دانلود و خرید کتاب بخشودن نابخشودنی ها لیسا ترکرست ترجمه علی حق وردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بخشودن نابخشودنی ها اثر لیسا ترکرست

کتاب بخشودن نابخشودنی ها

نویسنده:لیسا ترکرست
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بخشودن نابخشودنی ها

کتاب الکترونیکی بخشودن نابخشودنی ها نوشتۀ لیسا ترکرست و ترجمۀ علی حق وردی است و انتشارات آوند دانش آن را منتشر کرده است. کتاب بخشودن نابخشودنی ها، کتابی است که به افراد کمک می‌کند تا از تجربیات سخت زندگی عبور کنند و بتوانند دوباره یک زندگی آرام برای خود بسازند.

درباره کتاب بخشودن نابخشودنی ها

نبخشیدن یک نفر، نه به او درس خاصی می‌دهد و نه از شما در برابر چیزی محافظت می‌کند. نبخشیدن یک نفر، انتخاب ما برای درد کشیدن در زمان حال است. نبخشیدن یک نفر و یادآوری او، کمربندی را که قبلاً سفت بوده است، سفت‌تر می‌کند. امکان‌پذیر نیست که هم‌زمان همدردی حل‌وفصل نشده و هم ذهنی آرام را در وجودتان داشته باشید. کتاب بخشودن نابخشودنی‌ها یک کتاب انگیزشی در مورد بخشش از نویسنده‌ای است که دو کتاب قبلی او پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند.

خواندن کتاب بخشودن نابخشودنی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به مباحث روان‌شناسی فردی علاقه دارند مناسب است.

بخشی از کتاب بخشودن نابخشودنی ها

بخشیدن، سخت است و بخشیده‌شدن؛ خوشایند است. اما وقتی که آن را رایگان از خداوند دریافت می‌کنیم و نمی‌خواهیم به دیگران بدهیم، چیزی روی روحمان سنگینی می‌کند.

این سنگینی ناشی از این است که به بخشیدن اجازۀ عبور داده نشده است. برای من این سنگینی به این خاطر بود که قسمتی پیچیده از مفهوم بخشیدن را اشتباه متوجه شده بودم.

بخشیدن آن کار سختی نیست که ما برای انجام دادن با ندادن آن حق انتخاب داشته باشیم. بخشیدن آن کاری است که به‌سختی به‌دست می‌آید و ما این فرصت را داریم که در آن سهیم باشیم. نقش ما در فرایند بخشیدن، تقلاکردن از روی ناامیدی با فشردن دندان‌ها و گره کردن مشت‌ها نیست. نقش ما در فرایند بخشیدن، جنگیدن با ناراحتی و دست‌وپنجه نرم‌کردن با خشم نیست. نقش ما در فرایند بخشیدن، هق‌هق کردن برای توجیه عصبانیتمان و آسیب‌دیدن و ترسیدن نیست.

زمانی من تصور می‌کردم این‌ها موارد درست در فرایند بخشیدن هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
۱۰,۴۰۰
۹۰%
تومان