دانلود و خرید کتاب همه گرفتارند کریستین بوبن ترجمه فرزانه مهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه گرفتارند اثر کریستین بوبن

کتاب همه گرفتارند

انتشارات:نشر ثالث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب همه گرفتارند

کتاب «همه گرفتارند» نوشته‌ نویسنده‌ی فرانسوی «کریستین بوبن» و ترجمه‌ی «دینا کاویانی» است. بوبن در این اثر خود عشق و تنهایی را چون دیگر آثار خود، در فضایی سورئالیستی به ‌تصویر کشیده است.

آرین دختری عاشق‌پیشه است و تا عاشق مردی می‌شود، از او بچه‌دار می‌شود، دختر اولی ماننژ یا چرخ و فلک عاشق نقاشی از پدری ماهی‌گیر است، پسر دوم، طبل از پدری لوله کش که اهل کارهای فنی و مهندسی است متولد می‌شود، و دختر سوم میگو دختری عاشق رقص، دختری که از آتش زنده بیرون می‌آید، فرزند معلمی به نام آرمان است، کسی که بلاخره عشق راستین آرین می‌شود.

به اعتقاد بسیاری، کریستین بوبن یک پدیده در ادبیات فرانسوی است. بوبن فلسفه خوانده است و درون‌مایه آثارش فلسفی-عرفانی است. او جایزه معتبر Dera maggots که از مهم‌ترین جوایز فرهنگی-ادبی فرانسه است را نیز در کارنامه دارد. آلیس اندرسون، مترجم انگلیسی آثار بوبن می‌گوید کارهای او نه داستان‌اند و نه واقعیت، نه نثرند و نه شعر، بلکه تلفیقی از این دو هستند.

معرفی نویسنده
عکس کریستین بوبن
کریستین بوبن

کریستین بوبن نویسنده فرانسوی در ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در شهر لوکروزو، در فرانسه به دنیا آمد. شهری که آن را عاشقانه دوست دارد و از آن خارج نشده است. در رشته‌ فلسفه تحصیل کرد و پس از به پایان رساندن تحصیلاتش، مشغول به کار در یک روزنامه‌ محلی شد. او علاوه بر روزنامه‌نگاری شغل‌های دیگری را هم تجربه کرده است. از کار کردن در کتابخانه و موزه گرفته تا گذراندن دوره‌های مددکاری روانی. اما از آنجایی که مطالعه و نوشتن علاقه اصلی او بود، دوباره به ادبیات روی آورد.

نظرات کاربران

r.shahbazi
۱۳۹۹/۰۳/۰۹

من نوشته های بوبن رو به شدت می پسندم. این کتابم خیلی عالی بود. شاید لازم باشه دوبار خونده شه.

fuzzy
۱۴۰۱/۰۷/۰۴

این سومین کتابی بود که از بوبن خوندم. دو تای قبلی جزئ کتابای موردعلاقم شدن ولی این یکی خیلی درهم برهم پرداخته شده بود و حتی میلی به تموم کردنش نداشتم :(

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۵۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان