دانلود و خرید کتاب کلمات جادویی جنیویو دیویس ترجمه سعیده حسینی لاکه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلمات جادویی اثر جنیویو دیویس

کتاب کلمات جادویی

معرفی کتاب کلمات جادویی

کتاب کلمات جادویی نوشتهٔ جنیویو دیویس و ترجمهٔ سعیده حسینی لاکه است و مؤسسه انتشاراتی فلسفه آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آمود کلمات جادویی چیست و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم.

درباره کتاب کلمات جادویی

دوست داشتید جادو در عالم واقع هم به‌وقوع می‌پیوست؟ آیا تابه‌حال در زندگی‌تان احساس عجز و ناتوانی کرده‌اید؟ انگار که از دنیا خسته‌ شده باشید و یا اینکه هیچ‌چیزی مطابق میل شما نباشد؟ دوست داشتید که کلمات قدرت جادویی داشتند تا با آن‌ها دنیا را تغییر می‌دادید؟

کتاب کلمات جادویی خبرهای خوبی برای شما دارد: سحر و جادو واقعیت دارد. برای‌ اینکه روی افراد، رویدادها، اشیا و روابط هیجان‌انگیز و زیبایتان در زندگی تأثیر بگذارد، می‌توانید از این کلمات استفاده کنید.

در این کتاب کاربرد صحیح کلمات جادویی به شما آموزش داده می‌شود. سبکی مؤثر برای ایجاد تحولی شگرف در هر حوزه‌ای که می‌توان فکر کرد.

خواندن کتاب کلمات جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که می‌خواهند شاهد تغییرات عظیمی در زندگی‌شان باشند، مخاطبان این کتاب هستند.

بخشی از کتاب کلمات جادویی

«شما دو نوع ذهن دارید.

نخست، شما آن را ذهن‌خردمند، یا ذهن‌عقلانی، ذهن‌تحلیلی، ذهن‌تفکر می‌نامید.

اما طرف دومی نیز برای شما وجود دارد. تحت نفوذ ذهن‌خردمند شما، ذهن غیرعقلانی، ذاتی، احساسی یا ذهن‌جادویی قرار گرفته است. از بسیاری جهات ذهن‌جادویی، احساسی واقعی‌تر است، زیرا دری بسوی روح و خود حقیقی‌تان است. دروازه‌ای به‌سوی سعادت است. گرچه، در تمامی افراد این کره‌خاکی، ذهن‌متفکر حکم‌فرماست و این نمایش تا حدی به‌خوبی پیش می‌رود که شاید باور نکنید برای شما سمت و سویی دیگر نیز وجود دارد.

ممکن است به این باور برسید که ذهن متفکر خود شمایید.

انواع علوم کابردی که ایدهٔ سحر و جادو و تمامی مسائل پوچ درباره خودیاری معنوی جهان را نادیده می‌گیرد، خود حقیقی را نیز به عنوان یک خرافه محض نمی‌پذیرد. جای هیچ تعجبی نیست. در نهایت، انواع علوم کابردی به ذهن‌متفکر گرایش دارند. درواقع، آن‌ها بخش ساکت و آرام و جادویی را که در زیر فریادی از ذهن‌متفکر و روشنگر جریان دارد را نادیده گرفته‌اند.

طعنه‌آمیز است که علم وجود این دو منظر در ما را نیز تصدیق می‌کند. از نظر علمی، این موضوع به خوبی مشخص شده است که سمت چپ مغز در ارتباط با فکر کردن، زبان و داوری است، در حالی که سمت راست مغز بیش‌تر در ارتباط با احساسات، بصیرت و خلاقیت است. بنابراین مغز چپ و راست فکر می‌کند.

همچنین می‌توانید این دو بخش از خود را به عنوان ذهن‌عقلانی و غیرعقلانی، ذهن‌عملی و ذهن‌خلاق و یا حتی گاهی ذهن غیرواقعی و ذهن‌واقعی توصیف کنید. اگرچه، خودم تمایل دارم از ذهن‌متفکر و ذهن‌جادویی استفاده کنم.

اگر بدانید که بیشتر بخش‌های این کتاب راجع به ذهن‌متفکر است متعجب خواهید شد. در این کتاب، بعداً به موضوع ذهن واقعی‌تر، آرام‌تر، و ذهن‌جادویی خواهیم پرداخت.

همان‌طور که می‌دانیم، ذهن‌متفکر در اغلب افراد حاکم است.

خدای من، واقعا ذهن‌متفکر حاکم است!

ذهن‌متفکر خود را از طریق زبان نشان می‌دهد. وظیفه‌اش حرف زدن، فکرکردن، تفسیرکردن، رده‌بندی و قضاوت‌کردن است، و این‌چنین بی‌وقفه با حرف زدن با دیگران، یا با سکوت در ذهن خود، آن را انجام می‌دهد.

در تمامی اوقات می‌توانید به صدای ذهن‌متفکر خود گوش بسپارید. این اظهارنظر گویی به‌تنهایی با شما صحبت‌می‌کند، کلماتی که ناگهان به ذهن شما راه یافته‌اند را توصیف‌می‌کند، و هر چیزی که در لحظه رخ می‌هد، قضاوت و یا داوری می‌کند.

همین حالا نیز می‌توانید این صدا را بشنوید. فقط برای ثانیه‌ای دست از خواندن بردارید و اجازه دهید ذهن‌تان از هر چیزی تهی شود.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان