دانلود و خرید کتاب نخستین قانون (جلد دوم؛ پیش از آنکه به دار آویخته شوند) جو ابرکرومبی ترجمه سعید سیمرغ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نخستین قانون (جلد دوم؛ پیش از آنکه به دار آویخته شوند) اثر جو ابرکرومبی

کتاب نخستین قانون (جلد دوم؛ پیش از آنکه به دار آویخته شوند)

معرفی کتاب نخستین قانون (جلد دوم؛ پیش از آنکه به دار آویخته شوند)

کتاب پیش از آنکه به دار آویخته شوند (نخستین قانون؛ کتاب دوم) نوشتهٔ جو ابرکرومبی و ترجمهٔ سعید سیمرغ است. انتشارات کتابسرای تندیس این رمان فانتزی و حماسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پیش از آنکه به دار آویخته شوند

کتاب پیش از آنکه به دار آویخته شوند که در گروه آثار ادبیات فانتزی و حماسی است، دومین رمان از مجموعهٔ «نخستین قانون» است که به قلم جو ابرکرومبی نوشته شده است. داستان این کتاب این است که «فرمانده گلوکتا» مشکلی دارد و آن اینکه چطور باید از شهری دفاع کند که دشمن از بیرون آن را محاصره کرده و از درون سرشار از خیانتکاران است؛ آن هم زمانی که هم‌پیمانان به‌هیچ‌وجه قابل‌اعتماد نیستند و فرماندهٔ پیشین شهر هم بدون هیچ ردی ناپدید شده است؟ در طرح داستانی این رمان، مردان شمالی در آنگلند پخش شده و مشغول پراکندن آتش و مرگ در آن سرزمین یخ‌زده هستند. «ولیعهد لادیسلا» آماده شده تا آن‌ها را به عقب براند و افتخاری ابدی برای خود به دست آورد. تنها مشکلی که وجود دارد این است که او فرماندهی لشکری را بر عهده دارد که بی‌سلاح‌ترین، بی‌تجربه‌ترین و بی‌هدف‌ترین لشکر تمام دنیا است. در ادامه، رازهایی باستانی آشکار خواهد شد، نبردهای خونین به پیروزی و شکست خواهند انجامید و دشمنان دیرینه بخشوده خواهند شد، ولی نه پیش از آن که به دار آویخته شوند.

جلد اول و سوم این رمان «تیغ شمشیر» و «واپسین نبرد پادشاهان» نام دارد. گفته شده است که در سه جلد اول این مجموعه، ماجراها به‌هم‌پیوسته است و خواننده حتماً باید از جلد اول شروع می‌کرد تا رشتهٔ داستان در ذهنش شکل بگیرد. جلد چهارم این مجموعه به نام «طعم سرد انتقام»، نخستین رمان مستقلی است که داستانش در همان جهان نخستین قانون می‌گذرد، اما شخصیت‌ها متفاوت است. داستان این مجموعه از این قرار است که گروهی متعهد می‌شوند تا مأموریتی را برای نجات جهان انجام دهند و با تمام تضادها، چالش‌ها و سختی‌های پیش رو موفق می‌شوند. این رمان فانتزی و تاریخی ویژهٔ بزرگسالان است و برای هر سلیقه‌ای حرفی برای گفتن دارد و پر است از نصیحت‌های کاربردی و واقعی در زمینه‌های سیاسی، روان‌شناختی و انسان‌شناسی. از خصوصیات جالب رمان این است که اصلاً انسان خوب مهربانی در آن وجود ندارد؛ شخصیت‌ها خاکستری مایل به تاریک یا سیاه هستند. در این رمان کسانی که اندکی نیات خیر دارند و یا اندکی مایل به نیکویی‌کردن هستند، محکوم به مرگ هستند؛ برای مثال «دوک اورسو» فرمانداری با عقده‌های روانی بسیار است و با وجود ثروت بی‌حساب‌وکتابی که دارد، برای حفظ صندلی قدرت از هیچ اقدام کثیفی روی‌گردان نیست.

خواندن کتاب پیش از آنکه به دار آویخته شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب رمان فانتزی و حماسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیش از آنکه به دار آویخته شوند

«سربازان اجباری، آن روز صبح با اشتیاق راه افتاده بودند. شکی نبود که از این که آن قرارگاه فلاکت بار را ترک می‌کردند، خیالشان راحت شده بود. ولی هنوز یک ساعت نشده، یک نفر در اینجا و یکی دیگر هم آنجا، از افرادی که پیرتر بودند یا کفش درست و حسابی نداشتند، عقب می‌ماندند و صف، تکه تکه می‌شد. افراد روی گل و لای نیمه منجمد می‌لغزیدند و در حالی که ناسزا می‌گفتند و لعنت می‌فرستاند، به دیگران تنه می‌زدند، یا پایشان به پای آنها گره می‌خورد. به این ترتیب، گروهان پیچ و تاب می‌خورد و از صف‌های منظم به شکل گروه‌های بی‌نظم در می‌آمد که با گروه‌های پیش رو یا پشت سر در هم می‌آمیخت، تا این که مانند موج، یک گروه به جلو می‌شتافت، در حالی که گروه دیگر ایستاده بود. مثل به جلو خزیدن یک کرم خاکی غول پیکر.

وقتی که به پل رسیدند، تمام نظم خود را از دست داده بودند. موقع عبور از پل مجبور بودند خود را در فضای باریکی جا بدهند، به همین دلیل، خسته و بدخلق، یکدیگر را هل می‌دادند و غرولند می‌کردند. آنها که پشت سر مانده بودند، بیشتر و بیشتر فشرده می‌شدند و صبرشان را برای گذر از پل از دست می‌دادند و افراد جلوتر را با بدن‌هایشان بیشتر و بیشتر می‌فشردند. در همان هنگام، یک گاری که اصلاً معلوم نبود آنجا چه می‌کند، در نیمه راه پل چرخش شکست و ستون افرادی که به آهستگی از پل رد می‌شدند، مجبور شدند تک تک بگذرند. هیچ کس نمی‌دانست که چطور گاری را حرکت دهد، یا چطور آن را تعمیر کند و فقط به خودشان فکر می‌کردند که از روی آن یا از کنارش بگذرند و هزاران نفر دیگر را پشت سر بگذارند.»

توانمندسازی نوجوان (کتاب کار نوجوان)
آسیه اناری
ترجمه کامل اصول نورولوژی ۲۰۱۹ آدامز و ویکتور؛ جلد ۲
کیوان رضوانی
جواهرالآثار (جلد پنجم)
جلال الدین محمدبن محمد مولوی
امپراطور شب
کلی آرمسترانگ
کبوتران نوحه‌خوان
سیّدمحمّد سادات اخوی
آناغالیس قرمز
بارونس اورچی
زمانی برای دویدن
مایکل ویلیامز
گرمایش جهانی
ماندانا فرهادیان
آسیاب رودخانه فلاس
جرج الیوت
تایلند
وحیدرضا اخباری
سالمندان کار
شیوا پروایی
مرسی سوآرز بزرگ می شود
مگ مدینا
سفیر شام
احمدرضا فیضی دولت‌آبادی
رویکرد مونته سوری در آموزش کودکان اوتیسم
نفیسه خدادادی
یک عدد بابا به فروش می رسد
کاره سانتوس
آخرین آغوش ماما
فرانس دو وال
شازده کوچولو
آنتوان دوسنت اگزوپری
گردان قاطرچی ها
داوود امیریان
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
پنج قدم فاصله
ریچل لیپینکات
پاستیل‌های بنفش
کاترین اپل‌گیت
هری پاتر و سنگ جادو
جی.کی. رولینگ
مامان من نمی‌تونم بخوابم
بریجت راب
دختری که ماه را نوشید
کلی بارن‌هیل
شهر آی قصه ـ قسمت اول: دایناماینا
پوریا عالمی
دوستان دوست‌داشتنی
کورتنی کاربن
گربه‌ی چکمه پوش
ریحانه ظهیری
شازده کوچولو
آنتوان دوسنت اگزوپری
قصر آبی
ال.ام مونتگومری
آقای باکلاه و آقای بی‌کلاه
شل سیلوراستاین
۳۰ روز با پیامبر (ص)ِ؛ کتاب اول
حسین فتاحی
گربه‌ی لوبیا پز
اسماعیل پورکاظم
پینوکیو (خلاصه داستان)
کارلو ک‍ول‍ودی‌
افسانه‌ی قوهای وحشی
شاگا هیراتا
چرا روباه مرغ شکار می‌کند؟
می‌می ساموئل
خوب‌های بد، بدهای خوب ۱
سومان چینانی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۹۲ صفحه

حجم

۶۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۹۲ صفحه

قیمت:
۱۴۷,۰۰۰
تومان