دانلود و خرید کتاب بابای ریحانه اعظم چهرقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بابای ریحانه

کتاب بابای ریحانه به‌قلم اعظم چهرقانی و سعید جلائی را انتشارات سفیران طلائیه آفتاب منتشر کرده است. این کتاب به زندگی‌نامهٔ شهید محمد زهره‌وند، شهید مدافع حرم تکاور پاسدار می‌پردازد.

درباره کتاب بابای ریحانه

شهدا، از باارزش‌ترین سرمایه‌های فرهنگی معنوی جامعهٔ ما هستند که خواندن زندگی‌نامه‌ها و خاطراتشان، علاوه‌بر ماندگار کردن یاد و نام آن‌ها، از اثر تربیتی نیز برخوردار بوده و موجب آشنایی و الگوگیری نسل جوان می‌شود. کتاب بابای ریحانه با همین هدف و در قالب نقل خاطراتی از دوستان، خانواده و همرزمان شهید محمد زهره‌وند از شهدای مدافع حرم نوشته شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

خواندن کتاب بابای ریحانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ زندگی‌نامهٔ شهدا از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب بابای ریحانه

«بهار سال ۱۳۶۵ در شهر اراک به دنیا آمد. کودکی آرام و سربه‌زیر بود. علاقه‌اش به ورزش با بازی فوتبال شروع شد تا جایی که در نوجوانی پای ثابت ورزش‌های رزمی کونگ‌فو و آمادگی جسمانی، بدن‌سازی و بعدها کشتی شد. در کنار ورزش، بیشتر وقتش صرف مسجد و فعالیت‌های بسیج می‌شد. علاقه‌اش به بسیج و شهدا زمینه‌ای برای ورودش به سپاه شد. عجیب عاشق شهدا و برگزاری یادواره‌ها بود. همیشه از محل کار خود را به مسجد می‌رساند تا اگر کاری بر زمین مانده انجام دهد می‌گفت: «ما در زمان دفاع مقدس نبودیم پس حالا باید دینمان را به شهدا ادا کنیم.» شش ماه در پادگان قدس همدان بود. روزهای پایانی سال ۱۳۸۴ دورهٔ آموزشی را تمام کرد و برای دورهٔ تخصصی به تبریز رفت سال ۱۳۸۶ به عضویت تیپ ۷۱ روح الله درآمد. هنوز دو سالی از حضورش نگذشته بود که به تکاوری علاقه‌مند شد و برای تکمیل این دوره به اصفهان رفت خواست دینش را کامل کند برای همین سال ۱۳۹۰ مراسم ازدواجش را ساده و به دور از همهٔ تشریفات برگزار کرد. دخترکش ریحانه هنوز کوچک بود که زمزمهٔ دفاع از حرم بی‌بی‌جان به گوشش رسید. با همهٔ علاقه‌ای که به دخترش داشت اما ندای «هل من ناصر ینصرنی» امامش را شنید تا باز هم رقیه‌ای دیگر گریان نشود. سرانجام بابای ریحانه در ۹ آبان در منطقهٔ حلب سوریه به آرزویش رسید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان