دانلود و خرید کتاب خوش‌شانس‌تر از همه بودیم جورجیا هانتر ترجمه سارا حسینی معینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوش‌شانس‌تر از همه بودیم اثر جورجیا هانتر

کتاب خوش‌شانس‌تر از همه بودیم

معرفی کتاب خوش‌شانس‌تر از همه بودیم

بهار سال ۱۹۳۹ است و هر سه نسل خانواده یهودی کرک با وجود سایه جنگ بر سرشان، تلاش می‌کنند یک زندگی عادی داشته باشند، اما خیلی زود وحشت در سراسر اروپا همه‌گیر می‌شود و خانواده کرک از هم‌می‌پاشد و هرکدام از افراد خانواده مجبور می‌شوند راه خود را به تنهایی از میان آوار و مصیبت‌های جنگی بگشایند و پناهگاهی بجویند.

یکی از برادرها تبعید می‌شود، یکی تلاش می‌کند از اروپا فرار کند و همه با تمام سختی‌ها تلاش می‌کنند از مرگ نجات پیدا کنند. آنها برای زنده‌ماندن دست به کارهای عجیب و خطرناکی می‌زنند. ساعت‌های طولانی گرسنگی می‌کشند، خود را جای مسیحیان جا می‌زنند و.... اما اراده قوی برای زنده ماندن و نبوغ و قدرت درونی‌شان آنها را به پیش می‌راند تا رمان «خوش‌شانس‌تر از همه بودیم» شکل بگیرد.

جورجیا هانتر در این اثر نشان می‌دهد که چگونه روح آدمی می‌تواند در رویارویی با تاریک‌ترین لحظه‌ها تاب آورد و همچنان جوان و سرزنده بماند.

پابلیشرز ویکلی درباره این رمان نوشته است:

« تاریخی شگفت‌آور.... جورجیا هانتر در این داستان احساسات تلخ و توخالی و نیز پوچ‌گرا را به کناری می‌زند و از پیچیدگی‌های زیبا و الهام‌بخش زندگی پرده برمی‌دارد.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۸/۱۱/۲۶

هشدار! اگر تحمل رویارویی با وحشتناک ترین قسمت چهره بشری رو ندارید هرگز سراغ این رمان نروید¡¡ داستان درباره خانواده ایی یهودیه که در شهر رادوم لهستان زندگی می کنند که با شروع جنگ جهانی دوم دراروپا و رفتار های وحشیانه

- بیشتر
solo
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

تا صفحه ۱۰۰ ام این کتاب از اسامی بسیار زیاد شخصیت ها،شهر ها،بناها و... کلافه و خسته شدم. و نمی خواستم خواندنش رو ادامه بدهم. اما از صفحات بعدی ورق برگشت و همه ۹۰۰ صفحه بعدی رو فقط‌ در دو روز

- بیشتر
farahani
۱۳۹۹/۰۲/۰۷

داستانی پر از درد و رنج و نهایت زیبایی👌🌱

Bahareh D
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

عالی بود یکی از بهترین کتابایی بود ک تو زمینه جنگ جهانی دوم خوندم وقایع تاریخی رو خیلی خوب درقالب داستان گنجانده و همه اتفاقا خیلی دقیق هستن. بسیار هیجان انگیز و جذاب بود.

طوفان
۱۳۹۹/۰۶/۱۸

بسیارزیبا وپرباربودعلاوه براینکه یک داستان زیباوپرکشش رامیخوانیدتاریخ جنگ جهانی راهم بااین رمان بیاموزید

faflowerz
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

برخی قسمت های کتاب خیلی وحشتناک بود اونجایی که بیل دستشون میدن تا گور بکنن و بعد انها رو بکشن چیزی بود که برای من خیلی غیر قابل تصور بود. خیلی کتاب جذاب و قشنگی بود

لیلی مهدوی
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

روایت داستان خوب و منظم بود. بعد خوندن کتاب کلی تو اینترنت گشت زدم و در مورد دلایل تنفر از یهودیها مطلب خوندم.قبلنا هم کتابی در مورد سرگذشت دو جوان عاشق یهودی در اردوگاه کار اجباری خونده بودم اما اسم

- بیشتر
شقایق.م
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

کتاب قشنگی بود. قلم نویسنده بسیار گیرا بود. طوری که اصلا متوجه نمیشدم و یهو میدیدم کلی صفحه خوندم. داستان جذابی داشت و مهمترین نکته ش واقعی بودن داستان بود. من که بسیار لذت بردم از مطالعه ش.

malihe
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

کتاب بسیار عالی بود و من توی یک روز تمومش کردم ترجمه خیلی خوبی داشت.پیشنهاد میدم بخونیدش

کاربر ۱۱۹۹۴۵۸
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸۱)
نباید کم بیاورد. آن‌قدر باهوش است که بداند کسانی که تسلیم می‌شوند دیگر بازنمی‌گردند.
n re
«به‌زودی این جنگ لعنتی تموم می‌شه و همهٔ ما به زندگی عادی‌مون برمی‌گردیم.»
n re
او دارد عاشق می‌شود. عاشق! چطور بااین‌همه نگرانی که به جانش افتاده است می‌تواند عاشق شود؟ هیچ توجیهی وجود ندارد به‌غیراز اینکه دست خودش نیست. حس خوبی دارد و با تمام وقایعی که اطرافش اتفاق می‌افتد یک موهبت به‌شمار می‌آید.
n re
سرگرم‌بودن بهترین راه گریز است از زندگی در ناشناخته‌ها یا دنیایی که پشتِ‌سر گذاشته.
n re
ناگهان تصمیم می‌گیرد دعا کند. فرد مؤمنی نیست، هرگز وقت زیادی صرف دعا نکرده است. در حقیقت دلیلی برای آن نمی‌دید، اما به این حس بی‌پناهی نیز عادت ندارد. اگر یک روز لازم باشد که طلب کمک کند، اکنون آن روز است. ضرر که ندارد.
n re
بهتر است روی داشته‌هایش متمرکز شود، نه آنچه ندارد
n re
برای زن ایرانی دست تکان می‌دهد و زن هم برای او. سپس در میان گردوغبار ناپدید می‌شود. گنک آخرین‌باری را که یک غریبه، بدون داشتن هیچ توقعی، در حقش لطف کرده بود به یاد نمی‌آورد.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
زیر انگشت‌ها ضربان قلب خود را احساس می‌کند؛ نبضش هم تند می‌زند. تا زمانی‌که از این قاره کاملاً دور شود، لحظه‌ها را می‌شمرد. تا زمانی‌که یک اقیانوس بین او و آدم‌هایی که می‌پرستد فاصله بیفتد.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
برای یک مادر هیچ‌چیز بدتر از بی‌خبری و دل‌نگرانی از سرنوشت فرزندانش نیست
نسیم رحیمی
گویی که قبل از آن هرگز ندویده بود، به‌سمتِ زنی که هرگز پیش از آن ندیده بود
n re

حجم

۴۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

حجم

۴۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

قیمت:
۷۷,۵۰۰
تومان