دانلود و خرید کتاب چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم لیل لوندز ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم اثر لیل لوندز

کتاب چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم

نویسنده:لیل لوندز
انتشارات:پندار تابان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم

کتاب چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم نوشته لیل لوندز است که با ترجمه فرخ بافنده منتشر شده است. با این کتاب می‌توانید با اعتماد به نفس با افراد رو به رو شوید، به راحتی گفت‌وگو کنید و فوراً با هر کسی که رو به رو می‌شوید ارتباط برقرار کنید.

درباره کتاب چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم

برخی از آدم‌های بسیار موفق و محبوب، خجالتی هستند؛ برخی دیگر پرسر و صدا و شلوغ. برخی از برندگان بزرگ بازیِ زندگی، فرهیخته هستند؛ برخی دیگر آدم‌هایی ساده. بسیاری از آدم‌های درون‌گرا مورد احترام هستند، در حالی که برخی از افراد برون‌گرا مورد بی‌مهری دیگران قرار می‌گیرند. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور آدم‌ها را بشناسید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، چطور حرف یزنی و چطور با هرکس متناسب با شخصیتش گفتگو کنید. 

این کتاب باعث افزایش اعتماد به نفس و بهتر شدن روابط عمومی خواننده می‌شود.

خواندن کتاب چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند روابطشان تاثیرگذار باشد پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم

پیش‌بینی احساسی، با هوش احساسی چه تفاوتی دارد؟

سؤال خوبی است. هوش احساسی یا عاطفی مفهومی‌است که دانیل گُلمن در کتاب بی‌نظیر خودش با همین نام به تفصیل آن را شرح داده است. هوش عاطفی دربرگیرندهٔ ۱. شناخت احساسات خود، ۲. اداره کردن احساسات خود، ۳. انگیزه دادن به خود، ۴. درک احساسات آدم‌های دیگر، و ۵. کنترل کردن و اداره کردن روابط است.

پیش‌بینی احساسی لایهٔ دیگری از برقراری ارتباط است؛ پیشاپیش پیش‌بینی می‌کند که واکنش آنی یا بعدی کسی به چیزی یا حرفی چه خواهد بود. آن‌گاه می‌توانی رفتار خودت را بر این اساس هماهنگ کنی و اعتماد به نفس و عزت نفس کسانی را که با آن‌ها سر و کار داری افزایش دهی. این کار به نوبهٔ خود محبت آن‌ها را نسبت به تو بالا می‌برد و اعتماد به نفس خود تو را هم افزایش می‌دهد. چرا؟ چون به زودی عادت می‌کنی به افکار و احساسات دیگران احترام بگذاری و درنتیجه بازخورد مثبت از آن‌ها دریافت کنی.

بیشتر واکنش‌های افراد به تو ناخودآگاه هستند؛ آن‌ها پاسخ‌های سریعی هستند که از مغز می‌گذرند و به زبان می‌آیند. کتاب مالکوم گِلَدوِل، در یک چشم بر هم زدن، این مفهوم را به اثبات رساند و بر سر زبان‌ها انداخت. مردم دیگر در مورد این واقعیت نامرئی، و نقش محوری که بازی می‌کند شکی ندارند. 

نظرات کاربران

مهدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵

کتاب خوبیه در رابطه با افزایش اعتماد به نفس و یاد گرفتن اینکه چطور دید دیگران رو نسبت به خودمان تغییر بدیم،با ترفند هایی که داخل کتاب گفته شده میتونید در زندگی و کسب و کار بهتر عمل کنید و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۲۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان