دانلود و خرید کتاب محکم در آغوشم بگیر سو جانسون ترجمه فرزانه شیخ الاسلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محکم در آغوشم بگیر اثر سو جانسون

کتاب محکم در آغوشم بگیر

معرفی کتاب محکم در آغوشم بگیر

کتاب محکم در آغوشم بگیر نوشتۀ سو جانسون و ترجمۀ فرزانه شیخ الاسلامی و فریبا شیخ الاسلامی است و  انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. در کتاب محکم در آغوشم بگیر دکتر سو جانسن برنامۀ درمانی بسیار مؤثر خود را به ما معرفی می‌کند: درمان هیجان‌محور زوج‌ها.

درباره کتاب محکم در آغوشم بگیر

این کتاب با نگاهی موشکافانه رابطۀ بین آدم‌ها به‌خصوص زوج‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. از نظر نویسنده «ابراز احساسات» همان گمشده‌ای‌ است که وجودش برای یک رابطۀ سالم ضروری‌ست. سو جانسن با زبانی ساده مسائل عمیقی را مورد بحث قرار می‌دهد که شاید هیچ‌وقت متوجه اهمیتشان نشده‌ایم‌. اینکه چطور احساسات و هیجاناتِ منفی‌مان را کنترل کنیم و مانع نفوذ آن‌ها به رابطه شویم موضوعی‌ست که با دقت مورد بحث قرار گرفته است. او با ۷ گفت‌وگوی ارزشمند مسیری برای ورود به رابطه‌ای سالم برایمان ایجاد می‌کند؛ مسیری که در آن «بخشش‌» رمز عبور است. او به ما یاد می‌دهد که چطور می‌توانیم ببخشیم و بخشیده شویم. کتاب محکم در آغوشم بگیر به شما کمک کند تا رابطه‌تان را به ماجراجوییِ باشکوهی تبدیل کنید.

خواندن کتاب محکم در آغوشم بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی به دنبال غنی‌کردن روابط خود هستند بسیار کاربردی است.

درباره نویسنده

سو جانسون روان‌شناس بالینی و مشاور خانواده است. او سال ۱۹۴۷ متولد شد و بعدها به دلیل تلاش‌های بسیارش در زمینۀ زوج‌درمانی و روابط به شهرت رسید. جانسون علاوبر اینکه مدرس دانشگاه است، سعی کرده تجربیات گران‌بهایش را در قالب کتاب‌ها در اختیار زوج‌ها قرار دهد. او همچنین با ابداع روش درمان هیجان‌مدار، خدمت بزرگی به علم روان‌شناسی کرد و صدها زوج را در سرتاسر جهان از تاریکی‌ها و پیچ‌وخم‌های رابطه‌ نجات داد. کتاب محکم در آغوشم بگیر یکی از مهم‌ترین آثار اوست که نامش را به قله‌های شهرت رساند.

بخشی از کتاب محکم در آغوشم بگیر

«کلمۀ «عشق» پرکاربردترین و قوی‌ترین کلمه در زبان انگلیسی است. کتاب‌ها و شعرهای زیادی در مورد آن نوشته‌ایم، برایش آوازها خوانده‌ایم و دعا و نیایش کرده‌ایم. جنگ‌ها بر سر آن صورت گرفته(رجوع کنید به هلن تروی) و یادبودهایی برایش ساخته شده است.(مثل تاج محل) نقطه‌ی اوج آن وقتی است که به کسی می‌گوییم:«دوستت دارم!» و فرود آن در خاتمه دادن به یک رابطه با این جمله است: «دیگر دوستت ندارم!» ما مدام دربارۀ آن فکر می‌کنیم و حرف می‌زنیم.

اما عشق چیست؟» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۹۴۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۳۸,۵۰۰
تومان