دانلود و خرید کتاب محبوب همه و روشنایی‌ها آنتوان چخوف ترجمه عزیزالله سامان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محبوب همه و روشنایی‌ها اثر آنتوان چخوف

کتاب محبوب همه و روشنایی‌ها

معرفی کتاب محبوب همه و روشنایی‌ها

آنتوان پاولوویچ چِخوف ( ۱۸۶۰-۱۹۰۴)، داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس است. او در عمر کوتاه ۴۴ ساله خود با اینکه به مریضی سل مبتلا بود بیش از ۷۰۰ اثر ادبی خلق کرد. دوران زندگی چخوف همزمان بود با شکل‌گیری طبقه متوسط شهری در روسیه. او در اکثر داستان‌هایش به ذهنیت و شیوه زندگی همین طبقه می‌پردازد. چخوف آنقدر به شخصیت‌ها نزدیک می‌شود که ما در انتها حس می‌کنیم گویی با آنها زندگی کرده ایم. این کتاب ۷ داستان از چخوف را شامل می‌شود و «محبوب همه» و «روشنایی ها» نام ۲ داستان آن است. داستان اول این مجموعه با‌ عنوان «فرماندار جدید»، برشی کوتاه از ساعت‌هایی است که فرماندار جدید پترزبورگ، در لباسی مبدل، برای سرکشی از مناطق تحت فرمانداری‌اش به شهری کوچک وارد می‌شود. در داستانی دیگر با‌عنوان «محبوب همه»، ما با وجوه روانکاوانه زنی از طبقه متوسط آشنا می‌شویم. به‌عبارتی داستان‌ها فقط به روایتی روزمره از زندگی شخصیت‌های داستان اکتفا نکرده‌ است. جدا از جذابیت هنر داستان‌نویسی آنتوان چخوف، ما در این مجموعه با وجوه بسیاری از زندگی مردم آن دوره آشنا می شویم.

معرفی نویسنده
عکس آنتوان چخوف
آنتوان چخوف
روس | تولد ۱۸۶۰ - درگذشت ۱۹۰۴

آنتوان پاولویچ چخوف، در سال ۱۸۶۰، در شهر تاریخی و بندریِ «تاگانروگ» در جنوب روسیه به دنیا آمد و در سال ۱۹۰۴، درگذشت. با گذشت یک قرن از زندگی این نویسنده، او هنوز هم یکی از مهم‌ترین، چیره‌دست‌ترین و حرفه‌ای‌ترین داستان‌نویسان و نمایشنامه‌نویسان تاریخ ادبیات جهان است.

نظرات کاربران

vahid
۱۳۹۷/۱۰/۱۴

این نظر شخصی منه، که متاسفه دوست داشتنی ترین افراد در ادبیات وفرهنگ عمرشون کوتاه بوده :آنتوان چخوف،ماکسیم گورکی،آلبرکامو،کافکا،آلن فورنیه،یوکیومیشیما,صادق هدایت،فروغ ...شاید دستی در کاره مثل فراموسون ها.. 👽❗

AS4438
۱۴۰۰/۰۴/۳۰

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۰۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان