دانلود و خرید کتاب سرزمین دور آسترید لیندگرن ترجمه اکبر گلرنگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سرزمین دور

کتاب سرزمین دور داستانی تخیلی از نویسنده معروف سوئدی آسترید لیندگرن است. این کتاب توسط اکبر گلرنگ به فارسی ترجمه شده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است.


خلاصه سرزمین دور

آسترید لیندگرن در کتاب سرزمین دور قصه زندگی پسری به‌نام بوویل هلم اولسون را روایت می‌کند که از پس از تولد مادر خود را از دست داده و به شیرخوارگاه سپرده می‌شود. بوویل در سن یک سالگی توسط زن و شوهری به نام ادلا و سیکستن به فرزندخواندگی قبول می‌شود. اما از آنجاییکه ادلا و سیکستن از ابتدا یک دختر می‌خواستند نه پسر، همواره با بوویل دچار مشکل هستند و او را عامل تمامی مشکلات خود می‌دانند.

روزی عمه ادلا، بوویل را برای خرید نان قندی به دکان قنادی می‌فرستد، اما هیچگاه بوویل از این خرید به خانه برنمی‌گردد و فردای آن روز خبر گم شدن پسری 9 ساله از رادیو پخش می‌شود. متن این خبر می‌گوید: پلیس استکهلم در جست‌وجوی پسر نه ساله‌ای به اسم بوویل هلم اولسون است که از ساعت 6 بعدظهر روز گذشته به خانه خود بازنگشته است. خواهشمند است اگر کسانی از این پسر اطلاعی دارند با پلیس تماس بگیرند.

خواندن سرزمین دور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب سرزمین دور داستانی تخیلی است که مناسب نوجوان است و خواندن آن را به کودکان کلاس‌های ششم، هفتم، هشتم و نهم پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آستر لیندگرن

آستر لیندگرن نویسنده سوئدی متولد سال 1907 میلادی است. وی با انتشار اولین داستان خود به نام پی‌پی جوراب بلند به شهرتی جهانی دست پیدا کرد. وی در زمان زندگی خود داستان‌های بسیاری نوشت که برخی زبان شعرگونه داشتند و به زبان‌های مختلف دنیا نیز ترجمه شدند.

جملاتی از سرزمین دور

عمه ادلا به من گفته بود که وقتی مادرم من را به دنیا آورد، مرد. اما در مورد پدرم که کیست و کجا است، کسی چیزی نمی دانست. عمه ادلا گفت: «آدم به راحتی می تواند حدس بزند که پدرت چه آدم رذلی بوده است.» از عمه ادلا متنفر بودم؛ چون با آن لحن، پشت سر پدر ناشناخته‌ی من بد و بیراه می ‌گفت. کسی چه می داند. شاید مادرم در موقع به دنیا آوردن من مرده باشد، اما می دانم که پدرم آدم رذلی نبوده است. شب ها که به رخت خواب می‌رفتم، تا صبح به خاطر پدرم گریه می‌کردم. برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب سرزمین دور، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

100
۱۳۹۹/۱۲/۲۸

کتاب جذاب و عالی هست ولی بسیار تخیلیه خلاصه : درباره پسر نُه ساله ای که در کودکی مادرش را از دست می دهد و هر چه دنبال پدرش می گردد او را پیدا نمی کند بعد از کلی ماجرا متوجه

- بیشتر
گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۴/۰۲

خوب بود راجبع یه پسره که مادرش مرده و دنبال پدرش میگرده ... موضوع خوبی داره و مناسب همین گروهه خوب بود.

کاربر 4881457
۱۴۰۲/۱۱/۰۹

عااااالی و خاص ،کلا ۱جوریه 😊❤

masome
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

کتاب قشنگیه ب نظرم بخونید👌❤️

Hosna safara
۱۴۰۱/۰۵/۳۱

کتاب سرزمین دور جذابه ولی باید در گروه سنی مناسب خونده بشه

کاربر ۶۸۳۵۲۰
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

خیلی کتاب خوبی بود. توصیه میکنم کودکان حتما بخوانند.

سولماز رحیمزاده
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

خیال پردازی بی اندازه اش باعث شده کتاب بی منطق پیش برود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان