دانلود و خرید کتاب فرار به جنگ اشتفان تسو ایگ ترجمه نیما علی‌رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرار به جنگ اثر اشتفان تسو ایگ

کتاب فرار به جنگ

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرار به جنگ

کتاب فرار به جنگ نوشته اشتفان تسوایگ است. این کتاب داستان مردی است که یک افسر ارتش اتریش به نام هوف میلر است. این کتاب تنها رمان نویسنده است و خواننده را با خودش همراه می‌کند. این کتاب حوادث جذابی دارد و بخشی از تاریخ را هم برای خواننده روایت می‌کند.

خواندن کتاب فرار به جنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب فرار به جنگ

از روی نزاکت زیردستانه یا شاید هم به خاطر اینکه مست هستند، چند نفر از کناردستی‌هایم با هر مصرعی بلند می‌خندند. بالاخره نکته واقعا خنده‌داری بازگو می‌کند و تمام میهمانان عربده می‌کشند:«براوو، براوو» این‌جا اما قلب مرا سنگینی‌ای فرا می‌گیرد، مانند چنگالی این خنده بلند به قلبم فرو می‌رود. چگونه می‌توان خندید وقتی کسی در حال ناله است و بی‌نهایت زجر می‌کشد؟ چگونه می‌توان به جک‌های کثیف خندید و تفریح کرد، وقتی کسی در حال نابودی است؟ بلافاصله می‌دانم. وقتی که چرندیات وندا چک تمام شود، دلقک‌بازی همیشگی شروع می‌شود.

درباره اشتفان تسوایگ

اشتفان تسوایگ رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، روزنامه‌نویس و زندگینامه‌نویس اتریشی بود. او با روی کار آمدن ناسیونال‌سوسیالیسم در آلمان و انضمام اتریش به آلمان، در سال ۱۹۳۴ ناچار به ترک اتریش شد و به لندن گریخت. پس از آغاز جنگ جهانی دوم، اشتفان تسوایگ تبعیت بریتانیا را پذیرفت ولی در لندن طاقت نیاورد و از طریق آمریکا، آرژانتین و پاراگوئه، سرانجام در سال ۱۹۴۰ به برزیل رفت. اشتفان تسوایگ در تاریخ ۲۳ فوریه ۱۹۴۳ میلادی، در تبعیدگاه خود در برزیل، به زندگی خود پایان داد.

نظرات کاربران

رابرت
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

کتاب خوبی بود من دوسش داشتم اما یک جاهایی عجیب بود واقعا نویسنده واگذار میکرد به خود ادم عشق و پشیمانی و حرف مردم بس در این داستان موج میزد

خسته
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

قلمش طلا بود می‌نوشت وقتی نامید تو نگاهش بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۳ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان