دانلود و خرید کتاب ترور مارگارت تاچر هیلاری منتل ترجمه زهره مهرنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترور مارگارت تاچر اثر هیلاری منتل

کتاب ترور مارگارت تاچر

معرفی کتاب ترور مارگارت تاچر

«ترور مارگارت تاچر» اثر دیگری از هیلاری منتل، نویسنده رمان‌های «تالار گرگ (برنده جایزه من‌بوکر ۲۰۰۹» و «مجرمان را بیاورید (برنده جایزه من‌بوکر۲۰۱۲)» است. این کتاب مجموعه داستان‌ کوتاهی با محوریت شخصیت «مارگارت تاچر»، سیاست‌مدار معروف انگلیسی است که رویکرد منتل را هم به این چهره سیاسی به‌خوبی نشان می‌دهد. آثار هیلاری منتل دارای عناصر پست‌مدرن ازجمله پایان غیرقابل‌تصور، گسستگی مطالب و نبودِ زنجیره داستانی‌اندکه شرایط اجتماعی دنیای حاضر را بازنمایی می‌کنند. داستان‌های او جوهره و لحن مخصوص خودش را دارند. منتل گاهی با سبک نگارش فاخر و بی‌شاخ‌وبرگ مخاطب را مجذوب می‌کند و گاهی هم با پیچیده‌گی‌هایش. او نویسنده‌ای باهوش، بامزه و بسیار فروتن است که مخاطب را به ستایش وامی‌دارد.

نظرات کاربران

زهرا
۱۳۹۸/۰۶/۰۳

از خوندن کتاب پشیمون شدم، یه بخششو خوندم دیگه نخوندم چون سر و ته نداشت شایدم سروته داشته مترجم فاجه وار ترجمه کرده. فصلها بی ارتباط بودن، اصلا ادم نمیتونست درک کنه شخصیتها و فضاسازی ها و ای کاش نمیخوندمش

fiffzi
۱۳۹۹/۱۱/۱۶

ترجمه بد نیست، فاجعه است. مترجم معنی ساده‌ترین جملات ممکن را نفهمیده. بسیار بد. بسیار بسیار بد. کاش نظارتی بر ترجمه وجود داشت تا چنین افتضاحی بار نیاید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
احتیاط، بهترین بخش شجاعت است.
aliasaran

حجم

۱۴۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۴۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۵۰۰
تومان