دانلود و خرید کتاب اتفاقاً زندگی شد رویا افشار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اتفاقاً زندگی شد اثر رویا افشار

کتاب اتفاقاً زندگی شد

نویسنده:رویا افشار
انتشارات:نشر آواژ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اتفاقاً زندگی شد

اتفاقا زندگی شد رمانی متفاوت و خواندنی به قلم هنرمند و بازیگر سرشناس رویا افشار است. رویا افشار در این اثر نوعی از تازگی را به تصویر کشیده، تازگی‌ای که ریشه در اتفاقات داستان دارند و روال آن را تعیین می کنند.

خلاصه کتاب اتفاقا زندگی شد

اتفاقا زندگی شد که نوعی مونولوگ است، درباره یک مفهوم ساده در زندگی است این که چطور می‌شود که زمان حال و گذشته آدم تا این اندازه یکسان باشند. چه چیز در زمان متوقف شده که امروز و دیروزمان را یکی کرده و فردایمان هم لابد همان است. ماجرای این کتاب به همین سادگی است. هر چه عمیق‌تر شوی ساده‌تر می‌شوی، هرچه ساده‌تر شوی نیازهایت محدودتر می‌شود و  هرچه محدودتر شوی کمتر سخن می‌گویی و اصلا گاهی چیزی برای گفتن نداری. این رمان گفتگوی بی‌تعارف یک نفر با خودش درباره زندگی است. زندگی‌ای ساده، انقدر ساده که دیگران تو را ابله تصور کنند.

 کتاب اتفاقا زندگی شد برای چه کسانی مناسب است

این کتاب برای آنها که به رمان‌هایی با محتوای درون‌نگر، پرسشگرانه و فلسفی علاقه دارند جذاب خواهد بود.

درباره رویا افشار

رویا افشار بازیگر سینما و تلوزیون، نویسنده و کارگردان تئاتر ایرانی است که با فیلم شاید وقتی دیگر پا به سینما گذاشت. او در اواخر دهه شصت ممنو الکار شد و در دهه هشتاد دوباره به فعالیت بازگشت.

جملاتی از کتاب اتفاقا زندگی شد

«من خیلی جدی فکر می‌کنم گذران زندگی خیلی ترس‌آورتر از مرگ است و تنها خواهشم از مرگ این است که یک وقت مناسب در مسکنم، هنگامی‌که در جایی مناسب نشسته‌ام، به میهمانی من بیاید. از اینکه در گوشه خیابان یا در مغازه، هنگام دعوا با بقال که چرا قیمت‌ها را روزبه‌روز گران‌تر می‌کنی و یا در صف نانوایی و خلاصه از اینکه یک جای بی‌ربطی ولو شوم و بمیرم، اصلاً خوشم نمی‌آید. آرزو دارم اگر در چنین شرایطی غافلگیر شدم، بی‌هیچ تعارفی زودتر بمیرم. خیلی خجالت‌آور است که آدمی در جایی غیر از مسکن خودش دار فانی را وداع گوید و آن‌وقت آدم‌های بی‌ربط بیایند و بگویند:

«آخی...طفلکی...این کیه؟!... چرامرده؟!... بیچاره...»»

نظرات کاربران

abandokht
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

قلم رویا افشار واقعا زیباست.

Awin Derakhshani
۱۳۹۸/۰۸/۱۹

این خوب این کتاب آدم دلش نمی خواد بزارت زمین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱۵۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۲۶,۹۰۰
تومان