دانلود و خرید کتاب وداع با خودتخریبی و دیگرتخریبی شهربانو قهاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وداع با خودتخریبی و دیگرتخریبی اثر شهربانو قهاری

کتاب وداع با خودتخریبی و دیگرتخریبی

معرفی کتاب وداع با خودتخریبی و دیگرتخریبی

کتاب الکترونیکی «وداع با خودتخریبی و دیگرتخریبی» نوشتهٔ شهربانو قهاری در نشر روانشناسی و هنر چاپ شده است.

درباره کتاب وداع با خودتخریبی و دیگرتخریبی

خودتخریبی به اشکال گوناگونی مانند آسیب‌زدن به خود یا بی‌توجهی به خود نمود می‌کند. شناســایی رفتارهــای خودتخریبی اولین گام بـرای تغییر آن بـه‌شـمار مـی‌رود. کتاب وداع با خودتخریبی و دیگرتخریبی کمـک می‌کنـد تـا مخاطب کتاب برخـی از رفتارهـای خودتخریبی خود را کمرنگ کند. این کتاب از دو بخش کلی تشکیل شده است:

بخش اول: رفتارهای خود‌تخریبی

بخش دوم: رفتارهای دیگر‌تخریب‌گرانه

کتاب وداع با خودتخریبی و دیگرتخریبی  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب وداع با خودتخریبی و دیگرتخریبی

«هر انسانی دو نوع رابطه دارد. رابطه با خود و رابطـه بـا دیگري. رابطه بـا خـود بخـش مهمـی از ارتبـاط را شـکل میدهد. در واقع همین رابطه است که سلامتی و شادکامی به بار میآورد. برخی مـردم وقتـی بـا خـود تنهـا هسـتند، ناراحت میشوند، چـون بـا خودشـان راحـت نیسـتند و در واقع تنها بودن با خود آنها را با «خود واقعـیشـان» روبـرو میسازد. خود واقعی یا آن «کسی» که واقعاً هستیم. دلیـل این که برخی افراد نمیخواهند با خود واقعـی خـود روبـرو شوند، این است که آنهـا خـود را قبـول ندارنـد و از دیـدن چهره واقعی خود می ترسند. وقتی از خود فرار مـیکنیـد، نمیتوانید با خود رابطه خوبی داشته باشید و بنابراین نمی توانید انتظار داشته باشید که با دیگران رابطه خوبی برقـرار کنید. برقراري رابطه سالم و عمیق با دیگران منوط به ایـن است که فرد خود را همانطور که هسـت، بپـذیرد و بـراي خود احترام قائل باشد. اگر کسی خـود را نپـذیرد و قبـول نداشته باشد، در این صورت براي هـر چیـزي بـه دیگـران وابسته خواهد بود. · به احساسات خود در لحظات تنهایی توجه کنیـد و ببینید در آن شرایط چه احساس و چه افکـاري دارید؟ · سعی کنید در طول هفته زمانهایی هرچند کوتاه با خودتان خلوت کنید. بـه ویژگـی هـاي مثبـت، منفی و اهداف خود فکر کنید. · مراقبه کنید. · جلوي آینه بروید و بـه خودتـان نگـاه کنیـد، بـه خودتان پیام هاي مثبت بدهید و به خودتان ابـراز عشق کنید. · در مواردي تفریحهاي انفرادي براي خـود درنظـر بگیرید و سعی کنید با این فعالیتهاي لذتبخش تنهایی خود را پر کنید. · و مهمتر از همه این است کـه افـراد در تنهـایی و خلوت میتوانند خودشان را پیدا کنند.»

نظرات کاربران

ندارم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

بسیار مطالب مفیدی در مورد اینکه خودتخریبی چیه داره. من نمی دانستم بعضی کارها خودتخریبی است و برای این انجام میدیم که خودمونو دوست نداریم. مثلا خودداری کردن از گریه کردن و جلوی گریه کردن خود را گرفتن یک رفتار

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۹۱۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان