دانلود و خرید کتاب روان شناسی فوتبال ژوزف دیکسون ترجمه علی حجتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روان شناسی فوتبال

کتاب روان شناسی فوتبال نوشتهٔ ژوزف دیکسون، جیمی بارکر، ریچارد تلول و ایان میشل و ترجمهٔ علی حجتی و میلاد اسماعیلی حیدرآباد و مهدیه مهدی نیا دارکلائی است و انتشارات مبانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب روان شناسی فوتبال

کتاب روان‌شناسی فوتبال مرور جامعی از ادبیات علمی در مورد مسائل جدید در فوتبال نخبگان را برای متخصصان، پژوهشگران، مربیان، بازیکنان و طراحان تمرین به ارمغان می‌آورد. این کتاب تفسیرهایی از متخصصین پیشرو در جهان در مورد رویکردهای نظری و کاربردی معاصر در درک مسائل مهم در فوتبال همراه با ارائه مفاهیم عملی و نگرشی برای اقدامات مؤثر ارائه می‌دهد. این کتاب در بخش‌هایی شامل کار با افراد و تیم‌ها، کار با کمک دیگران، کار در محیط و کار برای حمایت از آسیب‌ها و سلامت روان دسته‌بندی‌شده است تا زمینه‌های پژوهشی جدید و حوزه‌های اقداماتی ضروری در فوتبال نخبگان را نشان دهد. این کتاب به‌جای اینکه متنی تشریحی باشد، مروری بر ماهیت گسترده مسائل روان‌شناسی ورزشی در فوتبال به خواننده ارائه می‌دهد.

قصد نویسندگان گردآوری مجموعه‌ای از ادبیات و مطالعات موردی مبتنی بر شواهد در زمینه‌های کلیدی بود که پتانسیل تأثیرگذاری بر کاربرد روان‌شناسی در فوتبال نخبگان را دارند. امید است که شواهد تجربی ارائه‌شده در هر فصل، همراه با انتشار این مجموعه از پژوهش‌ها در مورد مفاهیم کاربردی برای عمل کاربردی، یک کتابخانه جامع و ضروری برای دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، دانشجویان دکتری، دانشگاهیان و متخصصان شاغل در این زمینه ارائه دهد. قالب استانداردی که در هر فصل ارائه می‌شود، کمک می‌کند تا خوانندگان پیشینه ادبیات را درک و نقد کنند، اصطلاحات کلیدی را متوجه شوند و آن‌ها را تعریف کنند و چالش‌های پیش رو را برای پژوهش و کاربرد در نظر بگیرند.

خواندن کتاب روان شناسی فوتبال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران و دانشجویان تربیت بدنی و روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۳ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۳ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان