دانلود و خرید کتاب کوکی فیلیپ پولمن ترجمه فرزاد فربد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کوکی

کتاب کوکی نوشته فیلیپ پولمن است که با ترجمه فرزاد فرید منتشر شده است. تیک، تاک، تیک، تاک! بعضی از داستان‌ها این‌چنین‌اند. وقتی کوکشان می‌کنید دیگر هیچ چیز جلودارشان نیست. این داستان هم همان‌طور است.

درباره کتاب کوکی

یک شاگرد ساعت‌ساز درمانده، شوالیه‌ای مکانیکی و مرگبار، و دکتر کالمنیوس شرور که بعضی‌ها می‌گویند خودِ شیطان است. این شخصیت‌ها را کوک کنید، آن‌ها را در داستانی بگذارید که در شبی سرد و زمستانی اتفاق می‌افتد. سپس داستان و زندگی در هم می‌آمیزد و ترکیبی غریب می‌سازد که دیگر نمی‌توان جلویش را گرفت. درست مثل این داستان. در این داستان سیاهی و سپیدی کنار هم قرار می‌گیرند تا داستانی عجیب و تازه را بسازند. در کتاب کوکی شما با اتفاق‌هایی روبه‌رو می‌شوید که انتظارشان را ندارید.

خواندن کتاب کوکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان‌های پر هیجان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کوکی

همه‌چیز از یک شب زمستانی شروع شد، وقتی که اهالی شهر در مهمانخانهٔ اسب سفید جمع شده بودند، برف از سمت کوه‌ها می‌بارید و باد با بی‌قراری ناقوس‌های برج کلیسا را به حرکت وامی‌داشت. پنجره‌ها بخار گرفته بود، بخاری با درخشش می‌سوخت، پوتسی۱ گربهٔ سیاه پیر جلوی بخاری مشغول چرت‌زدن بود و هوا پر از بوی خوش سوسیس، ترشی کلم و تنباکو بود. گرِتل۲ دختر کوچولوی پیشخدمت، دختر مهمانخانه‌دار، با لیوان‌های دسته‌دار کف‌آلود و بشقاب‌هایی بخارآلود به این‌سو و آن‌سو می‌دوید.

در باز شد و دانه‌های سفید و درشت برف با حالتی چرخان وارد اتاق شد تا در برخورد با گرمای تالار محو و آب شود. تازه‌واردها آقای رینگل‌من۳ ساعت‌ساز و شاگردش کارل۴ بودند که پوتین‌هاشان را بر زمین کوفتند و برف را از روی پالتوی خود تکاندند.

شهردار گفت: «آقای رینگل‌من است! خب، دوست قدیمی، بیا این‌جا پیش من.»

کارل با حرکت سر تشکر کرد و رفت تنهایی در گوشه‌ای نشست. حالتی غم‌زده و گرفته داشت.

شهردار گفت: «جوانک چه‌اش شده؟ انگار کشتی‌هاش غرق شده.»


نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

یک داستان بسیار جذاب ، متفاوت با تِمی ترسناک و پایانی غیر قابل پیش بینی از فیلیپ پولمن با ترجمه ی عالی و روان آقای فربد. حتما خوندن این کتاب رو به علاقمندان داستان های تخیلی و ترسناک پیشنهاد می کنم.

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

موضوع جذابی داشت و بسیار زیبا بود☺

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«البته یک چیزی از خودم درمی‌آوردم! قبلاً هم این کار را کرده‌ام. اغلب این کار را می‌کنم. می‌دانی، از ریسکش لذت می‌برم. داستان را بدون پایانی مشخص شروع می‌کنم و وقتی به آخرش رسیدم چیزی سرهم می‌کنم. بعضی وقت‌ها حتی بهتر از داشتن یک طرح کلی اولیه است.
=o
همه‌چیز از یک شب زمستانی شروع شد، وقتی که اهالی شهر در مهمانخانهٔ اسب سفید جمع شده بودند، برف از سمت کوه‌ها می‌بارید و باد با بی‌قراری ناقوس‌های برج کلیسا را به حرکت وامی‌داشت. پنجره‌ها بخار گرفته بود، بخاری با درخشش می‌سوخت، پوتسی گربهٔ سیاه پیر جلوی بخاری مشغول چرت‌زدن بود و هوا پر از بوی خوش سوسیس، ترشی کلم و تنباکو بود. گرِتل دختر کوچولوی پیشخدمت، دختر مهمانخانه‌دار، با لیوان‌های دسته‌دار کف‌آلود و بشقاب‌هایی بخارآلود به این‌سو و آن‌سو می‌دوید.
Dexter

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان