دانلود و خرید کتاب به خاطر دوشیزه بریجرتون؛ جلد اول جولیا کویین ترجمه نشاط رحمانی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به خاطر دوشیزه بریجرتون؛ جلد اول اثر جولیا کویین

کتاب به خاطر دوشیزه بریجرتون؛ جلد اول

معرفی کتاب به خاطر دوشیزه بریجرتون؛ جلد اول

«به خاطر دوشیزه بریجرتون» رمانی نوشته جولیا کویین، نویسنده امریکایی رمان‌های عاشقانه تاریخی است که رمان‌هایش به بیش از ۲۹ زبان ترجمه شده و در صدر پرفروش‌های رمان عاشقانه قرار داشته‌اند. کتاب‌های او تاکنون ۱۹ بار در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

بیلی بریجرتون دختری مستقل و خودساخته و ۲۳ ساله است. خانواده بریجرتون سال‌ها با خانواده روکسبی‌ همسایه بودند و همه انتظار داشتد که بیلی با یکی از پسرهای خانواده روکسبی ازدواج کند. چه ادوارد و چه اندرو می‌توانستند یک همسر ایده‌آل باشند اما بیلی عاشق برادر بزرگتر، جورج می‌شود. کسی که پیش از این فکر می‌کرد، گوشت‌تلخ‌ترین و تحمل‌نشدنی‌ترین آدم خانواده روکسبی است:

«بانو بریجرتون صبح علی‌الطلوع شروع کرد به برنامه‌ریزی برای جشنی که در راه داشتند. بیلی لنگان‌لنگان به یک اتاق غذاخوری کوچک رفت، تا صبحانه‌اش را بخورد و کاملاً برای خدمت به مادرش آماده شود، ولی در کمال شگفتی و آسودگی‌اش مادرش به او گفت که نیازی به کمک او در برنامه‌ریزی کردن ندارد. تنها چیزی که می‌خواست این بود که بیلی یک دعوت‌نامه برای ماری و فیلیکس بنویسد و بیلی سرش را با موافقتی شکرگزارانه جنباند. این کار را می‌توانست انجام بدهد.

بانو بریجرتون در حالی که به یک مستخدم اشاره می‌کرد که بشقاب صبحانه بیلی را آماده کند، گفت: «جورجیانا پیشنهاد داده بهم کمک کنه.» بیلی با وجود پای دردناکش می‌توانست حرکت کند، ولی حتی او هم نمی‌توانست هم تعادلش را روی یک پا حفظ کند و هم از روی میز کناری برای خودش صبحانه بکشد. بیلی به خواهر کوچک‌ترش که انگار از چشم‌انداز کارهایی که در پیش داشتند لذت می‌برد نگاهی انداخت. جورجیانا گفت: «حسابی خوش می‌گذره.»

نظرات کاربران

shahrzad ar
۱۳۹۸/۱۲/۰۹

داستان کتاب یه عاشقانه تکراری در انگلستان قدیم هستش. منتها، اگر از طرفداران داستان های عاشقانه باشید و از خوندن رمان های جین آستین لذت می برید، این کتاب هم میتونه شما رو جذب کنه. به شخصه میدونم که داستان

- بیشتر
zohreh_in_dark
۱۴۰۰/۰۲/۱۳

این کتاب رو نباید اصلا با کتاب های جین آستین مقایسه کرد. جین آستین نویسنده ای متعلق به دوره ای دیگه ست و سبک و قلم و عقایدش واقعا فرق داره. اما کتاب های جولیا کویین که یک نویسنده معاصر

- بیشتر
Sara.iranne
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

من این کتابو دوست داشتم و به کسایی که از رمانای تو سبک غرور و تعصب و مهمونی و رقص و لباس پف پفیو این چیزارو دوست دارن پیشنهادش میدم. البته این مجموعه جذابیت کمتری نسبت به مجموعه بریجرتون از

- بیشتر
انتشارات طلوع ققنوس
۱۳۹۸/۰۲/۲۰

دوستان نظرات سازنده شما راهنمای انتخاب کتاب در ترجمه ها خواهد بود لطفا به ایدی زیر حتما پیشنهاد و انتقاد خود را ارسال کنید. انتشارات طلوع ققنوس 🕊🕊🕊🕊 ارتباط با مدیریت: @na2157

کتاب باز
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

سرگرم کننده بود ولی خوب نبود.

olivereader
۱۴۰۰/۰۲/۱۵

خب چند ماهی میشه که سریال بریجرتون از نتفلیکس پخش شده و کلی رکورد شکسته. و این مجموعه سه گانه خاندان روکسبی هم بعد از مجموعه ۷ گانه بریجرتونه‌. باید بگم دوستانی که علاقه مند به کتابای کلاسیک نیستند این کتاب رو

- بیشتر
ولنسی پارسی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱

ترجمه خوب نبود ، یک داستان غیرقابل باور حداقل برای من ، کسایی که گفتند مثل غرور وتعصب است اشتباه کردندچرا که تو غرور و تعصب عشق براساس رفتار های دو طرف و طی زمانی متوسط به وجود آمد اما

- بیشتر
م.ق
۱۳۹۹/۰۳/۲۲

یک رمان انگلیسی عاشقانه. اگر به رمانهای انگلیسی نظیر غرور و تعصب علاقمند هستید, توصیه میکنم این کتاب و البته مجموعه ی این کتاب که خاندان روکسبی هستند رو بخوانید و لذت ببرید.

شیوا
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

داستان جذاب و پرکششی بود ولی ترجمه و ویرایش... فاجعه! اگر ترجمه ی بهتری داشت ممکن بود در حد غرور و تعصب ازش لذت ببریم اما حیف.

مریم میرزایی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

فیلمش هم خیلی قشنگه،فصل اول بریجزتون

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
«خردمندی این نیست که یه شعار تو خالی رو تکرار کنیم.»
olivereader
«ولی من از این مهمانی لذت نمی‌برم.» «اگر با همین پیش‌زمینه فکری پیش بری قطعاً ازش لذتی نمی‌بری.»
Sara.iranne
بماند که آن‌ها در کتابخانه بودند و حتی یک دلیل عقلانی برای نسیمی که می‌وزید وجود نداشت. این خواب او بود و در آن نسیم می‌وزید.
Sara.iranne
به هر حال احترام به دست آوردنیست و به دلایلی گنج گرانبهایی بود که به‌سختی به‌دست می‌آمد.
n_qba
بیلی با صدای بلند و از ته گلو خندید و آن‌قدر درخشان و زیبا شد که جورج دلش می‌خواست یک پتو رویش بیندازد تا جلوی خواسته شدنش توسط دیگران را بگیرد.
Sara.iranne
می‌توانست با او ازدواج کند. هیچ دلیلی نداشت که نتواند. شاید فقط سلامت عقلش مانع بود. ولی حس می‌کرد از همان اول، لحظه غریبی بود، آن را هم از دست داده بود.
Sara.iranne
ولی مثل تمام چیزهای خوب، آن دوران هم به پایان رسید
n_qba
ولی لبخندش درخشان و خنده‌اش مسری بود
olivereader
ولی البته که او بود. چون دیگر سروکله چه کسی می‌توانست در بدترین زمانی که برای بیلی ممکن بود پیدا شود، وقتی که خجالت‌زده و دستپاچه بود و دقیقاً همان وقت نفرین‌شده‌ای که به نجات داده شدن نیاز داشت؟
معصومه
فقط هر کاری که دلش می‌خواست را می‌کرد و بعد عواقبی که در پی داشت را لعنت می‌کرد.
Waver

حجم

۲۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۸ صفحه

حجم

۲۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان