دانلود کتاب صوتی مرد سوم با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرد سوم اثر گراهام گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی مرد سوم

معرفی کتاب صوتی مرد سوم

«گراهام گرین» رمان‌نویس، منتقد ادبی و سینمایی، نمایشنامه‌نویس و نویسنده پرکار داستان‌های انگلیسی است، که بیش از ۶۰ جلد کتاب تالیف کرده است. داستان‌های گراهام‌گرین در قرن بیستم و با تاثیر از دوگانگی و سرگشتگی‌های انسان نوین در این قرن روایت شده است. «گراهام گرین» ابتدا فیلمنامه‌ای به نام «مرد سوم» نوشت و مدتی بعد این داستان را در قالب رمان نیز تالیف کرد. فیلم مرد سوم به کارگردانی «کارولد رید» برنده جایزه نخل طلای در سال ۱۹۴۹ شد. «مرد سوم» داستانی رئال و پلیسی-جنایی است که خیر و شر را با روایت معمای مرگی مشکوک به چالش می‌کشد. داستان از سفر یک نویسنده‌ی داستان‌های وسترن امریکایی که برای دیدن دوستش به وین سفر می‌کند، شروع می‌شود. اتفاقا در همان روز دوستش در تصادفی مشکوک کشته‌می‌شود. او با دو کارآگاهی که به پرونده مرگ دوست کودکی‌اش «هری لایم» رسیدگی می‌کنند همراه می‌شود. در این میان با دوست‌دختر هنری، «آنا» آشنا می‌شود و ...
معرفی نویسنده
عکس گراهام گرین
گراهام گرین

گراهام گرین در دومین روز اکتبر سال ۱۹۰۴ به دنیا آمد. پدرش چارلز هنری گرین و مادرش ماریون ریموند گرین عموزاده‌ی هم بودند. او چهارمین فرزند از شش فرزند خانواده‌ی گرین بود. خاندان قدرتمند و بانفوذ گرین صاحب کارخانه‌ی آبجوسازی گرین کینگ بودند. گرین مطالعه‌ را خیلی زود شروع کرد و با جدیت دنبال نمود. به گفته‌ی خود او، تابستان‌هایی که در کنار عمویش در کمبریج شایر می‌گذشته، اوقات طلایی او برای کتاب خواندن بوده است. گرین از سال ۲۰۱۰ وارد مدرسه‌ی شبانه‌روزی شد. او کودکی و نوجوانی دردناکی را گذراند، چراکه به شدت دچار افسردگی بود، تا آن‌جا که چند بار اقدام به خودکشی نمود. گراهام شانزده‌ساله در سال ۱۹۲۰ برای گذراندن دوره‌ی روان‌کاوی به لندن فرستاده شد، اتفاقی که در آن ایام چندان معمول نبود. گراهام پس از شش ماه حضور در لندن، برای ادامه‌ی تحصیلش به مدرسه بازگشت. کلود کاکبرن و پیتر کوئنل دو تن از هم‌شاگردی‌های گرین در آن ایام بودند که مثل او بعدها شهرت پیدا کردند.

نظرات کاربران

کاربر ۴۵۸۹۰۸۴ رحیم مخدومی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

بد نیست

aysan
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

نظر من و که اصلا جلب نکرد.

سارا
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

گویندگی عالی و حرفه ای

shay
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

یک داستان جنایی/ کارآگاهی استاندارد که ارزش یک بار خواندن دارد. کاراکتر ها ساده و نثر بسیار روان است. موسیقی این کتاب صوتی بسیار خوب انتخاب شده و شنیدن کل داستان با این صدا بسیار طبیعی است.

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان