دانلود و خرید کتاب کانادا، نوشابه زرد منصور ضابطیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کانادا، نوشابه زرد اثر منصور ضابطیان

کتاب کانادا، نوشابه زرد

انتشارات:نشر مون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کانادا، نوشابه زرد

کتاب کانادا، نوشابه زرد؛ نوشته‌ها و عکس‌های سفر به کانادا سفرنامه‌ای دیگر از منصور ضابطیان است و نشر مون آن را منتشر کرده است.

این کتاب سفری کاغذی به کشور کاناداست که به‌همراه نوشته‌ها و عکس‌های جذابش شما را سرخوش می‌کند.

درباره کتاب کانادا، نوشابه زرد

منصور ضابطیان چند سالی است که با سفرنامه‌هایش طرفداران خود را به سرتاسر دنیا می‌برد؛ به کوبا، استانبول، ایتالیا، ارمنستان، فرانسه و... . الان هم نوبت کانادا است؛ سرزمین برف و سرما.

منصور ضابطیان دربارهٔ نوشتن این کتابش می‌گوید: «از همان سال‌های کودکی دوست داشتم کانادا را ببینم. جریان سفرهایم که شروع شد، کانادا همیشه برایم یکی از مقاصد رویایی بود. رویایی که در زمستان ۱۳۹۸ با گرفتن ویزای بلندمدت به واقعیت نزدیک شد. اما همان سال با شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری جهانی سه سال عقب افتاد. سال ۱۴۰۱ آخرین فرصتی بود که می‌توانستم این رویا را عملیاتی کنم. این سفر در انتهای تابستان و ابتدای پاییز ۱۴۰۱ انجام شد. در یکی از عجیب‌ترین سال‌های تاریخ معاصر!

در میانه سفر بودم که اوضاع ایران دگرگون شد و طبیعتاً حال مرا هم در این سفر دگرگون کرد. بسیاری از برنامه‌ریزی‌هایم را به هم ریخت و آن‌قدر نگرانم کرد که سفرم را از آنچه که می‌خواستم کوتاه‌تر کردم و برگشتم. در کتاب نوشابه زرد عامدانه سعی کردم حال‌وهوای خاصم در آن روزها را در نوشته‌هایم دخیل نکنم تا مشخصاً به دیده‌های در سفر، بدون درنظر گرفتن فرامتن، بپردازم.»

خواندن کتاب کانادا، نوشابه زرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به سفرنامه‌های ضابطیان علاقه دارید کانادا، نوشابه زرد را هم حتما بخوانید. این کتاب حال و هوای خاصی دارد.

درباره منصور ضابطیان

منصور ضابطیان (۱۳۴۹) روزنامه‌نگار، مجری رادیو و تلویزیون، نویسنده و تهیه‌کنندۀ ایرانی است. او کار حرفه‌ای نویسندگی را با روزنامه‌نگاری شروع کرد و مصاحبه‌ها و گزارش‌های مختلفی برای مجلات و روزنامه‌های حیات نو، چلچراغ، گزارش فیلم و کلک می‌نوشت. در سال ۱۳۷۸ کار در تلویزیون را آغاز کرد. مردم ایران سلام، جغرافیای فریاد، رادیو هفت و صدبرگ از معروف‌ترین کارهای او در تلویزیون هستند. ضابطیان کتابی با عنوان مارک و پلو نوشته که حاوی شرح سفرهایش در قالب مصاحبه و گزارش به کشورهای فرانسه، اسپانیا، لبنان، هندوستان، ایتالیا، اتریش، ارمنستان، کرۀ جنوبی و آمریکاست. او دو سال پیاپی جایزۀ قلم بلورین بهترین گفت‌وگوی سال و یک سال هم همین جایزه را برای بهترین گزارش سال در جشنوارۀ مطبوعات کسب کرده است.

معرفی نویسنده
عکس منصور ضابطیان
منصور ضابطیان
ایرانی | تولد ۱۳۴۹

منصور ضابطیان متولد ۷ آذرماه ۱۳۴۹ در تهران، نویسنده، روزنامه‌نگار، مجری رادیو و تلویزیون، تهیه‌کننده و کارگردان و همچنین پادکست‌سازی است که چهره او را می‌توانیم با اجرای او در برنامه (مردم ایران سلام) به‌خوبی به یاد آوریم.

نظرات کاربران

sbabayan
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

مشابه سایر سفرنامه های اقای ضابطیان بسیار شیرین و جذاب بود و انگار خواننده را با خود در طول سفر همراه میکرد. پرداختن به دغدغه های طبیعی سفر، مشکلات ایرانی ها در مسایل ارزی، سختی های مهاجرت، مالیاتهای عجیب و

- بیشتر
ti ti
۱۴۰۲/۰۹/۱۲

جذاب و خوندنی مثل کتابهای منصور ضابطیان! تک تک کلمات سفرنامه‌های منصور ضابطیان باعث میشه که مقصود نویسنده مثل یه فیلم جلوی چشم‌هاتون به نمایش در بیاد. موقع خوندن این کتاب حس میکردم که تو خیابون های کانادا قدم میزدم

- بیشتر
.........
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

حس تجربه سفر رو با این کتاب داشتم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان