دانلود و خرید کتاب شازده کوچولو آنتوان دوسنت اگزوپری ترجمه میثم رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شازده کوچولو

«شازده کوچولو» مشهورترین اثر آنتوان دوسنت اگزوپری (۱۹۴۴-۱۹۰۰)، نویسنده فرانسوی است. این کتاب علاوه بر ترجمه فارسی این اثر جاودانه ادبیات داستانی، ترجمه انگلیسی این داستان را نیز در خود دارد. در این کتاب، که از نمادین‌ترین کتاب‌هاست، نویسنده به شیوه‌ای سورئالیستی به بیان فلسفه‌ی خود از دوست‌داشتن، عشق و هستی می‌پردازد. طی این داستان «اگزوپری» از دیدگاه یک کودک - که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده - پرسشگر مسائل بسیاری از آدم‌ها و کارهایشان است؛ مسائل اساسی و مهمی که جای خالی آن در جوامع امروزی مایه‌ی هلاک، دوری و برخورد ماشینی انسان‌ها با یکدیگر شده است. در واقع پرسش‌هایی که شازده کوچولو مطرح می‌کند باعث می‌شود کودکان مخاطب او، خود را در موقعیتی مشابه موقعیت او قرار داده و خودناآگاه وارد گفتگو و بحثی فلسفی شوند. از طرفی دیگر، پاسخ‌هایی که دریافت می‌کند نیز جواب‌هایی است که بزرگسالان یا «آدم بزرگ‌ها» پیش روی او می نهند. شیوه‌ای که «اگزوپری» در بیان پیام خود به کار می‌برد، روش تربیت و تعلیم از راه غیرمستقیم است، که از دیدگاه روانشناسان، برترین روش برای تأثیر و دریافت نتیجه مطلوب می‌باشد.

معرفی نویسنده
عکس آنتوان دوسنت اگزوپری
آنتوان دوسنت اگزوپری
فرانسوی | تولد ۱۹۰۰ - درگذشت ۱۹۴۴

آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده و خلبان فرانسوی است که با جاودانه «شازده کوچولو» در تاریخ ادبیات جهان ماندگار شد. او که یک خلبان غیرنظامی موفق در پیش از آغاز جنگ جهانی دوم است، با برافروخته شدن شعله‌های جنگ به نیروی هوایی فرانسه پیوست. اما اشغال زودهنگام و رعدآسای فرانسه توسط قوای نازی، او را بر آن داشت تا به آمریکا برود و به جریانی بپیوندد که می‌کوشید ایالات متحده را مجاب کند تا وارد جنگ شود. سپس باز در جایگاه یک خلبان جنگی به نیروهای ارتش آزادی‌بخش فرانسه پیوست. او در این زمان از نظر سنی برای این کار پرخطر، نسبت به دیگر خلبانان، مسن‌تر و آسیب‌پذیرتر بود. در یکی از پروازهای عملیاتی بر فراز مدیترانه، ناپدید شد و به نظر می‌رسد در همین زمان جان باخته باشد.

نظرات کاربران

0
۱۳۹۶/۱۰/۲۱

خیلی عالیه پر از جمله های پر معنی

@then@
۱۳۹۷/۰۴/۱۲

پیشنهاد میکنم که انیمیشنش رو هم ببینین مربوط به زمانیه که شازده کوچولو بزرگ شده و...

فاطمه ساعدی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

بنظر من کسانی که دنبال یه کتاب خوب و سرگرم کننده و جذاب هستن این داستان میتونه ساعت ها اونا رو سرگرم کنه من از خواندن این گتاب لذت می برم من چندین بار این کتاب رو خوانده ام و

- بیشتر
abbas
۱۳۹۷/۰۱/۰۵

چقد جالب که هر کی به اقتضای سنش این داستانو درک میکنه🤔🤔🤔🤔 منم فکر میکنم مرور داستان تکراری روابط بین آدماس و خیلی کامل و زیباست

کاربر ۱۶۱۴۵۲۸
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

شازده کوچولو یکی از بهترین کتابهایی بود که خواندم و به همه توصیه میکنم ارزش خواندن دارد،حس خیلی خوبی به آدم میده بعد از خواندن.

foroq
۱۳۹۶/۰۹/۰۵

کامل ترین و زیباترین و عمیق ترین و پاکترین عاشقانه دنیاست بی نهایت عاااالیی

arash
۱۳۹۸/۰۸/۰۵

به نظر من این ترجمه، بهترین و کامل ترین ترجمه ای هست که در طاقچه موجوده. من نمونه همه رو خوندم. درسته pdf هست اما ارزشش رو داره.

مریم
۱۳۹۷/۰۴/۱۶

بسیار زیبا

من دوسش دارم
۱۳۹۹/۰۹/۳۰

عالی پیش نهاد میکنم دان کنید

army
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

خیلی باحال من فیلمشو دیدم خیلی جالب و اموزنده هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان