دانلود و خرید کتاب بهترین داستان های جهان (جلد چهارم) احمد گلشیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین داستان های جهان (جلد چهارم) اثر احمد گلشیری

کتاب بهترین داستان های جهان (جلد چهارم)

معرفی کتاب بهترین داستان های جهان (جلد چهارم)

کتاب حاضر جلد چهارم مجموعه «بهترین داستان‌های جهان» است.

جمع‌آوری مجموعه پنج جلدی «بهترین داستان‌های جهان» از سال ۱۳۹۰ و به همت احمد گلشیری آغاز شد. احمد گلشیری از سال ۱۳۸۵ گردآوری، تدوین و ترجمهٔ این اثر ارزشمند را شروع کرد و در هفت سال آن را به پایان رساند.

در سال ۱۳۹۶ گلشیری دوباره ترجمه این اثر را بازبینی کرد و در بهار ۱۳۹۷ به نشر اسم سپرد. مجموعهٔ پنج‌جلدی «بهترین داستان‌های جهان» چه از نظر گسترهٔ جغرافیایی و تاریخی و چه از نظر فرم‌های داستان‌نویسی یکی از کم‌نظیرترین آثار ترجمه و تدوین‌شده به زبان فارسی است.

این اثر مخاطب فارسی‌زبان را با آثاری آشنا خواهد کرد که در بیشتر کتاب‌های نظری حوزهٔ داستان به آن‌ها استناد و اشاره شده، ولی متأسفانه به دلیل ترجمه نشدن، تا پیش از این کمتر مطالعه شده بود و این موضوع درک کامل و درست تئوری‌های داستان‌نویسی را برای علاقه‌مندان ناممکن یا سخت می‌کرد.

شما در این مجموعه با چهار دورهٔ داستان‌نویسی در قرن‌های نوزده و بیست میلادی آشنا خواهید شد:

دورهٔ سنت‌گرایان که از اوایل قرن نوزدهم آغاز می‌شود؛ دوران طلایی که دربرگیرندهٔ میانه و انتهای قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم است؛ و سنت‌گریزان که دو دورهٔ مدرنیسم و پست‌مدرنیسم را در قرن بیستم به خود اختصاص داده‌اند.

آشنایی با ۱۰۳ نویسندهٔ بزرگ از ۳۴ کشور دنیا، و خواندن ۱۱۳ داستان از آنها، این مجموعه را دایرۃ المعارفی بی‌نظیر در حوزه ادبیات داستانی کرده است.

مقدمهٔ بسیار خواندنی و پرمغز این اثر و معرفی زندگی و آثار هر نویسنده، از امتیازهای دیگر «بهترین داستان‌های جهان» است که در آثار مشابه کمتر دیده می‌شود.

بی‌شک داشتن و خواندن این اثر، شما را از مطالعهٔ کتاب‌های بسیاری در این زمینه بی‌نیاز می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۶۹۸ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۶۹۸ صفحه