دانلود و خرید کتاب دیگر ماجراهای اتفاقی مرد صدساله یوناس یوناسون ترجمه زهرا باختری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیگر ماجراهای اتفاقی مرد صدساله اثر یوناس یوناسون

کتاب دیگر ماجراهای اتفاقی مرد صدساله

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دیگر ماجراهای اتفاقی مرد صدساله

دیگر ماجراهای اتفاقی مرد صدساله ادامه‌ی کتاب پرفروش «پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» اثر یوناس یوناسون است. رمانی مشهور و پرفروش در ژانر طنز اجتماعی- سیاسی که ما را همراه یک پیرمرد صد ساله به دامان حوادث اجتماعی و سیاسی قرن بیستم پرتاب می‌کند. حوادثی که ترتیب و منطق آنها در این کتاب مهم نیست بلکه نویسنده آنها را به بازی گرفته تا به مقصود خودش که انتقادی شیرین از دنیای کنونی است برسد.

درباره کتاب دیگر ماجراهای اتفاقی مرد صدساله 

در کتاب «دیگر ماجراهای اتفاقی مرد صدساله»، آلن کارلسن قهرمان داستان که حالا صدویک ساله شده، برایتان از حوادث اخیر تا حال حاضر می‌گوید.

آلن در روز تولدش با همان خونسردی همیشگی با دوستش یولیوس در بالونی نشسته است اما اهرم بالون می‌شکند، مشعل گاز خاموش می‌شود و صدویک ساله با دوستش روی اقیانوس هند فرود می‌آیند.

سده دوم زندگی آلن با دیدار کیم جونگ-اون و دونالد ترامپ آغاز می‌شود. خونسردی او در حمل چند کیلوگرم اورانیوم غنی شده به همراه تقدیر و مناسبات دیپلماتیک دیگر ماجراهای اتفاقی مرد صد‌ساله را رقم می‌زنند.

نظرات کاربران

موش سر آشپز
۱۳۹۸/۰۶/۱۴

کتاب طنز خوبیه. اما به نظرم بر خلاف جلد یک این کتاب فقط نوشته شده محض طعنه ی سیاسی زدن. داستان اینجوری شروع میشه که آلن ، حین خوش گذرونی با پول ها سوار یه بالن میشه. اما بالن سقوط

- بیشتر
mehrdad bayat
۱۳۹۸/۰۴/۱۱

یه مشت دلال و سواستفاده چی فرهنگ امروز ایران

EverExplorer
۱۳۹۸/۰۴/۲۷

الان کتاب را تمام کردم. هر چه به آخر نزدیک میشد ترجمه افتضاح کتاب بدتر و بدتر میشد. صفحات آخر، کار از اشکالات فنی ترجمه میکذرد و تبدیل به فاجعه میشود. کاملا حس میشود که فقط و فقط برای رساندن

- بیشتر
رها
۱۳۹۸/۰۴/۰۹

عالیه ولی ۵تومن باید باشه

آیهان
۱۳۹۸/۰۴/۰۵

خجالت نمیکشید با این قیمتاتون؟؟

arashhulk
۱۳۹۸/۰۴/۰۱

دیگه لااقل یک سوم قیمت چاپی نه کمتر از نصف!

M
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

واقعا صد و یک ساله را دوست دارم و از جهان گردی با او لذت میبرم.

کاربر ۵۸۳۷۵۱۵
۱۴۰۲/۰۱/۰۹

عالیه ، خیلی خوشحالم از اینکه خوندمش و قسمتای زیادیشو هایلایت زدم . بعد تموم شدن دوباره قسمتای هایلایت زده رو خوندم . یوناس یوناسون نویسنده دانا و طنازیه . ترکیب اشکال منطقی ای که میسازه رو با طنز خیلی

- بیشتر
szahra93
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

یک بار دیگه از همراه شدن با این پیرمرد دوست داشتنیِ اعصاب خرد کن، خوشحال و راضی شدم. یوناسن کارش رو بلده و معمولا خواننده ش رو خسته نمیکنه.

SIR_SARAB
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

چرا با این که عکس پروفایلمو عوض کردم هنوز همون قبلیه رو نشون میده؟!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
اصلاً قرار نبود قصهٔ مرد صدساله‌ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد دنباله‌ای داشته باشد. خیلی‌ها دنباله‌اش را می‌خواستند، مخصوصاً قهرمان داستان، آلن‌کارلسن، که مدام در مغز من رژه می‌رفت و هروقت دلش می‌خواست توجهم را به خودش جلب می‌کرد.
SIR_SARAB
جهان ناقص‌تر از همیشه بود. در این حین، من فقط تماشاچی بودم.
☾Natsuki✶
سال‌ها گذشت. رهبران هر دو کره آمدند و رفتند، همان‌طور که کلاً همیشه رهبرها می‌آیند و می‌روند. دیکتاتوری در جنوب به تدریج قدرتش را از دست داد، ولی «اتکا به خود» در شمال به قدری شکوفا شد که مردم داشتند از گرسنگی می‌مردند.
ar
در سوئد چیزی وجود دارد به اسم قاعدهٔ دسترسی عمومی. یعنی هر کاری که یک مأمور دولتی انجام بدهد، هرچه که بنویسد، بگوید و حتی فکر کند باید بلافاصله به هر شهروندی که بخواهد بداند، گزارش شود.
ar
آلن گفت: «ممکن نیست دعوا کنیم. ما اهل خشونت نیستیم. خشونت بیشتر اوقات راه به جایی نمی‌برد. یولیوس معمولاً با بدبینی به بیشتر چیزها نگاه می‌کند، ولی هیچ‌وقت از این جلوتر نمی‌رود.» یولیوس نزدیک بود به این حرفی که آلن زد با بدبینی نگاه کند، ولی تصمیم گرفت همراه با رفیقش و آن مرد کلاه‌پوش لبخند بزند.
سارا
ضمن، روس‌ها استاد حقه‌بازی بودند. ممکن بود روز دوشنبه به تحریم علیه کرهٔ شمالی رأی مثبت بدهند، روز سه‌شنبه قول نصفه‌نیمه‌ای راجع به سانتریفوژ بدهندو قبل از پایان هفته رابط‌های به‌دردبخوری برای تهیهٔ اورانیم معرفی کنند.
ar
ایالات متحده معتقد بود این آقا آیندهٔ کنگو و آفریقاست و با کمک پرلطف سازمان سیا این جنگجوی قدرتمند چندین دهه در قدرت باقی ماند. بعد از کائوچو، اورانیم به منبع طبیعی مورد علاقه‌اش تبدیل شد. در واقع آمریکا اورانیم مورد نیازش را برای ساخت بمب‌های اتمی که بر سر هیروشیما و ناگازاکی ریخت از کنگو تهیه کرد و برای تشکر، به تأسیس مؤسسهٔ تحقیقات اتمی کنگو کمک کرد
ar
صاحب‌منصبانی که هنوز دستگیر نشده بودند راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرده بودند: قانونی کردن فساد تا دیگر نیازی نباشد زندان‌های بیشتری بسازند.
ar

حجم

۴۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

حجم

۴۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

قیمت:
۱۷۹,۲۰۰
تومان