دانلود و خرید کتاب مرا محکم در آغوش بگیر سو جانسن ترجمه خدیجه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرا محکم در آغوش بگیر اثر خدیجه احمدی

کتاب مرا محکم در آغوش بگیر

نویسنده:سو جانسن
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۵۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مرا محکم در آغوش بگیر

«مرا محکم در آغوش بگیر؛ هفت مکالمه برای زندگی با عشق» کتابی نوشته دکتر سو جانسن است که در سه فصل طراحی شده تا تمام زوج‌ها، جوان، پیر و در شرف ازدواج خوشبخت، پریشان و خلاصه تمامی شریک‌های زندگی که به دنبال یک عمر عشق هستند بتوانند از آموزه‌های آن استفاده کنند. این کتاب برای تمامی زنان و مردان با هر فرهنگی نوشته‌شده‌است. بخش اول آن سوال‌های قدیمی درباره ماهیت عشق را پاسخ می‌دهد. بخش دوم هفت مکالمه را معرفی می‌کند که لحظات سرنوشت‌ساز در یک رابطه را ثبت کرده‌اند و بخش سوم قدرت عشق را خطاب قرارمی‌دهد. عشقی که قدرتی بی‌نظیر در درمان زخم‌های ویرانگر دارد. این اثر در ایران با عنوان محکم در آغوشم بگیر هم منتشر شده است.

معرفی نویسنده
عکس سو جانسن
سو جانسن

سو جانسون متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۴۷ در چتم، کنت، انگلستان، روان‌درمانگر معاصر و یکی از خالقان حوزه‌ی درمان متمرکز بر عاطفه محسوب می‌شود. جانسون در سال ۱۹۸۴ با مدرک دکترای روان‌شناسی مشاوره از دانشگاه بریتیش کلمبیا فارغ‌التحصیل شد. او یکی از بنیانگذاران درمان متمرکز بر عاطفه (EFT) و همچنین از موسسان مرکز بین‌المللی تعالی در درمان متمرکز بر عاطفه است. جانسون همچنین ریاست موسسه‌ی زوج و خانواده در اتاوا را بر عهده دارد و استاد روانشناسی بالینی در دانشگاه اتاوا و دانشگاه آلیانت در سن‌دیگو در کالیفرنیا است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
زمانی که از رابطهٔ خود با شریک زندگیمان احساس امنیت داریم، با زخم‌هایی که آنها به طور غیرقابل اجتنابی بر ما تحمیل می‌کنند راحت‌تر کنار می‌آییم و احتمال کمتری دارد که وقتی از دستشان عصبانی هستیم پرخاشگرانه رفتار کنیم.
م.حیران
انزوای عاطفی برای سلامتی خطرناک‌تر از سیگار کشیدن یا فشار خون بالا است
ستاره
«رنج کشیدن نعمت است؛ تنهایی رنج کشیدن، عذاب».
ستاره
بولبی از «وابستگی موثر» نام می‌برد و اینکه توانایی رجوع به دیگران «از گهواره تا گور» جهت دریافت پشتیبانی عاطفی نشانه و منبع قدرت است.
ستاره
جیم کوین، روانشناس دانشگاه پنسیلوانیا، نتیجه‌گیری کرده است که در مردان و زنان مبتلا به نارسایی احتقانی قلب، وضعیت زندگی زناشویی بیمار درست به اندازهٔ شدت علائم و درجهٔ بیماری، مشخص می‌کند که احتمال زنده ماندن بیمار بعد از چهار سال چه میزان خواهد بود. شعرایی که قلب را تمثال عشق نشان داده‌اند حتماً به این نتیجه‌گیری دانشمندان لبخند می‌زنند که قدرت قلب مردم با قدرت روابط عاشقانهٔ آنها نسبت مستقیم دارد.
zarimah
گرفتن دست شریک زندگی عزیزمان به تنهایی می‌تواند به شدت ما را تحت تاثیر قرار دهد، در واقع اعصاب وحشت‌زده عصبی مغز را آرام می‌کند.
ستاره
وجود اضطراب و ناراحتی در یک رابطه به شدت روی سیستم ایمنی و هورمونی و حتی توانایی ما در بهبودی اثر می‌گذارد.
ستاره
در اردوگاه‌های مرگ جنگ جهانی دوم، واحد بقا جفت بوده است، نه شخص تنها.
ستاره
کودکانی که می‌توانند خودشان را آرام کنند، معمولاً مادران گرم‌تر و باتوجه تری دارند،
ستاره
همهٔ ما وقتی با شریک زندگی خود تو
کاربر ۵۱۱۵۴۱۴

حجم

۲۱۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۲۱۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان