دانلود و خرید کتاب شکستن عادت های خود جو دیسپنزا ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکستن عادت های خود اثر جو دیسپنزا

کتاب شکستن عادت های خود

معرفی کتاب شکستن عادت های خود

کتاب شکستن عادت های خود نوشتهٔ جو دیسپنزا و ترجمهٔ فریبا جعفری نمینی و ویراستهٔ محمد علی پور است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شکستن عادت های خود

کتاب شکستن عادت‌ های خود، مانند راهنمایی عملی برای کمال ذهن است. هدف جو دیسپنزا در نوشتن این کتاب این بوده که آن را ساده و قابل‌فهم بنویسد، اما درعین‌حال گاهی مجبور شده نکاتی علمی را هم برایتان توضیح دهد تا مقدمه‌ای باشد برای درک مفهومی که قصد آموزش آن را دارد. این کتابْ مدل واقع‌گرایانه‌ای از تحول شخصی را برایتان ترسیم می‌کند تا به شما کمک کند بدانید چگونه باید تغییر کنید.

شکستن عادت‌های خود، حاصل پرداختن به یکی از علاقه‌های بزرگ زندگی جو دیسپنزا است. تلاش او برای رمزگشایی از عرفان است، به‌طوری‌که هرکسی بتواند درک کند که ما تمام چیزهای موردنیاز برای ایجاد تغییر در زندگی‌مان را در خودمان داریم. اکنون در دوره‌ای قرار داریم که دیگر نمی‌توان تنها به «دانستن» اکتفا کرد، بلکه باید بدانیم «چگونه عمل کنیم». باید بدانیم چگونه می‌توانیم مفاهیم نوظهور علمی و دانش قدیمی را برای موفقیت در ایجاد یک زندگی پربار به کار ببریم و از آن‌ها به نفع خود استفاده کنیم. زمانی که بتوانیم سرنخ‌هایی را که علم درمورد ماهیت واقعیت کشف کرده است به هم وصل کنیم و این اصول را در وجود روزانهٔ خود به کار ببندیم، آنگاه هریک از ما در زندگی خود هم عارف می‌شویم و هم دانشمند.

اگر تلاش کنید دنیای درونی افکار و احساسات خود را تغییر دهید، محیط بیرونی طوری به شما پاسخ خواهد داد تا بدانید که ذهنتان روی دنیای «بیرونتان» تأثیر گذاشته است. 

خواندن کتاب شکستن عادت های خود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند از دایرهٔ عادت‌های خود بیرون آیند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شکستن عادت های خود

«پیش از اینکه صحبت را درمورد اینکه چگونه می‌توانید عادت‌های خود را بشکنید شروع کنیم، می‌خواهم برای چند لحظه‌ای درخواست کنم با ذهنی باز به سخنان من توجه کنید. این عادت به داشتن فکر و احساس یکسان، از کجا شروع شده است؟

من فقط می‌توانم با صحبت کردن درمورد مغز ــ نقطهٔ شروع افکار و احساسات ــ به این سؤال پاسخ دهم. تئوری علوم عصبی که دنیا فعلاً بدان اعتقاد دارد، به ما می‌گوید که مغز برای بازتاب همهٔ چیزهایی که در محیط خود می‌شناسیم، سازمان یافته است و تمام اطلاعاتی که در طول زندگی در معرض آن قرار گرفته‌ایم، به شکل دانش و تجربیات، در اتصالات سیناپسی مغز ذخیره می‌شوند.

روابط با افرادی که آن‌ها را می‌شناسیم، دارایی‌هایمان و چیزهایی که با آن‌ها آشنا هستیم، مکان‌هایی که در زمان‌های مختلف زندگی خودمان از آن‌ها بازدید یا زندگی کرده‌ایم، و تجربیات بی‌شماری که در طول سال‌های مختلف به دست آورده‌ایم، همه و همه در ساختار مغز ما جای گرفته‌اند. حتی طیف گسترده‌ای از اعمال و رفتارهایی که در طول زندگی خود آموخته و بارها و بارها انجام داده‌ایم، در قسمت‌های پیچیدهٔ مادهٔ خاکستری مغزمان نقش بسته است.

ازاین‌رو تمام تجربیات شخصی ما در تعامل با افراد و چیزها، در زمان‌ها و مکان‌های خاص، به معنای واقعی کلمه در شبکه‌های عصبی (سلول‌های عصبی) که مغز ما را تشکیل می‌دهند، بازتاب پیدا می‌کنند.

ما به مجموع همهٔ این «خاطرات» از مردم و چیزهایی که در مکان‌ها و زمان‌های مختلف زندگی خود تجربه کرده‌ایم، چه نامی می‌دهیم؟ این‌ها محیط بیرونی ما هستند. در بیشتر مواقع، مغزهای ما دربرابر این محیط بیرونی شرطی شده است. تمام این‌ها، محیط بیرونی و تاریخچهٔ گذشتهٔ شخصی‌مان، بازتاب زندگی‌ای است که تاکنون زیسته‌ایم.

ما در ساعات بیداری، به‌طور معمول با محرک‌های متنوعی در جهان ارتباط برقرار می‌کنیم و محیط بیرونی‌مان مدارهای مختلف مغزی را فعال می‌کند. ما در نتیجهٔ این واکنش به‌نسبت خودکار، شروع به تفکری (و واکنشی) برابر با محیط خود می‌کنیم. ازآنجایی‌که محیط باعث می‌شود فکر کنیم، شبکه‌هایی آشنا از سلول‌های عصبی فعال خواهند شد که در تجربه‌های پیشین نیز فعال شده بودند. دراصل، ما به‌طور ناخودآگاه به روش‌هایی آشنا که از خاطرات گذشته در مغزمان باقی مانده‌اند، فکر می‌کنیم.

اگر افکار شماست که واقعیت زندگی‌تان را تعیین می‌کنند و شما نیز همچنان همان افکار سابق را در سر دارید (که محصول و بازتاب محیط است)، روزبه‌روز به تولید همان واقعیت‌های پیشین ادامه می‌دهید؛ بنابراین افکار و احساسات درونی شما دقیقاً با زندگی بیرونی‌تان مطابقت دارد، زیرا این واقعیت بیرونی شما است ــ با تمام مشکلات، مسائل و شرایط خاص آن ــ که بر نحوهٔ تفکر و احساس شما در واقعیت درونی‌تان تأثیر می‌گذارد.»


معرفی نویسنده
عکس جو دیسپنزا
جو دیسپنزا

جو دیسپنزا نویسنده، پژوهشگر و مربی شناخته‌شده‌ای است که نتایج تحقیقاتش در شاخه‌های مختلفی مثل عصب‌شناسی، زیست‌شناسی، شیمی مغز و همچنین روش نوین کایروپراتیک را به شکلی کنار هم نشانده تا افراد بتوانند از مسائل عاطفی، بیماری‌ها و دردها رهایی پیدا کنند.

به سوی کامیابی (جلد چهارم؛ قدم‌های بزرگ)
آنتونی رابینز
اعجاز ذهن برتر
ژوزف مورفی
معجزه شهود
فلورانس اسکاول شین
آسمان پرستاره‌ی وجود
دبی فورد
راز گشوده
تونی پارسونز
قانون جذابیت
استر هیکس
۲۰ سال جوان‌تر
باب گرین
به سوی کامیابی (جلد دوم، نیروی عظیم درونی را فعال کنید)
آنتونی رابینز
به سوی کامیابی (جلد سوم، ملاقات با سرنوشت)
آنتونی رابینز
زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته)
درونوالو ملچیزدک
هنر تبدیل موانع به فرصت های طلایی
رایان هالیدی
محافظان وجود
اکهارت تول
قدرت باور
جو دیسپنزا
کمال ذهن
جو دیسپنزا
نامحدود
جیم کوییک
قدرت من هستم
جوئل اوستین
برنامه متابولیسم، تناسب اندام و کاهش وزن
لین جنت رسیتاس
هو اوپونوپونو
ناتالی بادین
آگاهی به زبان ساده
رضا علیزاده مهماندار
از دولت عشق
کاترین پاندر
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

Negar
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

درود بر شما عزیزان در طاقچه.ممنونم ازینکه به نظر مخاطب ارزش قائل شدین.ازینکه به درخواستم اهمیت دادین سپاسگزارم و خوشحالم این کتاب رو از طریق طاقچه دارمش.عاشقتونم💐

نرگس وکیلی
۱۴۰۲/۰۱/۱۷

بهش 5 میدم چون بزرگترین مشکل من که استرس بیش از حد بود رو با توضیح کامل، قابل کنترل کرد. شاید بعضی ها بگن کتابش زرد یا چرت و پرت و علمی نیست، برای من این چیزا مهم نبود و از

- بیشتر
azadi
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

سلام این کتابو صد در صد پیشنهاد میکنم به کسایی که میخوان دست به تغییرات بزرگی در زندگیشون بزنن و آفریننده زندگشون باشن نه قربانی تقدیرشون. اقای دیسپنزیا در این کتاب روشهای کاربردی برای ما ارائه دادن که میتونیم ازشون

- بیشتر
موص بوه
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

باسلام ودرودخدمت شما و ضمن تشکر از تمامی زحماتتون من میخاستم لطف کنین کتاب صوتی این کتاب روهم بزارین ممنون میشم

MAHDI
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

ممنون که به مخاطب احترام میذارید و کتاب رو که درخواست داده بودم قرار دادید🌷 کتاب علاوه بر اینکه شیوه شکل گیری عادات و الگو ها در مغز و سیستم اعصاب رو به ما نشان میده علاوه بر اون شیوه مراقبه

- بیشتر
کاربر ۳۵۶۰۶۷۳
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

اکثر کتابهایی که در مورد ذهن نوشته میشه عالی هستند بخصوص کتابهای دکتر جو دیسپنزا من عاشق کتابهای این استاد هستم بخصوص کتاب ماورای طبیعی شدن ایشون که دارای فایلهای صوتی و تصویری هستند که هم اکنون استفاده میکنم در

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
آزمایش هارت‌مث نشان می‌دهد که میدان کوانتومی تنها به آرزوهای ما/ درخواست‌های عاطفی ما پاسخ نمی‌دهد. میدان کوانتومی فقط به اهداف ما/ افکار ما پاسخ نمی‌دهد. این میدان تنها وقتی جواب می‌دهد که این دو باهم هماهنگ باشند؛ یعنی فقط زمانی که هر دوی آن‌ها سیگنال مشابهی را منتشر می‌کنند. هنگامی که یک احساسات متعالی و قدرتمند را در یک قلب باز، با
کاربر ۳۹۷۰۹۱۹
بزرگ‌ترین عادتی که باید ترک کنیم، عادت «خود بودن» است.
ماریا
احساس تغییر دهیم. لازم نیست حتماً ترفیع بگیریم یا در مسابقه و قرعه‌کشی برنده شویم تا احساسات مربوط به این رویدادها را تجربه کنیم. به یاد داشته باشید که ما می‌توانیم فقط با فکر کردن احساس را ایجاد کنیم. می‌توانیم شادی یا خوشی را قبل از محیط تا جایی تجربه کنیم
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
اگر بر فکر کردن به مشکلاتتان اصرار می‌ورزید، این بدان معناست که دارید احساسی مساوی با شرایط موجود در زندگی‌تان را خلق می‌کنید و باز بر آن واقعیت خاص تأکید خواهید کرد.
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
اگر زمانی که رنج را تجربه می‌کنیم، آن را در ذهن و بدن خود نگه داریم و سپس ازطریق افکار و احساسات خود بیان کنیم، این امضای پرانرژی را به این حوزه ارسال خواهیم کرد. هوش جهانی با ارسال واقعهٔ دیگری به زندگی ما پاسخ می‌دهد که براساس همان فکر و احساسات ما است و همان شکل را دارد.
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
آیا می‌توانید پیش از وقوع رویدادی، احساس قدردانی کنید و احساساتی قدرتمند و متعالی چون شکرگزاری را در رابطه با این رویداد در خود ایجاد نمایید؟
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷

حجم

۷۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۷۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان