دانلود کتاب صوتی راز مادرم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز مادرم اثر جی ال ویتریک

دانلود و خرید کتاب صوتی راز مادرم

نویسنده:جی ال ویتریک
انتشارات:مهرگان خرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راز مادرم

کتاب صوتی راز مادرم رمانی به قلم جی ال ویتریک، داستان زندگی خانواده‌ای چهارنفره لهستانی است که در آستانه جنگ جهانی دوم در آلمان زندگی می‌کنند. یک پسرو دختر به نام‌های هلنا و دامیان که پدرشان مکانیک و مادرشان آشپز یک خانواده ثروتمند آلمانی است.

خلاصه کتاب صوتی راز ماردم

هیتلر در ۳۰ ژانویه ۱۹۳۳ صدراعظم می‌شود. مادر خانواده معتقد است که باید به لهستان برگردند اما پدر علاقه‌ای به این کار ندارد چون فکر می‌کند بازگشت به کشوری که از آلمان عقب افتاده‌تر است کار احمقانه‌ای است اما زن به همراه فرزندانش به لهستان بازمی‌گردد و در زادگاهش خانه‌ای کوچک و تکه زمینی برای کشاورزی می‌خرد. غافل از این که جنگ با آن‌ها چه خواهدکرد.

شنیدن کتاب صوتی راز مادرم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی به ویژه داستان‌هایی با موضوع جنگ جهانی، مهاجرت و پیامدهای آن از خواندن راز مادرم لذت خواهند برد. 

جملاتی از کتاب صوتی راز مادرم

پدرم می‌گوید: «با رهبری هیتلر، آلمان دوباره ابرقدرت می‌شه.» همکاران او در تعمیرگاه همگی می‌خواهند به او رأی بدهند.

مادرم می‌گوید: «اگه آلمانی باشی و کسی بهت بگه تو برتر متولد می‌شی معلومه حرف قشنگیه و خوشت می‌آد. از اینم بهتر اینه که بهتون بگن اگه روزگارتون بده به‌خاطر یهودیاست و تقصیر شما نیست. مردم این چیزا رو بهتر قبول می‌کنن تا دلایل و توضیحات منطقی.»

مادرم مردم را در قالب گروه‌ها و دسته‌ها قضاوت نمی‌کند او به فردیت اعتقاد دارد. مادرم می‌گوید: «نه همه‌ی آلمانیا خوبن نه همشون بد، یهودیا هم همین‌طور.» او به صراحت اعتقادش را بیان می‌کند.

آن‌ها آن‌قدر سر این مسئله مشاجره می‌کنند تا وقتی‌که من و برادرم می‌گوییم ساکت. ما وعده‌های هیتلر را دوست نداریم. یک‌بار سخنرانی هیتلر را شنیدیم و قدرت هیپنوتیزم او بر مردم را دیدیم.

او همان تأثیر را روی پدرم می‌گذاشت.

پدرم با واقعیت‌ها استدلال نمی‌کند. او با حمله به دیگران کارش را پیش می‌برد و در بحث عادلانه رفتار نمی‌کند. به مادرم می‌گوید: «تو درباره‌ی سیاست چی می‌دونی، این چیزا رو موقع آشپزی کردن یاد گرفتی؟»

چیزی که مادرم می‌گوید این است: «تا چشمت دربیاد.»

با خودم فکر می‌کنم هیچ‌وقت با کسی مثل پدرم ازدواج نمی‌کنم...

نظرات کاربران

z.taghipour
۱۳۹۸/۰۷/۲۸

موضوع و داستان خوب بود ولی گوینده خیلی تپق داشت، انگار کتاب رو تو خونه اش ضبط کرده بود و انگار هیچ ویرایش صوتی براش انجام نشده بود. استفاده از افراد تازه کار خوبه، ولی به نظرم دیگه قیمتش باید از

- بیشتر
آرزو
۱۴۰۱/۰۷/۲۰

داستان جذابی داره مطمئنا اگر شروعش کنید نمی‌تونید کنارش بگذارید تا به راز داستان پی ببرید... این روزها و با حال و هوای کشور، خیلی یاد این کتاب می‌افتم

کتاب می دوستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۷

داستان جذاب شروع میشه ولی راوی افتضاحه.گویا حوصله خوندن کتاب رو نداره،بدون هیچ حسی کتاب رو میخونه با ی عالمه مکث و تپق.من هنوز تا آخرش نخوندم.

AS4438
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

آنقدر بد، بی احساس ، مملو از تپق وغلط املائی گوینده ، که مثلن مترجم کتابهائی هم هست ،کتاب را طوری خوانده که اعصاب بهم میریزه، وتعجب اینجاست که چرا کتابی برای فروش گذاشته میشود ولی قبل ازاینکار ویرایش نمیشود،

- بیشتر
گیتالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

یک داستان معمولی و سطحی از جنگ جهانی و مصائب یهودیان. گوینده بسیار غیرحرفه‌ای و حوصله‌سربر کتاب را خوانده است.

زمان

۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۱,۶۰۰
تومان