دانلود و خرید کتاب فردیت اشتراکی ژولیا کریستوا ترجمه مهرداد پارسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فردیت اشتراکی اثر ژولیا  کریستوا

کتاب فردیت اشتراکی

معرفی کتاب فردیت اشتراکی

کتاب فردیت اشتراکی نوشته ژولیا کریستوا با ترجمه مهرداد پارسا چاپ و منتشر شده است. این کتاب به نظریات پساساختارگرایانه نویسنده درمورد موضوعات جدید می‌پردازد.

درباره کتاب فردیت اشتراکی

ژولیا کریستوا در کتاب فردیت اشتراکی به بررسی رمان های، به معنایی، اتوبیوگرافیک می‌پردازد.  در بخش‌هایی از کتاب کریستوا دیدگاه‌های خود را درباب موضوع فردیت اشتراکی را شرح داده و آن‌ها را با تأملات دریدا و آرنت مقایسه می‌کند. درمقاله فردیت اشتراکی کریستوا به گفت‌وگو با یکی از دانش‌آموختگان خود، جان لچت می‌پردازد تا علاوه بر ارائه شرحی از دیدگاه‌های خود راجع به تکنولوژی، تجربه زیبایی‌شناختی در اندیشه آرنت و البته آثار خود به ایده قابل توجه فردیت اشتراکی، تأکید بر کسب فردیت شخصی سوژه با فکری و آثار کریستوا مورد بررسی قرار می‌گیرد. بینامتنیت موضوع هویتی جمعی، بپردازد.

خواندن کتاب فردیت اشتراکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام پژوهشگران آثار ادبی و علاقه‌مندان به نقد و تحلیل مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب فردیت اشتراکی

 اساسا عشق (و سکسوالیته ) در مقام یک «نظام باز» و عشق (انتقالی و انتقالی متقابل) به‌عنوان مبنای جلسه روانکاوانه. یعنی، الگوی‌دقیق جلسه روانکاوانه، اغلب از یک آنالیزان تا آنالیزان دیگر از بن متفاوت است، اما از طریق عشق انسجام خود را حفظ می‌کند.

ممکن‌است مفاهیم روانکاوانه موجود نابسنده به‌نظربرسد که ایجاب می‌کند مفاهیم تازه‌ای آفریده‌شود. در اینجا منظورم مقاله شما نام زندگی یا نام مرگ (۱۹۹۶) و همین‌طور در آغاز عشق بود (۱۹۸۷) است.


نظرات کاربران

زهره
۱۴۰۲/۰۶/۰۴

این کتاب مجموعه ای از مصاحبه ها با خانم کریستوا، سخنرانی خانم کریستوا و فصلی از یک کتاب در مورد ایشان با موضوعیت زبان شناسی، روانکاوی، ادبیات و مسائل دیگری از این دست است. از همین جا مایلم که از

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۴۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان