دانلود و خرید کتاب پارادایم ثروت و فراوانی جو ويتالي ترجمه نسیم صانعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پارادایم ثروت و فراوانی اثر جو ويتالي

کتاب پارادایم ثروت و فراوانی

معرفی کتاب پارادایم ثروت و فراوانی

کتاب پارادایم ثروت و فراوانی نوشتهٔ جو ویتالی و ترجمهٔ نسیم صانعی و علی شهریار است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب حرکت از قانون جذب به قانون آفرینش.

درباره کتاب پارادایم ثروت و فراوانی

کتاب پارادایم ثروت و فراوانی که شش فصل دارد، درمورد چگونگی و روش حرکت از قانون جذب به قانون آفرینش سخن گفته است. نویسنده خواسته کاری کند تا ما بیشتر از یک جنبهٔ خاص شخصیتی، خودمان را دگرگون سازیم و آن جنبهٔ خاصّ شخصیتی که تغییردادن آن از اهمیت بسیاری برخوردار است، ایجاد دگرگونی و تغییر ذهنیت ما است. گفته شده است که با مطالعهٔ این کتاب و پشت سر گذاشتن مباحث مربوط به پارادایم ثروت و فراوانی درمی‌یابید که پارادایم پیشین حاکم بر ذهن شما که بیشتر بر روی کمبود و فقر متمرکز بود، به پارادایم جذب فراوانی و ثروت در زندگی تغییر می‌کند. عنوان برخی از فصل‌های این کتاب عبارت است از «پاکسازی با هواپونوپونو» و «سؤال‌های مهم و سطح بالا» و «باورهای محدودکننده دربارهٔ پول». همراه شوید با جو ویتالی.

خواندن کتاب پارادایم ثروت و فراوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پارادایم ثروت و فراوانی

«وقتی ما می‌دانیم کائنات به‌طور مستقیم نمی‌توانند پول چاپ کنند، چگونه می‌توانیم ادعا کنیم که پول بی‌نهایت فراوانی در دسترس ما قرار دارد؟

در پاسخ به این سؤال، اول از همه باید بدانید که برخلاف نظر شما، درحقیقت کائنات قادرند پول چاپ کنند و همیشه این توانایی را دارند که پول‌های بیشتری چاپ کنند. طبق آمار مالی سال ۲۰۲۰، ادارهٔ مربوط به چاپ اسکناس در ایالات متحده ۵۸. ۱ میلیارد اسکناس یک دلاری و ۳۳. ۱ میلیارد اسکناس صد دلاری چاپ کرد. (از آنجا که همواره بخشی از اسکناس‌ها و ارزها به‌دلیل قدیمی یا فرسوده بودن، سوزانده یا بازیافت می‌شوند، پس همواره به تولید اسکناس‌های جدید نیاز است.) بنابراین، می‌توان پاسخ داد که بله، جهان یا همان کائنات، در آن سال در قالب دولت ایالات متحده، پول بیشتری چاپ کرد.

وقتی چنین سؤال‌هایی به ذهن شما می‌آید، دوباره از خودتان بپرسید: این قبیل سؤال‌ها که ذهن مرا اشغال کرده‌اند، از چه سطح بیداری و آگاهی منشأ می‌گیرند؟ پس وقتی شخصی چنین افکاری را در سر پرورش داده و اظهار می‌کند که: «کائنات اساساً نمی‌توانند پول چاپ کنند.» افکار این‌گونه افراد نشان می‌دهد که توجه آن‌ها روی کمبودها و محدودیت‌ها در جهان متمرکز شده است و آن‌ها معتقدند که در جهان فرصت و نعمت کافی برای استفادهٔ همهٔ انسان‌ها وجود ندارد. بنابراین، می‌توان گفت که این افراد در مرحلهٔ اول بیداری یا همان ذهنیت قربانی بودن به‌سر می‌برند.

وقتی با چنین سؤال‌هایی مواجه می‌شوید، باید به خودتان یادآور شوید که در پارادایم ثروت و فراوانی، هیچ محدودیت و کمبودی وجود ندارد و شما با وارد شدن به این دنیای جدید، متوجه می‌شوید که درحقیقت در این عرصه، پول به‌صورت یک نوع انرژی سیستماتیک نامرئی وجود دارد که ما با قبول این انرژی نامرئی در مبادلات روزمرهٔ زندگی‌مان، از آن استفاده می‌کنیم. پس هرزمان که به پول بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید فقط با استفاده از قانون جذب و قانون آفرینش، از اقیانوس بیکران رفاه، آسایش و ثروت خدادادی، ثروت دلخواهتان را به زندگی جذب کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۶۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان