دانلود و خرید کتاب رمانتیک‌های عاشق ویکتور هوگو ترجمه کاوه میرعباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رمانتیک‌های عاشق اثر ویکتور هوگو

کتاب رمانتیک‌های عاشق

معرفی کتاب رمانتیک‌های عاشق

«رمانتیک‌های عاشق» نامه‌هایی عاشقانه و دوستانه از هوگو، شیلر، گوته، شلی، پوشکین به همراه بخش کوتاهی درباره زندگی و آثار آنها است که کاوه میرعباسی آنها را گردآوری و ترجمه کرده‌است. بخشی از نامه پوشکین به همسرش در سال ۱۸۳۳ را می‌خوانید: «و حال، فرشته‌ی من، تو را می‌بوسم، گویی هیچ اتفاق ناخوشایندی نیفتاده، و از تو تشکر می‌کنم که سراسر زندگی لذت‌بخشت را استادانه و صمیمانه برایم شرح می‌دهی. همسر لطیفم، امیدوارم اوقات خوشی داشته باشی، ولی افراط نکن و رویهمرفته مرا به فراموشی نسپار. نمی‌توانم بیش از این خودداری بکنم ـ چقدر مشتاقم که تو را با گیسوان مدل نینون ببینم؛ باید خواستنی به نظر برسی. چرا پیش از این به فکر آن پیر رعنا نیفتادی و از مدل مویش تقلید نکردی؟ برایم بنویس که از این اشتباهات چه موفقیت‌هایی کسب می‌کنی ... و فرشته‌ی من، لطفاً، لطفاً بیش‌ازحد دلربایی نکن. حسود نیستم، و می‌دانم که پایت را از دورترین محدوده‌ها فراتر نمی‌گذاری، ولی می‌دانی چقدر نفرت دارم از هر آنچه بوی گند «زنان جوان» مسکوی ما را می‌دهد، زنانی که از «بایدها» فراتر می‌روند، زنانی که آن‌ها را در زبان انگلیسی «مبتذل و بی سروپا» می‌نامند ... »
معرفی نویسنده
عکس ویکتور هوگو
ویکتور هوگو
فرانسوی | تولد ۱۸۰۲ - درگذشت ۱۸۸۵

ویکتور هوگو یکی از شاعران، داستان‌نویسان و نمایشنامه‌نویسان بزرگ پیرو سبک رومانتیسم فرانسوی است. هوگو به عنوان یکی از بهترین نویسندگان فرانسوی شهرت جهانی دارد و آثارش به بسیاری از اندیشه‌های سیاسی و هنری رایج در زمان خودش اشاره کرده و گویی بازگو کننده تاریخ معاصر فرانسه است.

نظرات کاربران

❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

نامه های عاشقانه نویسندگان مشهور قرن هفدهم، هجدهم و نوزدهم، پر از جملات ناب و خاص.

vahid.k
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

کتاب برای خواندن هست و هر انسانی بنا به مکان و زمان خودش برداشتی داره

nes
۱۴۰۱/۱۰/۰۶

سعی شده از افراد مختلفی نامه جمع آوری بشه ولی این باعث شده نشه با نوشته ها و احساسات درگیر شد و صرفا چند نامه جلوی شماست، در کل اگر به نامه خوندن علاقه دارین شاید یک بخش هاییش براتون

- بیشتر
shana
۱۴۰۰/۰۴/۳۱

این کتاب مجموعه ای از نامه های عاشقانه بزرگان تاریخه که به محبوبشون نوشتن. در کل برای من جذابیت خاصی نداشت و تا نیمه ها خوندم و نتونستم ادامه بدم.

@sahar
۱۴۰۰/۰۱/۳۱

بی نظیره💕

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۱)
روزهایی وجود دارد که می‌توانم خود را بکشم؛ ولی در عوض اشک از چشمانم جاری می‌شود و یا زیر خنده می‌زنم، مثلاً امروز از آن روزها بود.
mahsa
«فنجانم بزرگ نیست، ولی از فنجان خود می‌نوشم.
mahdi_ch_h
مرا ببین، یکه و تنها در این کاشانه‌ی ماتم‌زده، ساعت‌هایی را که روز را از شب جدا می‌کند، می‌شمارم. قصد دارم به تو چه بنویسم؟ قلبم سرشار از سخنان است و ذهنم تهی. آرزویم تنها سخن گفتن از تو است، از عشقت، از امیدهایت، یا از دلهره‌هایمان؛ و اگر چنین سخن بگویم، واژگان به سبب بیان افکارم، توانم را از من می‌گیرند.
mahsa
بگذار یکدیگر را دوست بداریم که این تنها راه رهایی از دشمنانمان است.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
این‌که مرا آرام و ساکت می‌دیدی تعجب می‌کردی. آیا می‌دانی آرامش و سکوتم از کجا نشأت می‌گرفت؟ از تو ...
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
از تمام احساساتی که انسان را در زندگی شکنجه می‌دهد، عشق تنها احساس جاودانه است.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
حبس دخترش، آدل در آسایشگاه بیماران روانی، و مرگ دو پسرش. همسرش آدل در ۱۸۶۸ دار فانی را وداع گفت و محبوبه‌ی وفادارش، ژولیت، در ۱۸۸۳، فقط دو سال قبل از مرگ هوگو، از دنیا رفت.
ala
تقدیر همیشگی کسانی که از دنیا رفته‌اند این است که کسانی که هنوز زندگی می‌کنند و کسانی که متولد می‌شوند، بر مزار آن‌ها پایکوبی کنند.
mahsa
گهگاه برایم بنویس ولی مفصل، که چگونه روزگار می‌گذرانی، که حالت خوب است، که مرا هنوز دوست داری.
nes
کمی جدی باش! عشق وسیله‌ی بازی نیست ـ و بار دیگر می‌گویم که نامه‌ای به من ننویس مگر این‌که بتوانی آن را با وجدانی زلال و روشن زینت ببخشی. در آن صورت، زودتر برایت جان خواهم داد ـ سرسپرده‌ی جاویدت جان کیتس
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎

حجم

۱۱۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۱۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۴,۵۰۰
۱۷,۲۵۰
۵۰%
تومان