دانلود و خرید کتاب شکار آغاز می‌شود؛ بخش اول رابرت جردن ترجمه بهرنگ مافی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکار آغاز می‌شود؛ بخش اول اثر رابرت جردن

کتاب شکار آغاز می‌شود؛ بخش اول

معرفی کتاب شکار آغاز می‌شود؛ بخش اول

شکار آغاز می‌شود؛ بخش اول جلد دوم مجموعه شکار بزرگ است. این کتاب را رابرت جردن نوشته است و بهرنگ مافی به فارسی ترجمه کرده است.

درباره کتاب شکار آغاز می‌شود؛ بخش اول

چرخ زمان می‌گردد و روزگاران از پی هم می‌آیند و می‌روند. آنچه بوده، آنچه خواهد بود و آن‌چه هست، همچنان ممکن است به سیطره‌ی تاریکی درآیند. بگذار اژدها بار دیگر بر بادهای زمان بتازد. رابرت جردن با چرخ زمان آمد، تا جهانی را که تالکین پدید آورده بود، به تسخیر خود درآورد. مردی می‌چرخد و پر از معما است، او ماسکی سیاه و ابریشمی دارد و هیچ‌کس نمی‌داند پشت آن چیست.

خواندن کتاب شکار آغاز می‌شود؛ بخش اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های پر هیجان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب شکار آغاز می‌شود؛ بخش اول

سکوتی مرگ‌بار حکمفرما شد؛ سکوتی که بعل‌زمون اجازه داد عمیق‌تر شود و سپس دوباره لب به سخن گشود: «حال، یکی هست که روی زمین راه می‌رود، یکی که پیش از این بدین نام خوانده شده و پس از این هم خوانده خواهد شد؛ هرچند هنوز زمان آن نرسیده است. اژدها.»

همهمه‌ای از وحشت در میان شنوندگان افتاد.

«اژدهای تجلی‌یافته! ارباب بزرگ، ما قرار است او را بکشیم؟» این صدای آن مرد شایناری بود که دستش را با اشتیاق به کمرش و جایی که قرار بود شمشیرش باشد، برده بود.

بعل‌زمون به‌سادگی گفت: «شاید! و شاید نه. شاید بشود او را تبدیل کنیم و به سمت خودمان بیاوریم تا در خدمت من باشد. دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد، چه در این عصر و چه در عصری دیگر.»

مردی که خود را بُرس می‌نامید، پلک بر هم زد. در این عصر یا عصری دیگر؟ فکر می‌کردم روز بازگشت نزدیک است. اگر در همین عصر پیر شوم و بمیرم، برایم چه اهمیتی دارد که در عصر دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ولی بعل‌زمون دوباره داشت سخن می‌گفت.

«یک خمیدگی در الگو شکل گرفته است. یکی از نقاط بسیاری که می‌توان در آن، کسی را که اژدها خواهد شد تبدیل کرد و به خدمت من درآورد. باید تبدیل شود! بهتر است که زنده در خدمت من باشد تا مرده. ولی زنده یا مرده، او باید به من خدمت کند و چنین هم خواهد کرد! باید این سه نفر را بشناسید. برای هرکدام از این سه نفر، رشته‌ای در الگو وجود دارد که من قصد دارم ببافم. بر عهدهٔ شما است که مطمئن شوید هرکدام در جایگاهی که من فرمان می‌دهم، قرار بگیرند. آن‌ها را خوب بررسی کنید، تا خوب بشناسیدشان.»

نظرات کاربران

roham.soltani
۱۳۹۹/۰۵/۲۱

شما هم یاد گرفتید. جلد اول رو نمی‌ذارید بعد میایین از جدل های دوم یا سوم شروع می‌کنید به گذاشتن. این مسأله یکی دو مورد داره اونم این که یا توی قرار دادن کتاب‌ها خیلی ضعیف هستید یا اینکه یکی از

- بیشتر
lord sparrowhawk
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

کتاب بسیار عالیی محسوب میشود ، با متنی روان و ترجمه ای قابل قبول. البته بعضی جاها ترجمه یه کم با متن اصلی انگلیسی فرق داره ، که اینم انگشت شماره.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
شمشیری که امکان نداشت بشکند در آخر خُرد شد، گوسفندچران. ولی تا آخر با تاریکی مبارزه کرد. برای مردبودن، یک قانون بالاتر از تمام قانون‌های دیگر وجود دارد. هر چه که پیش بیاید، روی پاهایت بایست و با آن روبه‌رو شو.
roham.soltani
چرخ زمان گشت و اعصار از پی هم آمدند و رفتند. خاطرات به افسانه و افسانه‌ها، به اسطوره تبدیل شدند. حتی اسطوره‌ها در زمانی که عصر آفرینندهٔ آن‌ها دوباره آغاز شد، مدت‌ها بود که فراموش شده بودند.
Estatira Aghajari

حجم

۷۷۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۳۶ صفحه

حجم

۷۷۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۳۶ صفحه

قیمت:
۱۲۹,۰۰۰
۷۷,۴۰۰
۴۰%
تومان