دانلود و خرید کتاب مرزبندی های خوب و خداحافظی های محترمانه لیزا ترکرست ترجمه سیدعماد موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرزبندی های خوب و خداحافظی های محترمانه اثر لیزا ترکرست

کتاب مرزبندی های خوب و خداحافظی های محترمانه

نویسنده:لیزا ترکرست
انتشارات:انتشارات بله
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مرزبندی های خوب و خداحافظی های محترمانه

کتاب مرزبندی های خوب و خداحافظی های محترمانه نوشتهٔ لیزا ترکرست و ترجمهٔ سیدعماد موسوی است. انتشارات بله این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی برای کمک به خود جهت بهبود روابط و زندگی شخصی است.

درباره کتاب مرزبندی های خوب و خداحافظی های محترمانه

کتاب مرزبندی های خوب و خداحافظی های محترمانه به دنبال ارائه راهکارهایی عملی و الهام‌بخش برای تعیین مرزهای سالم در روابط انسانی است. هدف این کتاب این است که به خوانندگان بیاموزد چگونه در روابطشان با دیگران مرزهای سالم و مؤثری تعیین کنند تا بتوانند بدون از دست دادن بهترین بخش‌های خود، دیگران را دوست داشته باشند. لیزا ترکست با تکیه بر تجربیات شخصی و آموزه‌های کتاب مقدس، اصولی را ارائه می‌دهد که به خوانندگان کمک می‌کند روابط سالم‌تر و معنادارتری داشته باشند.

این کتاب برای افرادی که در روابطشان دچار تنش، سوءتفاهم یا مشکلات مکرر هستند، بسیار مفید است. لیزا ترکست به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه مرزهای مناسب می‌توانند به حفظ سلامت روانی و عاطفی کمک کنند و از سوءاستفاده‌ها و مشکلات بیشتر جلوگیری کنند. با توجه به دنیای پیچیده امروز، کتاب مرزبندی‌های خوب و خداحافظی‌های محترمانه ابزاری قدرتمند برای مدیریت روابط انسانی فراهم می‌کند.

این کتاب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های وال استریت ژورنال انتخاب شده است.

درباره نویسنده

لیزا ترکست نویسنده‌ای پرفروش و سخنران الهام‌بخش است که کتاب‌های متعددی از جمله «بد نیستم» و «با همه وجود ببخش» را به نگارش درآورده است. آثار او به خوانندگان کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشند و در روابطشان موفق‌تر عمل کنند.

خواندن کتاب مرزبندی های خوب و خداحافظی های محترمانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مرزبندی های خوب و خداحافظی های محترمانه

«در طول این سفر، هدف واقعی از مرزبندی‌های خوب را به خاطر بسپاریم. مرزبندی‌ها به ما کمک می‌کنند تا عشق درست و سالم را حفظ کرده و از تخریب آن توسط عملکردهای نادرست جلوگیری کنیم. مرزبندی‌ها به ما این امکان را می‌دهند که آنچه لازم است گفته شود و تعیین کنیم کدام رفتارها قابل قبول هستند و کدام را باید ترک کنیم. عشق باید ما را به هم نزدیک‌تر کند، نه اینکه باعث دوری و جدایی ما شود».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان