دانلود و خرید کتاب پرواز، دریا، صحرا آنتوان دوسنت اگزوپری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرواز، دریا، صحرا اثر آنتوان دوسنت اگزوپری

کتاب پرواز، دریا، صحرا

انتشارات:کتاب نشر نیکا
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پرواز، دریا، صحرا

«پرواز، دریا، صحرا» گزین‌گویه‌های نویسنده داستان جاودانه «شازده کوچولو»، آنتون دو سنت اگزوپری است. این نویسنده‌ی خلبان به دلیل تماس بی واسطه اش با پرواز و دنیای آسمان روحی لطیف و شاعرانه داشت و داستان هایش به خصوص «زمین انسان ها» به نوعی بیانگر برداشت‌های معنوی او از پرواز‌ند. آنتون در ۱۹۰۰ زاده شد و از کودکی عشق به پرواز داشت. او هنگام انجام خدمت سربازی در ۱۹۲۱، پرواز با هواپیما را آموخت و افسر نیروی هوایی فرانسه شد. در ۱۹۲۶ به استخدام خطوط هوایی بازرگانی درآمد و نخستین پروازش را از فرانسه تا مراکش انجام داد. بسیاری بر این باورند که اگزوپری در ۳۱ ژوئیه ۱۹۴۴ در نبردی با یک جنگنده‌ی آلمانی نزدیکی جزیره‌ی کورس جان باخته است. اگزوپری شاهکار خود شازده کوچولو را در ۱۹۴۳ نوشت. داستانی شگفت‌انگیز و سرشار از نکات ژرف که یکی از مهم‌ترین آثار او و همچنین از پرخواننده‌ترین کتاب‌های قرن بیستم به شمار می‌رود. شازده کوچولو داستانی است زیبا و لطیف از نویسنده‌ای متفکر و پای‌بند به اخلاقیات و دل‌بسته به ارزش‌هایی والاتر و باارزش‌تر از زندگی مادی: « عشق واقعی عشقی است که در برابرش هیچ نخواهیم.» True love begins when nothing is looked for in return.
معرفی نویسنده
عکس آنتوان دوسنت اگزوپری
آنتوان دوسنت اگزوپری
فرانسوی | تولد ۱۹۰۰ - درگذشت ۱۹۴۴

آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده و خلبان فرانسوی است که با جاودانه «شازده کوچولو» در تاریخ ادبیات جهان ماندگار شد. او که یک خلبان غیرنظامی موفق در پیش از آغاز جنگ جهانی دوم است، با برافروخته شدن شعله‌های جنگ به نیروی هوایی فرانسه پیوست. اما اشغال زودهنگام و رعدآسای فرانسه توسط قوای نازی، او را بر آن داشت تا به آمریکا برود و به جریانی بپیوندد که می‌کوشید ایالات متحده را مجاب کند تا وارد جنگ شود. سپس باز در جایگاه یک خلبان جنگی به نیروهای ارتش آزادی‌بخش فرانسه پیوست. او در این زمان از نظر سنی برای این کار پرخطر، نسبت به دیگر خلبانان، مسن‌تر و آسیب‌پذیرتر بود. در یکی از پروازهای عملیاتی بر فراز مدیترانه، ناپدید شد و به نظر می‌رسد در همین زمان جان باخته باشد.

نظرات کاربران

S
۱۳۹۷/۰۸/۱۸

نمونه اش را خواندم . گزیده ای از شازده کوچولو به دو زبان.

سپیده
۱۳۹۷/۰۸/۲۰

عشق واقعی عشقی است که در برابرش هیچ نخواهیم... ❤آنتوان دوسنت اگزوپری❤: نویسنده ای متفکر و پای بند به اخلاقیات و دل بسته به ارزش هایی والاتر و با ارزش تر از زندگی مادی منبع: جزئیات

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱)
« عشق، خیره شدن به یک دیگر نیست. عشق با هم نگاه کردن به یک سو است. » “Love does not consist of gazing at each other, but in looking outward together in the same direction.”
S
« هدف بدون برنامه‌ریزی، تنها یک آرزوست و بس. » “A goal without a plan is just a wish.”
S
« سرزمین مرموزی است این سرزمین اشک‌ها. » “It is such a mysterious place, the land of tears.”
S
« آن‌چه انسان را نجات می‌دهد برداشتن نخستین گام است و سپس گامی دیگر. » “What saves a man is to take a step. Then another step.”
S
« همه‌ی بزرگ‌ترها روزی کودک بوده‌اند ... ولی تنها عده کمی کودکی‌شان را به یاد می‌آورند. » “All grown-ups were once children ...  but only few of them remember it.
S
« شازده کوچولو گفت: چیزی که صحرا را زیبا می‌کنه، چاه آبیه که یک جای این صحرا پنهان شده ... » “ ‘What makes the desert beautiful,’ said the little prince, ‘is that somewhere it hides a well
S
« حق ندارم چیزی بگویم یا کاری کنم که کسی احساس حقارت کند. مهم نیست من چه نظری نسبت به او دارم. مهم نظر او نسبت به خودش است. جریحه دار کردن غرور یک انسان جنایت است. »
مصطفی
« تنها با چشم دل می‌توان درست دید. آن‌چه باید دید را چشم معمولی نمی‌تواند ببیند. » “It is only with the heart that one can see rightly. What is essential is invisible to the eye.”
S
« کمال یافتن به این معنا نیست که دیگر چیزی نمانده که به دست آوری، بلکه یعنی چیزی نمانده که رها کنی. »
مصطفی
« به من بگو چه کسانی دوستت دارند و تحسینت می‌کنند تا بگویم که هستی. » “Tell me who admires and loves you, and I will tell you who you are.”
مصطفی

حجم

۲۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان