دانلود و خرید کتاب پاداش و کیفر بیژن کیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پاداش و کیفر اثر بیژن کیانی

کتاب پاداش و کیفر

معرفی کتاب پاداش و کیفر

کتاب پاداش و کیفر نوشته بیژن کیانی خاطرات آزاده حاج اسماعیل شمس است که زمان طولانی‌ای را در زندان‌های رژیم بعث گذراند. این کتاب توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است.

درباره کتاب پاداش و کیفر

آزادهٔ سرافراز حاج اسماعیل شمس در سال ۱۳۲۷ در محلهٔ شوش تهران متولد شد و دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در همین محله سپری کرد.  سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم صدام گذراند و در شمار فعالان فرهنگی اردوگاه‌ها بود و خدمات ارزنده‌ای به دوستان خود ارائه کرد. آقای شمس در سال ۱۳۶۹ به همراه دیگر آزادگان سرافراز به میهن بازگشت.

خواندن کتاب پاداش و کیفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب پاداش و کیفر را به تمام کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق و جامعی از دوران جنگ تحمیلی و وضعیت اسیران داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب پاداش و کیفر

پرسیدم چطور؟

گفتند «در این اردوگاه، هر تازه‌واردی رو به شدت شکنجه می‌کنن تا حساب کار دستش بیاد. ما هم که اومدیم تا ساعت‌ها شکنجه شدیم، شما شکنجه نشدین، احتمالاً قصد دارن اختصاصی ازتون پذیرایی کنن». با نگرانی برگشتیم و منتظر حوادث بعدی شدیم.

ساعت سه بعد از ظهر، سوت آمار زده شد و ما پس از آمارگیری به داخل رفتیم. هر کس مشغول کاری بود که یک صحنه توجه ما را به خود جلب کرد.

افسری به نام ضابط احمد با چهره‌ای خشن و کریه به همراه ۲۰ درجه‌دار و سرباز کابل به دست، به سمت اتاق ما آمدند و پس از باز کردن در، بدون مقدمه ما را در حصار خود گرفتند و بی‌رحمانه شروع به زدن کردند. صدای فریاد و نالهٔ ما بلند شد و آنان بدون توجه به این ناله‌ها بر ضربات کابل می‌افزودند و از شکنجهٔ ما لذت می‌بردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
تعدادی از هم‌وطنان غیرنظامی از زن و مرد و کودک در پشت تپه‌ای نشسته بودند. وضعیت آنان بسیار رقت‌بار بود، زنان آشفته و مضطرب بودند، کودکان گریه می‌کردند و برخی از مردان که زنانشان در میان اسرا بودند، با اندوه شاهد توهین سربازان بعثی به آنان بودند و کاری از دست‌شان برنمی‌آمد. دیدن این صحنه، برای ما زجرآورتر از اسارت خودمان بود.
کاربر ۲۴۴۱۰۹۴
قصد داشتیم از مسیر دارخوین به آبادان و از آن جا به اهواز برویم. نزدیکی‌های دارخوین تعدادی نظامی که لباس ارتش خودی به تن داشتند، توجه ما را به خود جلب کردند. نزدیک‌تر که شدیم به ما ایست دادند،‌ توقف کردیم. همین که ایستادیم به سمت ما هجوم آوردند و شروع به تیراندازی کردند. ما که در بهت و حیرت فرو رفته بودیم؛ متوجه شدیم این‌ها نیروهای دشمن هستند و با کمین در اطراف جاده، کسانی که قصد عبور از این مسیر را داشتند دستگیر می‌کردند.
کاربر ۲۴۴۱۰۹۴

حجم

۸۵۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۸۵۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان