دانلود و خرید کتاب خاستگاه دن براون ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاستگاه اثر دن براون

کتاب خاستگاه

نویسنده:دن براون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خاستگاه

از کجا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم از مهم‌ترین سوالات بشر هستند که دن براون در کتاب خاستگاه، به آن‌ها پاسخ داده است. فریبا جعفری نمینی این کتاب را به فارسی بازگردانده است.


خلاصه کتاب خاستگاه

رابرت لانگدون قهرمان داستان‌های دن براون، اهل ایالات متحده است که در طول قصه در اسپانیا اقامت دارد. او در مقام یک استاد دانشگاه ظاهر می‌شود. ادموند کراش دیگر قهرمان این داستان نام دارد که از یک فرقه تندرو کاتولیک ضربه خورده و اکنون در تلاش است اثبات کند دنیا و انسان برای خلق، به خدا نیازی نداشته‌اند. در کتاب پیش‌رو که خاستگاه نام دارد، در دوراهی میان علم و دین قرار می‌گیریم. این داستان با جذابیت‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود ادامه می‌یابد و درنهایت لنگدان به کرش می‌آموزد: دین یک نیاز درونی برای انسان‌هاست و هیچ منافاتی با علم ندارد. او علم را نیز وسیله‌ای برای آگاهی و تسلط بر طبیعت معرفی می‌کند. با مطالعه این کتاب متوجه می‌شویم انسان دانشمند بدون اعتقاد به خدا، نمی‌تواند برای خود و دیگران مفید باشد.

خواندن کتاب خاستگاه را به چه کسنی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب خاستگاه را به افرادی که شکی نسبت به دین در دل خود احساس می‌کنند یا می‌خواهند ایمان خود را نسبت به گذشته مستحکم‌تر کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب خاستگاه

لنگدان در بالای پله‌ها در صحن اصلی کلیسا، پس از خداحافظی با پدر بینا برای مدتی درنگ کرد. او همانند تعداد زیادی از بازدیدکنندگان روی نیمکت‌های کلیسا نشست و به پرتوهای زیبای نور غروب خورشید خیره‌ شد که از میان شیشه‌های رنگی، در امتداد ستون‌های بلند به درون کلیسا می‌تابیدند. او به تمامی ادیان جهان فکر می‌کرد، در مورد ریشه‌های مشترکشان، در‌ مورد خدایان اولیه، خورشید، ماه، دریا و باد! زمانی طبیعت برای همه ما اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوع بود! برای همه ما.

و شاید به همین دلیل بود که همه ما با یکدیگر توافق و وحدت بیشتری داشتیم. البته، وحدت مدت‌ها بود که ناپدید شده و به گروه‌های پراکنده با باورهای گوناگون تقسیم شده بود، به باورهایی که همه در اصل یک چیز را می‌گویند و هر کدام یک حقیقت را اعلام می‌کنند و خود از وحدتشان بی‌خبرند!

با این‌ حال، در داخل این عبادتگاه بی‌نظیر، لنگدان خود را در محاصرۀ مردمانی از هر دین، رنگ، زبان و فرهنگ می‌دید، انسان‌هایی که همه با حسی مشترک به آسمان خیره شده بودند، حیرت... همه آن‌ها با حیرت یکی از ساده‌ترین معجزات طبیعت را تحسین می‌کردند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب خاستگاه، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

معرفی نویسنده
عکس دن براون
دن براون
آمریکایی | تولد ۱۹۶۴

دن براون در ۲۲ ژوئن ۱۹۶۴، در شهر کوچک اکستر در ایالت نیوهمپشایرِ ایالات متحده امریکا متولد شد. نویسنده‌ی آمریکایی خالق رمان‌های جذاب معمایی، تحقیقاتی؛ رمان‌هایی که بر کارکرد سازمان‌های مخفی متمرکز هستند و مملو از توطئه‌های پیچیده و پر از رمز و راز هستند. او بیشتر برای مجموعه داستان‌هایش با شخصیت محوری رابرت لنگدون، که به ویژه با کتاب راز داوینچی (۲۰۰۳) معرفی شد، شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

کتاب باز
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

ترجمه بد! همین کتاب رو با ترجمه "سرچشمه" از طاقچه بخونید. انگار مترجم دیکشنری هزارسال قبل رو قورت داده بوده!😑

mohamad heydari
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

یه کتاب خیلی عالی که معماری، علم، دین، رمزو راز و ماجراجویی رو در کنار هم قرار میده اسم دیگه اش هم سرچشمه ست با مترجم و ناشر متفاوت

nastaran.me
۱۴۰۰/۰۶/۱۲

نوشته های این نویسنده فوق العاده هستند. مترجم این نسخه رو بیشتر دوست داشتم، ترجمه روان بود

تسنيم
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

به نظرم کل کتاب جَوْ دادن بود.جو جو جو.آخرش آدم با خودش میگه اینهمه جَوْ دادن برای این؟اصلا خوشم نیومد،اصلا.

مهرناز
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

وای دن براون اندفعه واقعا ترکونده. ترجمه هم خوبه، یه سری اشکالات جزئی داره اما خوب و قابل قبوله

Moon
۱۴۰۲/۰۲/۱۷

یعنی اینجا هم برای معرفی کتاب، چرت تحویل خواننده بدین و عقاید خودتون رو تحمیل کنید و نسبتش بدین به نویسنده.

Daniel Dehnavi
۱۴۰۱/۰۱/۳۰

من این کتاب رو برای تولدم هدیه گرفتم و از کسی که این هدیه رو به من دادن خیلی تشکر میکنم

iman ghezelbashan
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

بیشتر از اینکه معمایی باشه کاتولوگ تبلیغ توریستی برای اسپانیا هست و اونقدری که فکر میکردم موضوع کتاب چالش برانگیز نبود و هرچند تو این تعطیلات اجباری برای تنوع بد نبود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
علم و مذهب رقیب یکدیگر نیستند، آن‌ها دو زبان مختلف‌اند که سعی دارند یک داستان را بیان کنند. برای هر دو در این جهان جایی ویژه وجود دارد.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
دین با پیشرفت علم منافاتی ندارد و دین با وجود پیشرفت روزافزون علم برای هزاران سال است که در دنیا و در بین مردم باقی مانده است و هرگز علم و دستاوردهای آن نمی‌تواند جایگزین دین شود، زیرا دین یک نیاز درونی برای انسان‌هاست
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
ادموند کتاب‌خوانی حریص بود؛ از آن کتاب‌خوان‌هایی که هرچیزی به دستشان برسد، می‌خوانند. اشتیاق شدید انسان برای خواندن کتاب و توانایی جذب مطالب آن، از هر قدرتی که لنگدان در این دنیا می‌شناخت برتر بود.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
تاریخ با من مهربان خواهد بود، زیرا خودم قصد دارم آن را بنویسم.
iman ghezelbashan
از سال ۱۸۹۳ تاکنون صدها رهبر دینی از سی قطب مذهبی جهان، هر چند سال یک‌بار در مناطق مختلفی در جهان دور هم جمع می‌شدند تا یک هفته را با گفت‌وگوهای دینی با هم بگذرانند. شرکت‌کنندگان شامل رهبران ادیان مسیحیت، یهودیت، اسلام و همچنین سیک‌ها، بودایی‌ها، هندوها و همچنین جین‌ها بودند. هدف این پارلمان «ایجاد هماهنگی بین ادیان جهان و ایجاد پل‌های معنوی بین ادیان گوناگون و توجه بر مشترکات دین» اعلام شده است.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ

حجم

۶۱۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

حجم

۶۱۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۹۰۰
تومان