دانلود و خرید کتاب گوهرهای خفته در خاک علیرضا غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گوهرهای خفته در خاک

کتاب گوهرهای خفته در خاک نوشته ریحانه خوش‌طینت مصاحبه‌ای با سردار غلامرضا غلامی است که توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است و به حال خانواده‌های شهدای گمنام و ماموران تفحص می‌پردازد.

درباره کتاب گوهرهای خفته در خاک 

به نقل از مقام معظم رهبری «تفحص مثل کار باستانشناسی میماند که گوهری را پیدا میکنند. وقتی شما شهیدی را پیدا میکنید و غبار را از روی این گوهر کنار میزنید، با نمایانشدن این گوهر ارزش کار شما معلوم میشود...».

در  کتاب گوهرهای خفته در خاک سعی شده است با نگاهی عاطفی و شاعرانه شرح حالی از خانواده‌های منتظر و ماموران تفحص در اختیار خوانندگان قرار بگیرد تا خواننده جوان امروز با حقیقت جنگ و رنج بازماندگان آن آشنا شود.

خواندن کتاب گوهرهای خفته در خاک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حقیقت جنگ و دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب گوهرهای خفته در خاک 

یکی بود یکی نبود غیر از خدای مهربون هیچ کس نبود... یه مادر مهربونی بود که تو روستا زندگی می‌کرد. مادر قصهٔ ما، هر روز تنگ غروب که می‌شد، با سختی و مشقت، می‌رفت روی یک تپه می‌نشست و چشم‌های اشکبارش را می‌دوخت به افق! می‌گفت: «فرقی نداره... یه تیکه کفش، یه تیکه استخوون، حتی یه بند پوتین بیارن بگن این مال پسرته دلم آروم می‌شه! قلبم آروم می‌گیره... اما هنوز امیدم رو از دست ندادم... چشمم به راهه، امیدوارم که بیاد...».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان