدهید؟ آیا باید میراث شما به شاخه‌های مختلف وابسته باشد یا فقط به مصارف خاصی محدود شود؟ چه مؤسسه‌های خیریه‌ای را معتبر می‌دانید؟

برنامه‌ریزی ارث و دارایی باید آخرین معامله تجاری مهمی باشد که انجام می‌دهید. به میراث خود به عنوان سرمایه‌گذاری در آینده نگاه کنید. آینده‌ای که امیدوارید از بالای ابرها به آن نگاه کنید. سعی کنید با انتخابی که انجام می‌دهید، شاهد رشد سرمایه خود باشید. بخشی از مسئولیت بیلیونر بودن، اندیشیدن و هدایت کردن بیلیون‌ها پولی است که بعد از شما به جا می‌ماند.

نظرات کاربران

Lord_ARA
۱۴۰۲/۱۲/۱۶

کتابش بیش تر با شرایط آمریکا نوشته شده و شاید بعضی جاهاش واسه مایی که تو ایرانیم کاربرد آنچنانی نداشته باشه ولی بازم به آدم ذهنیت میده در نهایت این مرد دوست داشتنی -ترامپ- یه الگوی واقعیه

Khan Dalim
۱۴۰۲/۰۵/۰۴

بخوانیم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
«تصور نکن مجبوری فقط آن چیزی را که در روبه‌رو و در اطراف تو است بپذیری و انجام دهی!»
فروزان فدایی

حجم

۹۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۹۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان