دانلود و خرید کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟ اسکات پالک ترجمه سیدطاها میرمحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟ اثر اسکات پالک

کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟

معرفی کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟

کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟ نوشتۀ اسکات پالک و ترجمۀ سیدطاها میرمحمدی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را به انتشار رسانده است. این کتاب در چهار فصل به تعریف توسعۀ کسب‌وکار، عملکرد کسب‌وکار، راهبردهای توسعۀ کسب‌وکار و نحوۀ اجرای توسعۀ کسب‌وکار در عمل می‌پردازد.

درباره کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟

توسعۀ کسب‌وکار را چگونه تعریف می‌کنید؟ شاید کسب‌وکار برای شما به معنای فروش، مشارکت یا ارتباطاتی جدید در خریدوفروش باشد. شاید هم آن را به‌معنای رشد یا جریان‌های درآمدی جدید تعریف کنید. همۀ این تعاریف درست به نظر می‌رسند. هریک از تعاریف می‌تواند توصیف دقیقی از یک شغل توسعۀ کسب‌وکار خاصی باشد که بستگی به زمینۀ موردنظر دارد. هیچ تعریف واحد و مورد قبولی وجود ندارد که جهانی باشد. درواقع، اگر در فرهنگ لغت به دنبال عبارت توسعۀ کسب‌وکار بگردید، احتمالا معنایی برای آن پیدا نخواهید کرد و این چالش موجود در کسب‌وکار است.

راه‌های متفاوت بسیار زیادی برای صحبت دربارۀ ایدۀ توسعۀ کسب‌وکار وجود دارد؛ اما هیچ تعریف مشخصی وجود ندارد که همه بتوانند دربارۀ آن توافق داشته باشند. توسعۀ کسب‌وکار، مفهومی است که هر مدیری در هر سطحی با آن درگیر بوده است ولی هویت مستقل یا جایگاه تعیین‌شده‌ای در عرصه‌های مدیریتی ندارد. با این وجود، در چند سال گذشته توجه بیشتری به آن شده است به نحوی که در برخی از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خصوصی شاهد آن بوده‌ایم. کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟ به توضیح این مفهوم می‌پردازد و انواع جنبه‌های آن را موردبررسی موشکافانه قرار می‌دهد. 

خواندن کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی کسانی که به دنبال بالا بردن اطلاعات خود در زمینۀ کسب‌وکار هستند، پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب همچنین می‌تواند برای مدیران مشاغل مختلف نیز مفید باشد. 

بخشی از کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟

«توسعۀ کسب‌وکار چیست؟ اسم من اسکات پالک است و در سالیان متمادی در حوزۀ توسعۀ کسب‌وکار مشغول به فعالیت بوده‌ام. منظورم از بیان این جمله چیست؟ معنای دقیق توسعۀ کسب‌وکار چیست؟ موضوع این کتاب حول محور همین موارد می‌چرخد. این کتاب فقط توسعۀ کسب‌وکار برای شرکت‌های نوپا یا شرکت‌های بزرگ نیست؛ بلکه برای همگان است. این کتاب دربارۀ چگونگی توسعۀ کسب‌وکار در شرکت‌هایی با اندازه‌های مختلف صحبت می‌کند؛ به‌طوری که می‌توانید این درک را در شرکت خود اعمال کنید. من قبلا جای شما بودم و در سنگر شرکت‌های نوپا قرار داشتم، شرکت خودم را اداره می‌کردم و اقدامات مثبتی را برای شرکت‌های نوپایی مانند وی وورک و شرکت‌های بزرگی مانند امریکن اکسپرس انجام داده‌ام. می‌دانم غرق شدن در ایده‌هایی دربارۀ چگونگی توسعه دادن کار خود چه احساسی دارد. درواقع چگونه فروش می‌کنید؟ چگونه مشارکت به وجود می‌آورید؟ چگونه روابطی می‌سازید که فرصت‌های طولانی‌مدت ایجاد کند؟ علاوه براینکه در حیطۀ توسعۀ کسب‌وکار زندگی کردم، آن را به هزاران دانش‌پذیر در سراسر کشور در کارگاه‌های شرکتی، شرکت‌های نوپا و مدارس برتر کسب‌وکار مانند هاروارد، وارتون، بابسون و ان وای یو آموزش داده‌ام. من به هزاران دانش‌پذیر دربارۀ توسعۀ کسب‌وکار آموزش دادم و به آن‌ها ابزارهایی برای ایجاد یک حرفه در توسعۀ کسب‌وکار داده‌ام.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

حجم

۴۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان