دانلود و خرید کتاب صبح معجزه آسای میلیونرها هال الرود ترجمه سمیه (ندا) دادرس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صبح معجزه آسای میلیونرها اثر هال الرود

کتاب صبح معجزه آسای میلیونرها

معرفی کتاب صبح معجزه آسای میلیونرها

کتاب صبح‌ جادویی میلیونرها نوشته‌ٔ هال الرود و دیوید اوسبرن مجموعه‌ای است از تمامی کارهایی که مولتی‌میلیونرها پیش از ساعت ۸ صبح انجام می‌دهند تا به ثروتی افسانه‌ای دست یابند. این کتاب با ترجمهٔ سمیه (ندا) دادرس در انتشارات ارمغان گیلار منتشر شده است. 

درباره کتاب صبح معجزه آسای میلیونرها

کتاب صبح معجزه آسای میلیونرها بر اساس قانون زمان در مسیر ثروتمندشدن نوشته شده است.

این کتاب حول ۳ محور نوشته شده است. ابتدا به شما روش‌های اساسی و ضروری را خواهد آموخت که تمام مولتی‌میلیونرهای خودساخته با کمک آن به ثروت رسیده‌اند. برای اینکه ثروتمند شوید لازم است بدانید ثروتمندان چه قدم‌هایی برمی‌دارند و زمانی که آن‌ها را آموختید، جا پای آن‌ها بگذارید. دوم اینکه دریابید باید این قدم‌ها را هر روز در اولین ساعات روز بردارید. در آخر هم خواهید آموخت چگونه می‌توانید با برداشتن قدم‌های عملی و تمرین‌های مفید به آن دسته از افراد بدل شوید که آن‌ها را با نام «موفق‌های سحرخیز» می‌شناسند.

آموختن این ۳ نکته دنیای شما را تغییر خواهد داد و شما هم ثروتمند خواهید شد و هم می‌توانید کیفیت زندگی خود را بالاتر ببرید. زمانی که بتوانید ساعات ابتدایی روز خود را در اختیار بگیرید و بر آن مدیریت کنید، می‌توانید افسار زندگی خود را در چنگ داشته باشید. شما می‌توانید به‌جای اینکه فقط واکنش نشان دهید، خود وارد عمل شوید.

آینده‌ای را تصور کنید که در آن برای رسیدن به هدف‌هایتان و برنامه‌ریزی برای آینده، تمام آنچه را بدان نیاز دارید در اختیار خواهید داشت؛ شما از پیش می‌دانید که قدم‌هایتان را باید چگونه بردارید و برای رشد ابزارهای لازم را در اختیار دارید.

اگر دوست دارید سحرخیز باشید و بتوانید از روزهای خود به شکلی استفاده کنید که شما را به ثروت برساند، این کتاب مخصوص شماست. تا هر زمان که شما بخواهید به ثروت بیشتری دست یابید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد. 

خواندن کتاب صبح معجزه آسای میلیونرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند موفق و ثروتمند باشند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

نسترن
۱۴۰۱/۱۱/۱۴

این کتاب خیلی به کتاب صبح جادویی شباهت داره تنها فرقش اینه که نویسنده هال الروده ولی از دیدگاهه دیوید آزبورن نوشته شده و راه کار های بسیار مفیدی برای شروع صبح و مفید تر بودن انسان در طی روز

- بیشتر
totoro
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

من این کتابو خریدم ولی متاسفانه امکان هایلایت کردن نداره...این خیلی بده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان