دانلود و خرید کتاب کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان جانین هالوران ترجمه نسرین ذبیحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان اثر جانین هالوران

کتاب کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان

معرفی کتاب کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان

کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان نوشتهٔ جانین هالوران و ترجمهٔ نسرین ذبیحی و سیده فاطمه هاشمی تروجنی و فهیمه انصاری است. نشر برگ و باد این کتاب راهنما را منتشر کرده است.

درباره کتاب کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان

کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان (Coping skills for teens workbook) ۶۰ روش مفید برای مقابله با استرس، اضطراب و خشم را در بر گرفته است. این کتاب که با «یادداشتی برای والدین/ قیم‌ها» و سپس «یادداشتی برای متخصصان» آغاز شده است، چهار بخش دارد؛ «درک و پردازش افکار و احساسات»، «تکنیک‌های آرامش و ذهن آگاهی»، «راه‌هایی برای استفاده از تحرک و حواس برای کمک به تمرکز شما»‌ و «ایده‌هایی برای کمک به پرت کردن حواس شما».

خواندن کتاب کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پدرها و مادرها و روان‌شناس‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان

«مردم همیشه از ورزش به عنوان یک ستون اصلی سلامت روان صحبت می‌کنند. چرا؟ اول از همه باید بدانید که بدن انسان شگفت انگیز است. به شما امکان می دهد فکر کنید، حرکت کنید و با جهان تعامل داشته باشید. به شما این امکان را می دهد که خود را مطرح کنید. احساس بدن شما می تواند بر احساس عاطفی شما تأثیر بگذارد.

ورزش مواد شیمیایی به نام اندورفین را آزاد می کند. این "مواد شیمیایی" باعث ایجاد احساسات مثبت در مغز شما می شود. بنابراین با آزاد کردن اندورفین، از یک راه طبیعی برای بهبود وضعیت ذهنی خود استفاده می کنید. بعد از یک دویدن طولانی یا یک کلاس ورزشی، بدن شما ممکن است خسته باشد اما اندورفین شما بالا خواهد بود. برای به دست آوردن اندورفین مورد نیاز، لازم نیست که ۵ کیلومتر بدوید. هر نوع حرکتی این کار را انجام می دهد.

بدن شما همچنین دوست دارد با استفاده از حواس لامسه، چشایی، بویایی، بینایی و شنوایی ورودی حسی داشته باشد. شاید احساس پارچه نرم را دوست داشته باشید، یا شاید احساس در دست گرفتن یک فنجان چای گرم را دوست داشته باشید. در این بخش، من بر مهارت های مقابله ای مربوط به حرکت بدن و استفاده از حواس برای متمرکز شدن تمرکز می کنم.

۱. استفاده از پتوی وزن دار

برخی از افراد به افزایش فشار روی بدن شان برای آرام کردن خود به خوبی واکنش نشان می دهند.

اغلب از یک پد وزن دار یا پتوهای وزن دار استفاده می کنند. مطالعات نشان داده اند که استفاده از یک پتوی وزن دار می تواند اضطراب را کاهش دهد و به شما کمک کند تا بهتر استراحت کنید. افرادی هستند که به پتوی سنگین خود باور دارند و می گویند که خوابیدن و استراحت کردن برایشان راحت تر می شود. چندین مشتری داشته ام که وقتی از پتوی وزن دار استفاده می کردند؛ بهتر می خوابیدند اما به خاطر داشته باشید، این روش برای همه صادق نیست. برخی از مردم آنها را دوست دارند در حالی که برخی دیگر هیچ تفاوتی را متوجه نمی شوند یا این احساس را دوست ندارند.

اگر علاقه مند هستید که این روش را امتحان کنید، فروشگاه های زیادی به صورت آنلاین و واقعی وجود دارد که پتوهای وزنی را می فروشند. فقط باید مطمئن شوید که وزن مناسبی دریافت می کنید. یک پتو وزن دار نباید بیش از ۵ تا ۱۰ درصد وزن بدن شما باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۳۵۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۶۰۰
تومان